ثبت شرکت ، موسسه ثبت انواع شرکتها در تهران

حداقل تعداد لازم شرکاء و سهامداران برای تشکیل جلسات و تصمیم گیری ها مطابق با قانون تجارت و طبق اساسنامه شرکت تعیین می شود و اگر در هر جلسه ای تمامی اعضاء حاضر نباشند، رعایت تشریفات از مجامع ضروری خواهد بود. این شرکت ها ترکیبی از شرکت های بامسئولیت محدود و شرکت تضامنی است به طوری که دارای دو نوع ضامن است که شرکای تضامنی نسبت به تمام امور شرکت مسئول هستند و شرکای مسئولیت محدود بستگی به تعداد سهامی که در شرکت دارند نسبت به قروض شرکت مسئول هستند. شرکت سهامی عام از حداقل ۵ عضو تشکیل شده که می بایست در ۲۰ درصد از سرمایه اولیه شرکت سهیم باشند.

ثبت شرکت در تهران

توجه داشته باشید برای تاسیس باید بدانید اولین گام برای تاسیس یک کترخانه و یا واحد تولیدی اخذ جواز صنایع می باشد. ثبت برند توسط متقاضی در مرحله اول می بایست به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه می نمایید و با انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمیل این اظهارنامه نمایید. به این نکته توجه فرمایید که تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت برند از امور تخصصی می باشد و نیازمند تجربه در این زمینه است. در شرکت با مسئولیت محدود لازم نیست مدیران شرکت، شریک/سهامدار شرکت باشند؛ ولی در سایر شرکت‌ها مانند سهامی خاص، مدیران شرکت باید از بین سهامداران انتخاب شوند. با این توضیح که هر یک از شرکت‌های تجاری، دارای مزایایی است که به صورت اختصاصی برای شرکا ایجاد می‌کند.

ارائه خدمات ثبت شرکت درکلیه نقاط ایران و جهان

اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران و یازده مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری زیرمجموعه آن ، وظیفه ثبت شرکت ها و تغییرات شرکت ها را در این استان به عهده دارد. سهام شرکت های عام همانطور که از نام آن پیداست عمومی بوده ثبت شرکت و همه می توانند سهام دار باشند. جهت انجام پروژه های بزرگ که سرمایه فردی معمولا کافی نمی باشد از شرکت سهامی عام استفاده می گردد. در ادامه در مورد نحوه ثبت شرکت سهامی عام و مدارک و شرایط لازم آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

فقط در مواردی که موضوع فعالیت شما نیاز به دریافت مجوز داشته باشد، باید آن را پیش از ثبت شرکت، از سازمان مربوطه دریافت کنید. گام چهارم، پس از انتخاب نوع شرکت، هویت بخشیدن به آن با انتخاب نام است. در واقع اشخاص حقوقی مانند اشخاص حقیقی باید دارای نام باشند. برای مثال نام مورد نظر شما باید فارسی، غیر تکراری و ترجیحا بیش از سه سیلاب باشد.

گام به گام مراحل ثبت شرکت

برای اطلاع بیشتر مقاله تخصصی ثبت شرکت سهامی خاص را مطالعه نمایید. در قانون تجارت، برای تشکیل و ثبت شرکت تضامنی حداقلی ذکر نشده است، اما با وحدت ملاک از شرکت های دیگر همچون شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود ، باید گفت حداقل سرمایه مورد نیاز برای تشکیل و ثبت شرکت تضامنی مبلغ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال است. با تکثیر فعالیتهای تجاری قدمی استوار و موثر برداشتن در این زمینه یک کار بسیار مهم می باشد و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران از اولین قدم های این زمینه محسوب میشود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران با حداقل دو شریک بالای 18 سال بنیان میگردد که بایدعضو هیئت مدیره نیز باشند.

  • «گروه تهران وکیل» با داشتن بهترین وکلای متخصص، که بدلیل تجربه بالا، با اشراف کامل به حل پرونده های حقوقی نایل می شوند.
  • استعلام دقیق هزینههای تاسیس شرکت شامل آگهی تاسیس شرکت شما انجام میدهد و.
  • در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است. تعیین حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی یکی از مهمترین اقدامات و یکی از ضروری ترین اقدامات پس از ثبت است که باید حتما صورت ثبت شرکت در تهران بپذیرد. ثبت شرکت بصورت آنلاین، تلفنی یا حضوری؟ اینجا هر طور دوست دارید ثبت کنید به سامانه جامع موسسه حقوقی مشهور، معتبرترین موسسه ثبت شرکت ها و خدمات حقوقی ایران خوش آمدید. سالها تجربه، اعتبار، دانش و تخصص ما، مهمترین دلیل آسودگی شماست. شرکت ها با توجه به فعالیت شان به دو دسته مدنی و تجاری تقسیم می شوند ، شرکت های مدنی به اشخاصی حقیقی گفته می شود که هدف آنان تجارت و انجام فعالیت تجاری نمی باشد .

general