ثبت شرکت در قم

سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست انتخاب شود و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره در سامانه قید شود. تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در تیر ماه سال جاری 112 هزار و 263 احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای ثبت شرکت در تهران یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند. در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید. این مراحل مربوط به ثبت تاسیس شرکت هست، اما اقدامی که شما پرسیدین مربوط به زمانی میشه که شرکت قبلاً ثبت شده و تصمیم داره اعضاء هیات مدیره رو تغییر بده که شرایط و مراحل متفاوتی داره.

  • در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود.
  • بهترین روش برای انجام فعالیتهای سود آور گسترده، عظیم و سازماندهی شده با هدف پیشرفت و رسیدن به مدارج بالاتر و اهداف بزرگتر، ثبت یک شرکت و پیشبرد اهداف از طریق فعالیت ذیل عنوان شرکت ثبت شده است.
  • گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند.
  • من میخواستم شرکت حمل و نقل درون شهری با مسئولیت محدود ثبت کنم آیا برای این کار باید مجوز بگیرم یا خیر ممنون میشم پاسخ بدین .
  • هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد.

در این مرحله آدرس و کدپستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. با توجه به اینکه ثبت طرح صنعتی به نوبت شما بستگی دارد، اما تقریبا زمانی حدود 1 الی 3 ماه برای ثبت کامل طرح صنعتی مورد نیاز است. در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود. در انتها لازم به ذکر است، پس از تشکیل شرکت می بایست نسبت به تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، تهیه دفاتر قانونی و پلمپ دفاتر و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید. با یکی از راههای زیر میتوانید اطلاعات خود را جهت امور ثبتی کامل نمایید. در انتها با کلیک بر روی کلید «گام بعدی» به صفحه بعد می رویم.در این مرحله نیز می توان با کلیک بر روی کلید «پذیرش موقت» شماره دسترسی 19 رقمی دریافت نمایید.

ارسال مدارک ثبت شرکت

شما می توانید شرکت خود را در سرزمین اصلی و یا مناطق آزاد ثبت کنید که نوع این منطقه ها تأثیر زیادی بر هزینه های شما دارد به طور مثال اگر شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید قاعدتاً هزینه بیشتری نسبت به ثبت شرکت در سرزمین های اصلی صرف خواهید کرد. در قانون تجارت، هر شخص حقیقی یا حقوقی برای واردات و صادرات نیاز به اخذ کارت بازرگانی دارند. صدور کارت بازرگانی از کانال اتاق بازرگانی با شرایط خاص خواهد بود. اگر در این زمینه سوالی دارید با مشاوره ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ها ارسال کنید. این دفاتر در صورتی معتبر و دارای سندیت هستند که مطابق مقررات تهیه و تنظیم شده باشند در غیر این صورت فقط علیه صاحب آنها معتبر خواهند بود.

گام سوم: ثبت نام‌های درخواستی

گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. اگر عضو یا بازرسین ، اشخاص حقوقی باشند ملزم به ارائه روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت مربوطه می باشید . در این قسمت باید تاریخ جلسه ای که برگزار شده است مشخص شود.

نظر شما

کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. ما تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن و البته ” متفاوت ” خدمات خود را ارائه دهیم. خدمات ما شامل ثبت انواع شرکت اینترنتی در سامانه ثبت شرکت ها، پیگیری های مربوطه بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار می باشد. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد.