انتخاب اسم تجاری پیشنهاد اسم برند

شما هیچ وقت نمی‌توانید اسمی که قبلا انتخاب شده و به ثبت رسیده است را انتخاب کنید. این کار قانونی نیست و حتی از نظر گرفتن دامنه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی هم به مشکل برمی‌خورید. پس در حین انتخاب نام تجاری و مشورت با اعضای تیمتان، اسامی انتخابی را در گوگل و اینستاگرام جستجو کنید و ببینید که قبلا توسط فرد یا شرکتی انتخاب نشده باشد.

آن‌ها می‌توانند به طور بالقوه در این تحقیق به شما کمک کنند. بسیاری از شرکت‌ها حاضر نیستند زمان یا منابع لازم را برای انتخاب بهترین اسم برند صرف کنند که این اشتباه است. ابتدا به سایت جستجوی علائم تجاری سازمان ثبت و اسناد کشور مراجعه کنید و اسم‌های مشابه را بررسی و استعلام اسم شرکت‌ها را نیز دریافت کنید. پس از انتخاب اسم برند به ثبت شرکت منظور حفظ و نگهداری باید آن را به لحاظ قانونی ثبت کنید تا در آینده کسی نتواند مدعی این اسم شود. اگر زمان و بودجه لازم برای انجام تحقیقات را داشته باشید می‌توانید در مورد اسامی کاندید شده تحقیقات وسیع انجام دهید. با توجه به اینکه واژه‌های طنزآمیز نظر افراد را به کسب‌و‌کارتان جلب می‌کنند ولی در نهایت منجر به فروش نخواهند شد.

  • قرار نیست اسمی انتخاب کنید که دارای مفهوم عمیق باشد ، میتوانید خودتان اسمی را بسازید و به آن معنا دهید.
  • او این فرآیند را خسته کننده، زمان بر و پر هزینه می داند.
  • یاهو نمونه یک اسم کوچک، سونی نمونه یک اسم روان ، آپارات نمونه یک اسم آسان در نوشتن وخواندن و آچار و چمدان نمونه های یک اسم با مسمی هستند.سعی کنید اسم برند ایرانی خود را با چنین الگوهای مطابقت نمایید.
  • بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود .
  • اما باید توجه کنید که نام برند شما در واقع تنها بخشی از برند شما است.

دسته اول این نام‌ها، اسامی‌ای هستند که صرفاً سرواژه بوده و هیچ ارتباط صدایی و معنای با یکدیگر ندارند. یعنی یک عدد بسیار بسیار بزرگ که البته نام اصلی این عدد گوگول بود و آن‌ها با کمی تغییرات آن را ثبت کردند. هم در ایران و هم در خارج از ایران، این روشی بسیار کارآمد و حرفه‌‌ای است. در این دسته از نام برندها، همان‌طور که از اسمش هم مشخص است ما از قابلیت ترکیب دو یا چند قسمت واژه کامل یا نیم واژه استفاده می‌نماییم. مریم رئوف، مجموعه معروف آرایشگاهی بانوان است که از اسم و فامیل شخصی خودش برای این برند استفاده می‌نماید. هم ایرانی و هم خارجی از این سبک نام‌گذاری استفاده کرده و می‌کنند.

اسم برند ایرانی را روی کسب وکارخود بگذارید تا ازسراسر ایران مشتری داشته باشید

پس از این کمپین ؛ سازمان بهداشت جهانی ، جایگاه این شرکت را گسترش داد و آن سازمان را به عنوان شریک جهانی این سازمان در جهت بهبود سلامت در سطح جهان معرفی شد. این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم. این کلید خصوصاً این روزها که به شدت انتخاب اسم برند و خصوصاً اخذ دامنه‌‌های اینترنتی سخت شده است برای ما می‌تواند بسیار چاره‌ساز باشد.

اسم برای برند

علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شرکت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود که باید مورد تایید و موافقت مدیر کل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود که در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام کنترل اسامی کلیه شرکتها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است. در صورتی که انتخاب نام برند به درستی صورت بگیرد می توانید به راحتی لوگویی را نیز برای آن طراحی نمایید که گسترش فعالیت تجاری و خدمت شما را به دنبال خواهد داشت که بیشتر توضیح خواهیم داد . اسامی واقعی مثل او بر و اسلک انگار مستقیماً از روی دیکشنری انتخاب شدند و به ویژگی ها و خواص اشاره می کنند. اوبر به معنی مثال برجسته است و برای شرکتی با جاه طلبی های بزرگ و دور خیلی مناسب می باشد.

۱۵٫ اسم‌های تکراری

اسامی که دو نوع نوشته می­شوند یا فقط در حرکات کوچک َُِ تفاوت دارند باعث ایهام شده و صورت خوشایندی ندارند . به عنوان نمونه برند هایی مانند اپل ، سامسونگ ، مک دونالد ، دیزنی ، گوگل و مایکروسافت جزو ده برند برتر و ارزشمند در دنیا می باشند که قیمت های قابل توجهی داشته و حتی مالکین برند های مذکور تمایلی به فروش آن ها ندارند . همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. باید توجه داشت در انتخاب علامت تجاری از نشان ها و علائم دولتی ، نظامی ، نام های اختصاری و یا سایر موارد مندرج در قانون نباید استفاده گردد مگر در صورتی که از سازمان ها و نهاد ها جواز یا پروانه کسب مربوطه صادر گردد .

در ادامه تعدادی اسم برای برند را به ترتیب حروف الفبا ذکر می کنیم. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید.

استفاده از سایت مشروط بر قبول توافق‌نامه کاربری و حفظ حریم شخصی است. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است. دقت کنید که احتمالاً افراد از شما می‌پرسند این نام بابت چیست؟ و شما باید مقاومت کرده و نگویید. برخی از برندهای برتر و معروف ایران و دنیا از این قابلیت استفاده نموده‌اند. شاید معروف‌ترین از این دسته برند خودروسازی معتبر ایتالیایی فیات است.

نام استارت آپ شما نامی است که شما همیشه آن را می‌شنوید، می‌گویید، می‌نویسید و درمورد آن فکر می‌کنید. شما نام فرزندتان را چیزی که دوست ندارید پیگیری ثبت تغییرات شرکت انتخاب نمی‌کنید. در غیر اینصورت پشیمان خواهید شد و این می‌تواند در رفتار و روشی که شما تجارت خود را پیش می‌برید تاثیر داشته باشد.

در کتاب «راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی» قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کسب‌و‌کار اینترنتی مطمئن راه‌اندازی کنید؛ کسب‌و‌کاری که موفقیتش حتمی باشد. سلام.یه اسم درزمینه زعفران، آجیل وخشکبار میخوام که بعنوان برند ثبت کنم… برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت . همانطور که در موارد فوق الذکر هم به آن اشاره نمودیم به هر علامتی اعم از اسم، رنگ، حرف، شکل، رقم، حرف که سبب متفاوت شدن کالا و خدمات تولید شده توسط یک شرکت و یا تولیدکننده دیگر می شود برند گفته می شود. ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.

تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع. البته این زمان با توجه به قوانین ثبت برند روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد . با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.