اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

موسسه حقوقی بازرگان با بیش از ۱۳سال سابقه در زمینه ثبت شرکت، برند، اخذ کد اقتصادی، کارت بازرگانی، ثبت اختراع، دعاوی حقوقی وکیفری وهمه امور ثبتی و حقوقی در استانهای مختف آماده خدمت رسانی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت بسیاری از افراد به فکر ارائه محصول و خدمات هستند تا بتوانند سهمی در بازار داشته باشند و نقش مهمی را ایفا نمایند. از بین نام‌های انتخابی شما، در صورت رعایت شرایط ذکر شده، به ترتیب اولویت‌های وارد شده یک نام مورد تایید قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم وجود نقض و یا نقصی در مدارک ارسالی و تایید توسط کارشناس مربوطه، کارشناس مسئول نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام می‌کند که در این صورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت در تهران با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء دفاتر، به اداره ثبت مراجعه نماید. شرکت مسئولیت محدود به شرکتی گفته می‌شود که با همکاری دو یا تعداد بیشتری از افراد تشکیل شده است. در اینگونه شرکت‌ها سرمایه شرکت به سهام و یا قطعات سهام تقسیم نشده و هرکدام از این شرکا تنها به اندازه سرمایه واگذاری شده خود در قرض‌ها؛ وظایف؛ مسئولیت‌ها و تعهدات گوناگون شرکت دخالت دارند. در این نوع شرکت‌ها قید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› در نام شرکت ضروری می‌باشد. حتماً لازم نیست که شرکت شما به شکل حقوقی مدل‌های فوق‌الذکر باشد. ثبت شرکت را می‌توان در قالب موسسه یا موارد دیگر شخصیت حقوقی تشکیل داد.

ثبت شرکت

بدون تردید مهمترین جذّابیت تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری در ایران، بهره مندی از معافیت های مالیاتی است. طبق قانون شرکت هایی که در مناطق آزاد تجاری به فعالیت می رسند تا سقف 20 سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود، امّا این نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که بهره مندی از معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد کاملاً مشروط به انجام تکالیف و وظایف قانونی و مالیاتی در زمان مقرر آن است. از مهمترین این تکالیف و وظایف باید به مواردی نظیر اخذ و تمدید مستمر مجوز اقتصادی، اخذ کد اقتصادی، پلمپ و تحریر دفاتر قانونی و تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال مالی شرکت اشاره نمود. در گام دوم و بعد از اینکه دسته بندی شرکت و زمینه‌ی فعالیت آن را تعیین کردید؛ نوبت می‌رسد به انتخاب شریکی که بتواند به همراه شما برای ثبت شرکت اقدام کند. در واقع تشکیل یک شرکت با یک نفر امکان پذیر نیست و برای تأسیس یک شرکت به حداقل تعداد 2 شریک نیاز است. در حالت کلی، برای ثبت شرکت در کشورهای مختلف، نیازی به پرداخت مبالغ زیادی نیست.

تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد. لازم به ذکر است که لایحه اصلاحی قانون تجارت که در ماده ۵ آن حداقل میزان سرمایه شرکت سهامی خاص برای تاسیس و ثبت شرکت ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است، مصوب سال ۱۳۷۴ است که تاکنون بدون تغییر باقی مانده است.

همچنین پس از ثبت، سایر خدمات مرتبط با شرکت در این مرکز به صورت یک‌جا انجام می‌شود. در واقع نماینده سازمان‌های مختلف مانند بیمه، مالیات و همچنین اتاق بازرگانی در پنجره واحد در قالب باجه مستقر هستند. پس از انجام امور ثبت شرکت، پرونده بیمه و مالیات را برای اخذ کد کارگاهی و کد اقتصادی شرکت شما تشکیل می‌دهند. در صورتی که با ثبت شرکت از طریق سامانه اداره ثبت شرکت‌ها برای دریافت کد کارگاهی و کد اقتصادی باید به سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی درخواست بدهید. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید.

قوانین ثبت شرکت درباره تنظیم اوراق و مدارکی که باید ضمیمه اظهارنامه گردد. ثبت شرکت موجب انعقاد قرار دادهای کلان با سرمایه گذاران بزرگ خواهد شد. ۵۰ نفر از مشاوران ما در حال حاضر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. سلام زهرای عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز اقامت سرمایه گذاری بدون شرط حضور و بدون مدرک زبان در کشورهای مکزیک، برزیل، پرتغال و یونان امکان پذیر است.

