ثبت شرکت در تهران در یک روز شرایط و مراحل ثبت نام با هزینه کم در سال 1400

بر اساس قانون، تمام شرکت ها باید ثبت شوند تا به رسمیت شناخته شده و اعتماد افراد را به خود جلب کنند. شرکت سهامی خاص،شرکتی است بازرگانی که تمام سرمایه آن منحصراَ توسط موسسین تامین گردیده و سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام،محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است. شرکت در کل به ۲ دسته شرکت های تجاری و شرکت های مدنی تقسیم می شود . حتما راجب شرکت با عناوین مختلف شنیده اید و براتون سوال شده است که شرکت به چه معنا ست و چه مزایایی دارد . چرا با وجود سامانه ای شدن تمامی مراحل ثبت این کار را به موسسات بسپاریم؟یا بهتر نیست بگوییم چرا با سامانه ای شدن تمام مراحل هنوز موسسات ثبتی و پابرجا هستند؟به این دلیل که هنوز هستند کسانی که این مسائل تخصصی و حقوقی را به دست موسسات ثبتی حقوقی می سپارند. دامون ثبت همواره تلاش خود را کرده تا در تمام مراحل از شروع تا پایان و پس از اتمام خدمات بهترین پاسخ‌گویی را داشته باشد.

ثبت شرکت در تهران

برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید. علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر.

آیا دریافت کنندگان واکسن اسپوتنیک، بهارات و برکت برای سفر به اروپا مشکل دارند

پس از آن دو نسخه آگهی به امضای رییس اداره می رسد و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده شرکت ضبط و نسخه دوم برای نگهداری در شرکت به متقاضی داده می شود. تکمیل 2 نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص که شامل تعهد کلیه سهام و گواهی نامه بانکی حاکی از تاییدیه قسمت نقدی است و کمتر از 35 درصد کل میزان سهام نمی باشد. لازم به ذکر است در صورت وجود سهام ممتاز باید شرح امتیازات و موجبات آن در اظهارنامه منعکس شده باشد.

  • درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند .
  • عملیات ثبت برند از جمله اقدامات اخیر دولت در این زمینه در اختیار رسانهها میگذارد و.
  • هزینه ثبت شرکت ها در تهران در مقایسه با کرج و سایر شهرهای کوچک تر از نظر دولتی تقریبا مساوی می باشد البته با مقدار خیلی کمی تفاوت.
  • شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه های ثبتی ، با ما تماس حاصل فرمایید.
  • جهت دسترسی سریع به موضوع مورد نظر ، به شاخه مورد نظر رفته و آموزش خود را بیابید.

آمارهای سرشماری اخیر نفوس و مسکن(آبان ماه 1390) نیز حاکی از افزایش میزان جمعیت و ساختمان های تجاری و در نتیجه تاسیس شرکت ها و بنگاه های مالی،تولیدی،خدماتی و بازرگانی جدید بوده است. موسسه نیز یکی دیگر از روش های جاری ثبتی در ایران است برای درک بهتر واژه موسسه باید کمی توضیح در مورد تفاوت موسسه و شرکت ها بدهم . شرکت ها را باتوجه به موضوع فعالیت شان میتوان دسته بندی های مختلفی نمود . برخی از شرکت ها با هدفی سامانه ثبت شرکت به غیر از امور تجاری ایجاد میگردند مانند انجام امور ادبی ، علمی و … خواه این شرکت به دنبال منافع اقتصادی باشند و یا نباشند. موسسات از جمله شرکت هایی هستند که برای امور غیر تجاری ایجاد میشوند و میتوانند نام هایی مانند بنگاه، کانون ، انجمن و … داشته باشندو همچنین میتوانند مالکیت خصوصی و یا دولتی داشته باشند. برای اطلاع بیشتر از ثبت موسسه و تفاوت موسسه و شرکت میتوانید مقالات تخصصی این حوزه را مطالعه نمایید.

نحوه ثبت تغیرات شرکت با مسئولیت محدود

جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. موسسه حقوقی تهران ثبت از معدود موسسات ثبت شرکت می باشد که در آن مشاوره و انجام امور تماما توسط مشاوران با تحصیلات حقوقی و وکلای زبده و متخصص در امور مختلف ثبتی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و … انجام می گیرد. از میان شرکت های هفت گانه فوق شرکت های ردیف یعنی شرکت های سهامی ، با مسئولیت محدود ، تضامنی در زمره شرکت های فعال و متداول در امر تجارت و امور بازرگانی به شمار می روند که با مقایسه میان این شرکت ها ، شرکت هایی با مسئولیت محدود و سهامی خاص با استقبال بیشتری رو به رو شده اند.

در شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود، تشکیل مجمع مؤسسین الزامی نیست ولی در شرکت‌های سهامی عام، باید چنین مجمعی تشکیل شده و به اطلاع عموم برسد. با توجه به وجود تعداد کثیری از موسسات ارائه کننده خدمات ثبتی، انتخاب بهترین موسسه ثبت شرکت که بتواند با دقت و کیفیت، در زمانی مناسب و کوتاه و با مناسب ترین قیمت ممکن خدمات مورد نظر ثبتی و اداری را به انجام برساند کار سخت و دشواری است. مهمترین و مطمئن ترین شیوه دستیابی به اهداف گفته شده تشکیل و ثبت شرکت است.

uncategorized