ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران و دیگر شهرها درکمترین زمان

همچنین باید در دفاتر اسناد رسمی سند مربوطه تنظیم شده و یک نسخه از آن به سازمان ثبت تحویل داده شود. 7ـ شرایط احراز حدنصاب درمجامع عمومی درشرکت سهامی خاص سهل تر ودر شرکت در مسئولیت محدود با توجه به نوع شرکت مشکل تر می باشد. در مورد شرایط شکلی لازم برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود نیز مهم ترین شرط برای شکل گیری شخصیت حقوقی شرکت، تنظیم شرکتنامه و آگهی نمودن آن در روزنامه رسمی است.

  • ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد.
  • و قانونا بایستی به گونه ای تعیین شود که با گستره فعالیت شرکت همخوانی داشته و اصطلاحا محکمه پسند باشد.
  • در ضمن شرایط و مراحل تشکیل شرکت با مسئولیت محدود بسیار آسانتر از تشکیل شرکت سهامی و حتی شرکت سهامی خاص است کافی است دو نفر شریک وجود داشته باشد تا شرکت قابل ثبت گردد .
  • نقص پرونده، زمانی که برخی مدارک کامل نیست یا دارای نقص است از متقاضی درخواست ارسال مجدد می‌کنند.
  • اینگونه موسسات اصطلاحا موسسات غیر انتفاعی نامیده می شوند ، موسسات خیریه گروه های سیاسی و انجمنهای اسلامی و احزاب را می توان از موسسات غیر انتفاعی دانست.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای شرکت مسئولیت محدود در ترکیه لیر است و تمام تغییرات مربوط به سهم الشرکه شرکا در دفترخانه رسمی ثبت می شود. در حالیکه حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای ثبت شرکت سهامی مشترک در کیه لیر می باشد. امنیت سرمایه گذاری در ترکیه طبق توافقنامه های دوجانبه امضا شده در سال های اخیر بین ایران و ترکیه تامین خواهد شد و نگرانی از این بابت برای سرمایه گذاران وجود ندارد. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که در آن، مسئولیت هر یک از شرکا برای پرداخت دیون شرکت، در صورت انحلال شرکت و ناکافی بودن دارایی های آن، به میزان سهم الشرکه آن ها می باشد. از جمله مهم ترین مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود،شرکت نامه، فرم تعیین نام و فرم مشخصات شرکا می باشد. هم چنین، ثبت شرکت با مسئولیت محدود به صورت اینترنتی و از طریق سایت اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به نشانی sherkat.ssaa.i انجام می گیرد.

دسته بندی ها

بعد از ارائه مدارک شرکت، دستور ثبت را صادر کرده و در دفتر ثبت شرکت ها وارد می کند . تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود که زیر تمامی آن ها به وسیله ی همه سهامداران به امضا برسد. می توانید به راحتی با سپردن کلیه امور به متخصصین ما،ثبت شرکت خود به ویژه ثبت شرکت در کرج و یا ثبت برند در کرج و خرید و فروش شرکت را انجام دهید. در مورد موضوع شرکت با مسئولیت محدود خوب است بدانید که پیش از هرچیز باید مشروع باشد و به هنگام ثبت شرکت، موضوع باید در شرکتنامه به ثبت برسد. تعداد اعضای مورد نیاز برای تشکیل شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 نفر است و محدودیتی برای تعداد اعضای بیشتر از نظر قانونی وجود ندارد. از اوایل آبان ماه 1399 ثبت تاسیس شرکت های مسئولیت محدود از زیر نظر اداره ثبت خارج شده و در محل پنجره واحد شروع کسب و کار اتاق بازرگانی انجام می شود.

پس از تشکیل شرکت با مسئولیت محدود متقاضی باید حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ ثبت دفاتر قانونی را تهیه و دفاتر را جهت پلمپ به اداره ثبت شرکتها برده و آنها اقدام به پلمپ آن نمایند. علی‌الاصول آنچه درباره پرداخت سرمایه نقدی گفته شد، در مورد آورده‌های غیرنقدی نیز صدف می‌کند مع‌ذلک، در مورد آورده‌های غیرنقدی نکات چندی را در نظر گرفت. این آورده‌ها باید تقویم شوند و در شرکتنامه، ارزش آنها مشخص شود. تشکیل شرکت با مسئولیت محدود مشروط به تقویم و تسلیم این اموال است.

شیوه و روند مزایده و حراج در نظام حقوقی ایران

ثبت شرکت موجب رسمیت پیدا کردن شرکت شده و کلیه فعالیت ها و اقدامات آن قابل پیگیری خواهد شد. سهم الشرکه نمی تواند به صورت اوراق تجاری قابلیت نقل و انتقال پیدا کند. اخذ مجوز در صورت تغییر موضوع و یا اضافه شدن موضوعی که نیاز به مجوز دارد.

نکات مهم ثبت شرکت مسئولیت محدود

اگر برای ثبت شرکت در تهران با پرسشی روبرو شدید، از اداره ثبت شرکت های قوه قضاییه یا موسسات قانونی و معتبر شرکت ها اطلاعات لازم را بدست آورید. در تصمیم گیری بر اداره شرکت رای اکثریت ملاک است اما نحوه حصول این اکثریت به آسانی حصول اکثریت در شرکت های سهامی نیست چرا که در برخی از موارد اکثریت لازم در شرکت با مسئولیت محدود هم اکثریت عددی است و هم اکثریت سرمایه ای . در قانون تجارت هیچ مقدار اولیه جهت سرمایه اولیه شرکت ذکر نشده است؛ بنابراین سرمایه اولیه شرکت می‌تواند نسبت به توان و خواسته سرمایه‌گذاران و شرکای آن، متفاوت باشد. علاوه بر این، سرمایه اولیه از لحاظ نقدی و یا غیر نقدی بودن نیز محدودیتی نداشته و می‌تواند به هر صورت دلخواهی تعیین شود.