ثبت شرکت در ترکیه ، راهی برای اخذ

همچنین لازم است صاحبان برند این نکته را بدانند که برند قابل انتقال است و آن ها می توانند در صورت تمایل برند خود را به شخص دیگری انتقال دهند.لازم به ذکر است که ثبت برند برای اعطای نمایندگی یکی از اجزای ضروری موافقت نامه به حساب می آید. در آخر لازم به ذکر است که ثبت برند می تواند برای صاحبان برند یک ابزار بازاریابی بسیار قوی و کارآمد باشد. حداقل سرمایه لازم برای تاسیس چنین شرکتی، پنج میلیون ریال بوده و هر زمان که این مبلغ کاهش یافت، برای جلوگیری از انحلال شرکت، می بایست سهامداران آن را به میزان حداقلی برسانند. جالب است بدانید که در این نوع ثبت شرکت، تشکیل مجمع عمومی موسس اجباری و انتشار اوراق قرضه امکان پذیر می باشد.

اتوبان ها ، راه و جاده ای مناسب برای دسرسی به نقاط مختلف کشور. من میخوام موسسه طب سوزنی برای درمان و آموزش در کانادا باز کنم. چهار نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضاء شرکت، هیئت مدیره منتخب، بازرسان ثبت شرکت و مدیر عامل شرکت. اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نباید هیچ گونه مسئولیتی در دانشگاه داشته باشند. مدارکی که ثابت کند هیچ یک از اعضای هیئت مدیره مشکل قانونی ندارند. قصد مهاجرت به ترکیه دارم به هدف اخذ اقامت دائم برای خودم و خانومم .

آیا می خواهید بدانید که ثبت شرکت در کرج چه قدر زمان می برد ؟

شرکت در ابتدا شاید ضعیف به نظر برسد ولی باید بدانیم که همین شرکت ضعیف در آینده ای بسیار نزدیک قوی و سود سرشاری به سویش روانه شود پس همیشه نسبت به آن آینده باید تصمیم گرفت. ثبت شرکت ، شرکت همانطور که از نامش پیداست از خانواده کلماتی مانند شراکت و شریک می باشد. مؤسسات انتفاعي از اشخاص حقوقي شکل گرفته است که هدف آن ها از تشکيل مؤسسه کسب منافع و درآمد و تقسيم سود بين اعضا مي باشد. ولي موسسات غيرانتفاعي مانند اتحاديه ها، سنديکاها، دستجات سياسي و انجمن ها و احزاب و سمن ها جهت کسب سود و تقسيم منافع تشکيل نشده اند. اولين هيأت مديره‌ي منتخب شرکت تعاوني، مکلف است پس از اعلام قبولي با انجام تشريفات مقرر نسبت به ثبت تعاوني اقدام نمايد.

  • حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید.
  • فردی که به عنوان مدیر شرکت در کشور امریکا اقامت دریافت می کند، برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال نیز اقامت دریافت خواهد کرد.
  • تعداد شرکا و سهامداران میبایست در شرکت با مسئولیت محدود حداقل دو نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر باشد .
  • شرکت ها انواع مختلفی دارند که پس از ثبت شدن و مطابق اساسنامه و همچنین براساس نوع آن، سود حاصل شده میان اعضا تقسیم می گردد.
  • همانطور که گفتیم نوع شرکت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دو نوع است.

لاکن در تمامی این موارد برای متقاضیان حقیقی باید کپی کارت ملی و شناسنامه و متقاضیان حقوقی آگهی آخرین تغییرات شرکت را که برابر با اصل شده است به وکیل و نماینده قانونی خود ارائه دهند و همچنین اخذ سوئ پیشینه برای هیات مدیره و مدیرعامل و گواهی عدم اعتیاد برای مدیر عامل از الزامات می باشد. از سوی دیگر در مورد موضوعات فعالیت که نیاز به اخذ مجوز دارد میبایست موافقت اصولی و یا مستندات خود را در هنگام ثبت ضمیمه مدارک شرکت نمایند. اخذ کارت بازرگانی بعد از ثبت شرکت اولین نیاز هر شخص یا شرکتی است که می خواهد تجارت کند. طبق قانون هر گونه صادارت یا واردات کالا توسط شخص یا شرکت نیازمند داشتن کارت بازرگانی می باشد.

برخــی افتخارات موسسه تهــران ثبت [newline]تهران ثبت

که هر یک از این عوامل می توانند در هزینه نهایی تاثیرگذار باشند. تا در زمان ثبت شرکت خود و انجام فرایندهای مربوطه با مشکلی مواجه نشوید. اعضای هیئت علمی دانشگاه متناسب با میزان زمان، نوع فعالیت و میزان مشارکتی که در مالکیت فکری معنوی شرکت دارند، می توانند سهامدار شرکت باشند. دانشگاه ها تنها به میزان سهام خود در مدیریت شرکت و سود و زیان آن شریک می باشند.

misc