اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

8ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و تمام آنها امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. 6ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و تمام آنها امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. گواهی بانکی دایره بر پرداخت وجه افزایش سرمایه به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد و در متن گواهی بانکی اشاره به مبلغ پرداختی بابت افزایش شرمایه شده باشد . ۴ـ در صورتی که سمت اعضای هیأت مدیره تغییر نماید بایستی با تنظیم صورتجلسه هیأت مدیره مراتب به اداره ثبت شرکتها اعلام گردد.

مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه ثبت شرکت غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. خدمات مختلفی را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می کند.

4ـ در صورتیکه تعداد شرکاء از 12 نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار (مرکب از سه نفراز شرکاء) الزامی و درابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود در ذیل صورتجلسه امضاء نمایند. 3 ـ در صورتی که شرکاء اصالتاً یا ولایتاً یا وکالتاً ذیل صورتجلسه را امضاء می نمایند لازم است با قید عنوان این کار صورت گیرد و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی یا تصویر برابر اصل شده الزامی است. کلیه سهام با نام شرکت به تعداد ………… سهم با تصویب کلیه سهامداران به سهام بی نام تبدیل گردید. در نتیجه ماده ………… در اساسنامه به شرح ذیل اصلاح گردید. با واگذاری …………….…… سهم از سهام خود به خانم/آقای……………………..…به شماره ملی …………….. با واگذاری …………… سهم کلیه سهام خود به خانم / آقای …………… به شماره ملی ………….

و جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده که در ساعت ………………… در محل شرکت تشکیل می شود حضور بهم رسانند. صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه(یا عادی بطور فوق العاده) شرکت…………..سهامی خاص ثبت شده به شماره …………………در تاریخ ……………..ساعت ………………..با حضور کلیه/اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت(اگر جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل گردید. بر طبق ماده ۱۰۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت ، هر شرکت سهامی بوسیله عده ای از سهامداران که قانون عنوان هیات مدیره به آنها داده است ، اداره می شود . هیات مدیره ، مقام تصمیم گیری و اجرایی شرکت می باشد . انتخاب مدیران بوسیله مجمع عمومی عادی صورت می گیرد ، اما اولین مدیران شرکت بوسیله مجمع عمومی موسس نیز می تواند انتخاب شوند. بر طبق ماده 107 لایحه اصلاحی قانون تجارت ، هر شرکت سهامی بوسیله عده ای از سهامداران که قانون عنوان هیات مدیره به آنها داده است ، اداره می شود .

  • هر گونه تغيير در موارد اساسنامه يا در سرمايه شركت يا انحلال شركت قبل از موعديا ادغام و تركيب شركت منحصرا در صلاحيت مجمع عمومي فوق العاده ميباشد.
  • لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد .
  • بازرس اصلي يا علي البدل نمي توانند در معاملاتي كه با شركت يا به حساب شركت انجام ميگيرد بطور مستقيم يا غيرمستقيم ذي نفع شوند.
  • مدیرعامل در حدود قوانین و مقررات و این اساسنامه مسؤول اداره کلیهامور شرکتمی‌باشد.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید.

ثبت تغییرات و مجامع شرکت ها

صاحبان سهام يا نمايندگان آنان قطع نظر از عده سهام خود مي توانند در مجامع عمومي حضور به هم رسانند و براي هر يك راي خواهند داشت مشروط بر اين كه بهاي مطالبه شده سهام خود را كاملا پرداخت نموده باشند. تبصره- اساسنامه شركت نمي تواند متضمن اختيار افزايش سرمايه براي هيات مديره باشد. three – مدير تصفيه با امضاء ذيل صورتجلسه قبولي خود را اعلام و همچنين اقرار به دريافت دفاتر و اسناد و مدارك و اموال مؤسسه نمود. دراین قبیل شرکت‌ها، صدور اعلامیه پذیره‌نویسی وجود ندارد و دست کم 35 درصد سرمایه در یکی از بانک‌ها به نام شرکت در حال تأسیس در حساب مخصوصی سپرده می‌شود. بدیهی است که پس از انقضاء مدت مذکور کلیه سهام بی نام شرکت باطل شده تلقی می گردد.

http //sherkat.ssaa.ir ا

3-ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد. 1-تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد. ۳-ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد. ۱-تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص که به امضای کلیه سهامداران رسیده باشد.

اما به شکل کلی نوعی از افزایش سرمایه وجود دارد که سبب وارد شدن منابع جدید به شرکت شده و می تواند وضعیت بهتری را برای شرکت ایجاد کند. ۳ـ در صورتیکه یک نفر از مدیران سهم الشرکه خود را مستقل نمود و ازشرکت خارج شد و یا از سمت خود استعفا دارد بایستی صورتجلسه فوق تنظیم و مدیری بجای فرد خارج شده یا مستعفی انتخاب شود. ۲ـ مدت ماموریت در شرکتهای با مسئولیت محدود هم ثبت تغییرات شرکت می تواند مقید به زمان و هم می تواند نامحدود باشد. بعضی مواقع هنگام ثبت تغییرات شرکت، ایراداتی وجود دارد که براساس قوانین منجر به رد درخواست شده و طی ابلاغیه به متقاضی اعلام می‌شود و مدارک به صورت پستی به شرکت برگشت داده می‌شود. در این مرحله از آموزش تصویری ثبت صورتجلسه تغییرات در صورتی که شرکت دارای شعب مختلفی باشد، مشخصات شعب در این گام وارد می‌شود.

گام 16: پذیرش نهایی صورت جلسه تغییرات

انتشار از طریق سامانه جامعاطلاع رسانیناشران اوراق بهادار ثبت شده نزد سازمان بورس که به تشخیصبازرسقانونیشرکتبه دلیل ترکیب سهامداران حاضر در مجمع، رأی .شرکت امورخود را از طریق هیئت مدیره و هیئت عامل اداره می نماید. اخبار واطلاع رسانیماده 1- نام ونوعشرکت-شرکت سهامیآب منطقه ای آذربایجان شرقی (سهامیخاص) که . سال آتیشرکتو دیگری حداکثر تا نیمه دوم تیرماه برای رسیدگی و تصویبامورزیر . ج -انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل وبازرسقانونیشرکت. ج -تصویب ت ارتباط ومبادلهاطلاعاتفنی ،علمی ،صنعتی وبازرگانی .

تغییرات شرکت سریع با هزینه کم ، شرایط مدارک و قوانین

_استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد،انجمن،کانون،تشکل،بانک،بهداشت،گمرک،ارشاد،تبلیغ،لیزینگ و …در نام شرکت یا موسسه ،مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح می باشد. برای انتخاب نام شرکت،نباید از کلمات کلیشه ای و خسته کننده استفاده کرد. پرونده دارای نقص باشد، پرونده رد شود و پرونده برای ادامه مشکلی نداشته باشد که در این صورت با ارئه مدارک مراحل بعدی انجام خواهد شد.

ارائه دو نسخه اساسنامه که ماده ۸ لایحه اصلاحی قانون تجارت در آن رعایت شده باشد و به امضاء کلیه موسسین رسیده باشد. مرحله‌ ششم این لیست «اشخاص» نام دارد و باید با نوشتن اسامی و شماره ملی شرکای شرکت تکمیل شود. چنانچه تعداد شرکا بیش از ۱۵۰ نفر باشد، باید لیستی که در این قسمت از سایت گذاشته شده است رادانلود و تکمیل کنید و به همراه مدارک مورد نیاز به واحد ثبتی مربوطه پست کنید. برای ادامه مرحله‌ ثبت‌نام و رفتن به مرحله‌ی بعد باید نام حداقل یکی از شرکا را وارد کنید.

فتوکپی از کارت ملی برابر اصل شده به وسیله دفاتر اسناد رسمی همه ی اعضای هیات مدیره ،سهامداران و بازرسین. تسلیم فتوکپی از شناسنامه برابراصل شده به وسیله دفاتراسناد رسمی کلیه اعضای هیات مدیره ،سهامداران ثبت برند وبازرسین. برای اعضای هیات مدیره این شرکت، مدت عضویت نامحدود می باشد، مگر اینکه در اساسنامه موارد دیگری ذکر شده باشد. در این شرکت مسئولیت شرکا مطابق آنچه است که به شرکت آورده اند نه کمتر نه بیشتر.

با توجه به اینکه کل روند اخذ رتبه به صورت اینترنتی انجام می شود معمولا نیازی به مراجعه حضوری نبوده و فقط در شرایط خاص احتمال درخواست ارسال فایل فیزیکی مدارک و یا حضور مدیرعامل و یا یکی از اعضای هیات مدیره وجود دارد. برای اخذ رتبه پیمان کاری شما باید شرکت ثبت شده ای داشته باشید و برای هر نوع گرید نیاز به میزان فعالیت، تجربه و سوابق و توان مالی خاصی دارید. برای مثال جهت ارتقا به رتبه یک مبلغ پروژه های انجام شده پانزده سال اخیر شرکت بررسی و ارزیابی می گردد تا بدین وسیله هم میزان فعالیت شرکت در پانزده سال گذشته مشخص شود و هم توان و استطاعت مالی شرکت.