ثبت شرکت سهامی خاص در 7 گام ساده از صفر تا صد

جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی ثبت شرکت به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود.

اصل جواز فعاليت از مراجع مربوطه درصورتی که ثبت موضوع به مجوز نیاز داشته باشد. نام شرکت، آدرس شعبه مرکزی و دیگر شعبه ها، موضوع فعالیت و نیز مشخصات کامل مربوط به موسسین شرکت باید ذکر شود. شما برای این کار به حداقل یک میلیون ریال سرمایه احتیاج دارید.

شما می توانید خودتان ثبت شرکت سهامی خاص را انجام دهید یا این که از کارشناسان ما در ثیتینو بخواهید این کار را با دقت کامل و در اسرع وقت برایتان انجام دهند. (رتبه بندی شرکت) خود دارید، به ضمانت نامه بانکی با پشتوانه مالی نیاز دارید. بله، شرکت سهامی خاص برای شما مناسب است؛ زیرا در شرکت های سهامی خاص شما با داشتن پشتوانه مالی مناسب میتوانید تا 10 برابر ضمانت نامه بانکی دریافت کنید. برای بررسی شرایط ثبت شرکت پیمانکاری یک نکته مهم است که نوع شرکت دقیقاً مشخص شود، اینکه شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود نیز مدنظر قرار می گیرد.

تعریف شرکت سهامی خاص

فتوکپی از شناسنامه شرکا و بازرسین، ۲ نسخه از صورت‌ جلسه ای که حتما به امضای مدیران شرکت رسیده باشد، مجوز حتما باید ارائه شود، گواهی اعم از پرداخت حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت باید ارائه گردد. به‌ منظور ثبت شرکت سهامی خاص باید مدارکی را آماده و تحویل دهید. مدارکی که در ادامه به بیان آنان می پردازیم باید حتما برای ثبت شرکت تحویل داده شوند. در این مطلب قصد داریم درباره ثبت شرکت سهامی خاص با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه برای شما گردآوری و در اختیارتان قرار دهیم.

ثبت شرکت سهامی

داشتن مجوز عرضه عمومی سهام، موسسین می بایست از سازمان بورس اوراق بهادار چنین مجوزی را گرفته و به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهند . حداقل تعداد شرکا برای این تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام 5 نفر و حداقل هیات مدیره آن 5 نفر است . اعضای هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص حداقل ۳ نفر می باشد(طبق ماده ۱۲۱ ل.ا.ق.ت). در شرکتهای سهامی عام نقل و انتقال سهام نیازی به دریافت موافقت افراد سهام دار ندارد اما در شرکت سهامی خاص هرگونه نقل و انتقال سهام وابسته به موافقت موافقت هیات مدیره و مدیران است.

بانک توسعه تعاون به نیاز اعتباری واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد پاسخ داده است

سه نفر به عنوان سهامدار و اعضای هیئت‌مدیره و دو نفر به عنوان بازرس. گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و برای اهداف دانش‌بنیان نیز بسیار مناسب هستند. در این مقاله به صورت کامل و شفاف به چیستی و چگونگی ثبت شرکت سهامی خاص می‌پردازیم. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد.

  • سهام مدیریتی سهامی می باشد که به مدیران شرکت سهامی خاص تخصیص داده می شود و با توجه به حرفه و مدرک تحصیلی مدیران و یا تعهد مدیران ارزش گزاری می شود.
  • در نهایت باید کد اقتصادی دریافت کنید و پیگیر دفاتر پلمپ مالیاتی باشید که این پروسه نیز ممکن است یک تا دو هفته زمان ببرد.
  • حد نصاب برای رسمیت جلسه مجمع عمومی فوق العاده ، حضور دارندگان حداقل پنجاه و یک درصد سهام می باشد.
  • موضوعی که برای شرکت سهام خاص مطرح است اینکه این شرکت ها به شکلی طراحی شده اند که قابلیت معامله در بازار ندارد و شرایط نقل و انتقال سهام شرکت مشروط به موافقت مدیران است.

مثلاً بسیار مهم است که نوع شرکت و موضوع فعالیت آن سنجیده شود. این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم سامانه ثبت شرکت که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید.

شرکت مسئولیت محدود

نهادهای دولتی و خصوصی نیز اعتماد زیادی به این نوع از شرکت‌ها دارند. امکان دریافت انواع تسهیلات بانکی و شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌های بزرگ گواه همین اعتبار است. هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در موسسه ثبتی ذهن ناب بنا به توافق می باشد و برای شهرستان ها با رقم کمتر از تهران صورت می پذیرد. کلیه مدارک ثبتی که در این مقاله به صورت کامل تشریح داده شده که شامل مدارک هویتی کلیه سهامداران و تمامی افراد صاحب سمت را به موسسه تحویل می دهید و شروع به ثبت سامانه تاسیس شرکت سهامی خاص متقاضی می پردازیم. شما برای ثبت شرکت ( اگر توسط شخص خودتان انجام گیرد و به موسسات ثبتی واگذار نگردد) برای پست و حق الثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها و درج آگهی در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار، بایستی حداقل 500 هزار تومان هزینه پرداخت کنید.

uncategorized