ثبت شرکت رایانه ای,قوانین، مراحل و مدارک مورد نیاز آن,ثبت شرکت نارین

ارائه فهرست اموال با ذکر ارزش ریالی هر یک و امضای تمامی مؤسسین ذیل آن (در صورتی که مقداری از سرمایه شرکت به صورت غیر نقدی اعم از اموال منقول و یا غیرمنقول اعلام گردد). هنگام ثبت موسسه در سامانه ثبت شرکتها باید با توجه به نوع شرکتی که قصد ثبت آن را دارید مدارک مورد نیاز را آماده و بارگذاری کنید. شما رد نام شده اید خانم رضایی و از ابتدا باید انجام دهید. در صورتی که تخصص ندارید ما پیشنهاد می کنیم این امر را برون سپاری کنید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. به طور معمول مدیر عامل یک شرکت باید تمام وقت باشد اما هستند افرادی که در یک جا مدیرعامل، در جایی دیگر شاغل می باشند، از نظر قانون ثبت شرکتها تنها وقتی ممانعت می شود که فرد دارای شغل دولتی باشد. در مرحله دیگر لازم است نام شرکت، مدت زمان فعالیت شرکت، آدرس شرکت، میزان سرمایه اولیه شرکت با توجه به نوع شرکت و نام هریک از شرکا تکمیل و ثبت گردد.

مدارک ثبت شرکت

این شعبه بر حفظ ارتباطات و شروع کسب و کار در آلمان تمرکز خواهد داشت. شعبه وابسته اجازه تصمیم گیری خودمختار در معاملات کلی عمومی دفتر مرکزی را ندارد. شرکت دانش بنیان از پرداخت مالیات، عوارض و گمرک تا 15 سال معاف است. دو نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت دانش بنیان باید مدرک کارشناسی ارشد به بالا و یا اختراعی ثبت شده داشته باشند و یا عضو هیئت علمی دانشگاه باشند. همینطور تعیین می شود که هر کدام از سهامداران چقدر سرمایه وارد شرکت می کند و به چه اندازه ای در شرکت مسئولیت بر عهده دارد. ثبت شرکت دانش بنیان توسط افراد متخصص و دانشمند انجام می شود.

آیا خودمان میتوانیم ثبت شرکت نماییم؟

پس برای هر تاجری که قصد ثبت کردن یک کمپانی را دارد واجب است که در ابتدا با یک شرکت حقوقی در این زمینه تماس بگیرد و با گرفتن مشاوره مطمئن شود که جزییات کار را به درستی و به طور کامل درک می کند. ثبت شرکت بازرگانی به قصد وارد کردن کالاهای تجاری یا خارج کردن آن ها از کشور، مشکل بسیاری از تاجران بین المللی تازه وارد در این رشته است. اما باید این را در خاطر داشته باشید که شرکت بازرگانی می تواند هم سهامی باشد و هم مسئولیت محدودی داشته باشد. در واقع شما می توانید هر کدام از این شرکت ها را تاسیس کنید و بعد در شرح وظایف و کار شرکت، کارهای بازرگانی را بیان کنید. مزایای تاسیس شرکت در این واقعیت خلاصه می شود که از زمان ثبت شدن کمپانی شما، تمام فعالیت های شما قانونی خواهد بود.

هر یک از موارد نامبرده دارای شرایط خاص خود هستند و بر اساس هدف و موقعیت پروژه ارزیابی می شوند. نکته مهم اینکه این شرکت ها به طور کلی بر اساس سطح سرمایه سامانه ثبت شرکت ای که دارند دسته بندی می شوند. عنوان تجاری و اسم مخصوصی که برای شرکت در نظر گرفته می شود یکی از بخش های مهم آن بوده و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت نسبی:

شرکت هایی که وارد بازار بورس کشور می شوند،‌ حتما باید سهامی عام باشد که شرایط خاصی دارد. پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی شرکت اقدام به دریافت کد رهگیری برای انجام امور خود کنید. بررسی مدارک ارائه شده که اگر ثبت شرکت ناقص باشد به متقاضی اعلام می گردد و اگر کامل باشد به مرحله ی بعدی انتقال داده می شود. به غیر از شرکا حداقل دو نفر به عنوان بازرس انتخاب گردد این دو بازرس با مدیر عامل و رئیس نسبت فامیلی نداشته باشند.

  • در حال حاضر متقاضیان می توانند به صورت آنلاین با قوانین مختلف کار آشنا شده و بعد از مشورت با متخصصین این حوزه به سایت اداره ثبت مراجعه کنند و شرکت خود را به طور آنلاین ثبت نمایند.
  • موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.
  • ثبت شرکت در مناطق آزاد مزیت‌هایی بسیار زیادی دارد به همین دلیل بسیاری به دنبال نحوه ثبت شرکت در این مناطق هستند.
  • در این مطلب به بررسی انواع شرکت ها و همچنین جدیدترین تغییرات این قانون در سال ۹۸ می پردازیم.

شرکت تضامنی ساده‌ترین نوع از شراکت بر پایه common law است، که برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر، تشکیل می‌شود و در آن شرکاء فعالیت‌های مستمر و مستقل کارآفرینی را تحت نام یک شرکت اجرا می‌کنند. در شرکت های مسئولیت محدود، با حداقل ۱ میلیون ریال سرمایه، می توان شرکت را ثبت کرد. موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت شرکت های ساختمانی یا تغییرات آن ها از هرکجا آمادگی همراهی را دارد.

other