ثبت تغییرات شرکت

ممکن است از نظر اقتصادی شرایط طوری پیش برود که مجبور به تغییراتی در شرکت خود شوید. یا حتی ممکن است سیاست های کاری و شخصی تان تغییر کند و خواهان تغییراتی در شرکت باشید. معمولا تغییراتی که در اساسنامه شرکت ذکر شده باشد ،که این موارد از این دسته می باشند ،در مجمع فوق العاده قابل انجام می باشد.

  • به علاوه تعداد صورتجلسات لازم برای انجام تغییرات مورد نظر هم عامل تعیین کننده ای در محاسبه هزینه خواهد بود.
  • این مرحله برای زمانی است که می خواهید سود و زیان شرکت را تصویب کنید.
  • ضمن دریافت تمامی مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و مطالعه اساسنامه شرکت اقدام به برگزاری جلسه خواهید کرد.
  • همچنین هزینه ها بسته به نوع شهرها که شهرهای کوچک هستند یا جزو کلان شهرها و مراکز استانها متفاوت خواهد بود.
  • _ تنظیم صورتجلسه و امضای کلیه شرکا با قید نمودن میزان سهام خود در شرکت.
  • در جواب می توانیم گوییم که اینچنین نبوده و هرگاه کلیه شرکا رضایت خود را در این زمینه اعلام کنند این تغییر بلا اشکال می باشد.

اگر قصد دارید هرکدام از این تغییرات را انجام دهید باید از طریق قانون اقدام شود. در قسمت واحد ثبتی باید شهرستانی که واحد ثبتی شرکت را در آنجا ثبت کرده اید را انتخاب نمایید. ضمن دریافت تمامی مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و مطالعه اساسنامه شرکت اقدام به برگزاری جلسه خواهید کرد. در صورتی که شرکت منحل شده است، تمامی شرکا باید حضور داشته باشند.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در سال۹۹

آن دسته از مراحل که مشابه در تمامی تغییرات وجود دارد و گروهی از تغییرات که فرایندی متفاوت و مجزا از حالت معمول می باشد. نامهای درخواستی می رود و در غیر این صورت به صفحه اشخاص جلسه منتقل می شود. ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.

تهیه سه نسخه از صورتجلسه و به امضا رسیدن توسط اعضای هیأت مدیره به انضمام ارسال یک نسخه از آن طی مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها. موسسه ثبتی ونک با بیش از پرونده موفق در زمینه امور ثبتی من جمله ثبت تغییرات شرکت با بهره مندی از کارکنان مجرب و تحصیل کرده در این حرفه در حداقل زمان ممکن ثبت تغییرات شرکت متقاضیان را با افتخار بر عهده می گیرد . در صورتی که نقصی در مدارک ارسالی وجود نداشته باشد و مورد تایید کارشناس واقع شود ، باید هزینه مربوط به روزنامه رسمی را پرداخت کنید تا آگهی مربوطه به آدرس ارسال گردد . اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار اطلاع رسانی شود. زمان لازم برای ثبت تغییرات شرکت در حالت عادی و روند عادی ۱۰ روز کاری طول می کشد.

ثبت شرکت در ترکیه ، راهی برای اخذ

، تنظیم و تدوین صورتجلسات مربوطه وسپس اجرای اداری مراحل پرونده انجام می پذیرد و نهایتا”پس از طی این مراحل تغییرات توسط مرجع ثبت شرکت ها به ثبت می رسد. در قانون برای سهامداران هر نوع شرکت مسئولیت هایی در نظر گرفته است و مجمع عمومی نمی تواند به دلخواه خود این مسئولیت ها را عوض کند. مجمع عمومی آزاد است که در هر قسمت از اساسنامه دخل و تصرف کند و بعد این تغییر را ثبت کند.

وارد نمودن شماره ی ثبت شرکت در صورتیکه شناسه ملی نداشته باشد. _ تشکل مجمع عمومی ( عادی یا فوق العاده) متناسب با نوع تغییرات. ابتدا باید اقدام به تمدیدمدیران و بازرسین انجام بشه، در ادامه بعد از تمدید هر ثبت تغییراتی که مد نظرتون باشه می تونید انجام بدین.

صورتجلسه تنظیم شود و شرکا پای همه ی اوراق را امضا می کنند. برگه دارایی اگر قصد نقل و انتقال سهام داشته باشیم. فتوکپی برابر ثبت شرکت با اصل شده پایان خدمت اعضا و بازرسین جدید جهت ارائه به دفاتر اسناد رسمی . افزایش سرمایه شرکت بدون ورود شریک یا شرکاء جدید.

تغییر آدرس

اصل روزنامه ای که حاوی آگهی دعوت است و نیز مجوز اخذ شده باید به اداره تحویل داده شود. از طریق این مجمع هم می توان، تغییرات شرکت را ثبت کرد. آخرین روزنامه رسمی که آگهی های شرکت در آن منتشر می گردد. این خبر باید در کمتر از یک ماه در روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی­های شرکت در آن منتشر می­شوند به چاپ برسد. به این معنا که باید مشخص گردد که این شرکا و یا اعضای شرکت کدام در سمت مدیر عامل و … قرار می گیرند.

در آخر نیز باید در روزنامه رسمی کشور ، آگهی تغییرات شما به ثبت برد . بعضی از تغییرات شرکت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده و بعضی از تغییرات در صلاحیت مجمع عمومی عادی می باشد.بطور کلی تغییر کلیه مواردی که در اساسنامه وجود دارد در صلاحیت مجمع فوق العاده است. برای ایجاد تغییرات در شرکت، باید یک صورتجلسه تنظیم شود و به امضای تمام اعضای هیئت مدیره سازمان برسد. هنگام تشکیل جلسه یک ماه زمان دارید تا صورتجلسه را به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنید.

به عنوان مثال یکی از تغییراتی که حتما باید به صورت رسمی ثبت شود، بیشتر یا کمتر شدن بودجه شرکت و یا تغییر کسانی است که در هیئت مدیره سمتی داشته اند. برای این کار می بایست یک صورتجلسه تغییرات شرکت کاملا قانونی از طرف اعضای هیئت مدیره شرکت تنظیم شود و در زیر این صورتجلسه تغییرات شرکت کلیه شرکای تجاری شرکت آن را به امضاء برسانند. پس از انجام دادن این کار، صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود تا در رابطه با صحت و یا عدم صحت تغییرات شرکت تصمیم گیری کند. انحلال شرکت قبل از زمان موعد مرتبط با مجمع عمومی فوق العاده است و در هر زمان می توان در مورد آن تصمیم گرفت.

جلسه مجمع عمومی عادی برای ثبت تغییرات شرکت توسط هیئت رئیسه ای که شامل یک رئیس ، دو ناظر و یک منشی اداره میشه. زمانیکه یک شرکت تصمیم میگیرد در مکانی دیگر به علت گسترش فعالیت خود شعبه یا شعبات جدید ایجاد کند، برای شرکت مانند تغییر آدرس می باشد و دارای شرایط و مدارک یکسان است و همان مراحل در سازمان ثبت شرکت ها طی خواهد شد. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید.