از ثبت اینترنتی شرکت چه میدانید؟

مثلا مدیر عامل و یا رئیس هیت مدیره، در اینجا باید تاریخ شروع و پایان سمت فرد مشخص باشد و همچنین داشتن حق امضا برای فرد مذکور و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید تایید شود. در پایان پس از کلیک بر روی گزینه جستجو صفحه‌ای مانند صفحه زیر که حاوی اطلاعات درباره شرکت‌ مذکور است، نمایش داده می‌شود. تا زمان انحلال شرکت، از طریق بررسی شماره ثبت آن هویت شرکت مربوطه قابل بررسی می‌باشد.

  • رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود.
  • این امکانات در بخش میز خدمات الکترونیک سایت سازمان ثبت اسناد و املاک در دسترس بوده و شامل 6 گروه کلی خدمات اطلاع رسانی، استعلامات ثبتی، ثبت شرکتها ، مرکز مالکیت معنوی، اجرای اسناد رسمی و املاک می باشد.
  • ۱۰٫در صورت وجود نماینده اطلاعات مربوط به نمایندگان را وارد نمایید.
  • و متقاضی با حضور در اداره ثبت شرکتها امور مربوطه را انجام می‌دهد و یک نسخه از آگهی را دریافت می‌کند.
  • احدی از سهامداران یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود که ضمن حضور در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید.

همچنین در صورتی که در میان این اسامی نام مناسب وجود نداشته باشد ،مراتب به اطلاع متقاضی خواهد رسید تا نسبت به انتخاب و معرفی اسامی جدید اقدام نماید. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. بعد از اتمام، سامانه یک شماره ثبت می دهد که برای چاپ در روزنامه به آن احتیاج خواهد بود. _ ثبت اطلاعات مربوط به تأسیس شعبه چنانچه شعبه ای وجود داشته باشد. _ وارد نمودن شماره ملی شخص در صورت ایرانی بودن و شماره گذرنامه در صورت خارجی بودن.

در این راستا، حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها نیز اینترنتی شده است و افراد می توانند به جای مراجعه ی حضوری به اداره ی کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه ی اینترنتی اداره ثبت شرکت ها اقدام به ثبت شرکت نمایند. لذا از این طریق امکان دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و آخرین وضعیت صورت جلسه ی ابرازی، مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی و همین طور پیگیری پاسخ درخواست ثبت شرکت ها به راحتی امکان ثبت شرکت پذیر است. کافیست متقاضیان با ورود به سامانه ی ثبت شرکت ها، فرم مربوطه را تکمیل نمایند. «شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد. سهام/ سرمایه اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود.

» چه کسانی باید در سامانه املاک ثبت نام کنند

شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . ثبت شرکت در ثبت شرکت در تهران که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.

سامانه irsherkat.ssaa.ir

بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. زمانی که اطلاعات دقیق جامع و نهایی شد ، وارد یارانه میشود، در صورتی که رایانه تایید پذیرش را به متقاضی اعلام کند، باید نسخ صورت جلسه وضمایم توسط پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه فرستاده میشود.

سفر وزیر نیرو با همدان

در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید . اگر دکمه حذف یا انصراف را بفشارید کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی شما حذف خواهند شد . لازم به ذکر است چنانچه کارشناس اداره ، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مراجع خاصی بداند از مرجع مزبور ، استعلام می کند.

تمامی حقوق برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد.

زمین در شهرک های صنعتی

در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد. با حضور کلیه سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتخاذ تصمیم گردید. فتوکپی شناسنامه و کارت ملی سهامدار یا سهامداران جدید بهمراه صورتجلسه تحویل اداره پست شود. 3ـ صورتجلسه در ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

general