ثبت شرکت سهامی خاص

با سلام در سامانه بخش سهامداران تعبیه شده و احتمالا شما از ابتدا گام ها را اشتباه انجام داده اید. در صورت عدم وجود نقص، سامانه، پیامک یا ایمیلی جهت پذیرش اطلاعات وارد شده به شما ارسال می کند. تعهد سهام با نام و همچنین بی نام سهامداران و مبلغ اسمی ثبت شرکت در تهران سهام شرکت بایستی مشخص و در اظهارنامه قید شوند. مشخصات کامل و آدرس مدیران شرکت و همچنین نحوه تعیین جانشین آنها، حدود اختیارات و … به طور کامل در اساسنامه آورده شود. قید مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی شرکت با جزئیات کامل در اساسنامه ضروری است.

  • موسسه پارسه می‌تواند از مرحله انتخاب نام حرفه‌ای و خاص تا مراحل دیگر از جمله تنظیم دقیق و اصولی اساسنامه، اظهارنامه، صورتجلسه و… به عنوان یک مشاور متخصص، امین و باتجربه، شما را همراهی کند.
  • تعیین سمت های مدیریتی شرکت به اضافه ی بازرسان شرکت و هم چنین قبول کردن این سمت ها توسط این افراد و تهیه ی کپی کارت ملی و شناسنامه ی آن ها.
  • 9- آگهی دعوت سهامی خاص در روزنامه کثیر الانتشار شرکت چاپ و منشر شده باشد .
  • لازم به ذکر می باشد که تغییرات شرکت سهامی خاص به صورت اختیاری در روزنامه های کثیرالانتشار به چاپ می رسد.
  • سهام شرکت سهامی خاص قابلیت معامله در بورس اوراق بهادار را ندارد و همچنین مجوز انتشار اوراق قرضه را نیز ندارد که به کمک آن بخشی از سرمایه مورد نیاز خود را تامین کند.

شما باید قبل از اقدام به ثبت شرکت، 5 اسم که شرایط گقته شده را دارند را اماده کنید و با اولویتی که مد نظرتان است در سیستم وارد نمایید. پس از انجام بررسی های لازم، یکی از این نام ها انتخاب می شود. شما می توانید خودتان ثبت شرکت سهامی خاص را انجام دهید یا این که از کارشناسان ما در ثیتینو بخواهید این کار را با دقت کامل و در اسرع وقت برایتان انجام دهند. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص مبلغ یک میلیون ریال است. مدارکی که از طرف شما ارسال شده است توسط کارشناسان اداره ثبت بررسی می شود و نظر آن ها در این مورد مشخص می گردد.

شرایط و ضوابط ثبت شرکت سهامی خاص:

موسسه ثبتی ذهن ناببرای ثبت شرکت سهامی خاص و یا تغییرات شرکت سهامی خاص و تشریح مدارک لازم ثبت شرکت سهامی خاص شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. استمرار موجودیت شرکت های سهامی, به جهت این که شخصیت حقوقی مالکان از شرکت جداست، درصورتی که فعالیت شرکت تداوم داشته باشد, با خروج یک یا چند نفر از سهامداران منحل نگردیده و به موجودیت خود ادامه می دهد. تمامی مدارک هویتی سهامداران و اعضاء هیات مدیره و بازرسین و هر شخص حقیقی و حقوقی دارای مقام در شرکت را تکمیل شده داشته باشید به سامانه ثبت شرکتها مراجعه کنید. هزینه ثبت شرکت سهامی خاص را می توان به دو دسته هزینه های قانونی و اجرت موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تقسیم بندی کرد.

ثبت شرکت سهامی خاص

الف- هنگامی که موضوع شرکت انجام یافته یا اینکه انجام آن غیرممکن باشد. تصمیمات مجمع عمومی با اکثریت دوسوم حاضران در جلسه معتبر خواهد بود. دوست عزیز کارکنان رسمی دولتی می تواند زیر 5 درصد سهامدار باشند و نمی توانند عضو هیئت مدیره باشند. با سلام، خواهر شما نمی توانند بازرس باشند، در کل بازرسین نباید نام خانوادگی یکسانی با سهامداران داشته باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص و مراحل آن

اولین هیئت مدیره را مجمع عمومی موسس و هیئت مدیره های بعدی را مجمع عمومی عادی سالانه انتخاب می نماید. هیئت مدیره یا مدیران هر شرکت سهامی، نماینده قانونی آن شرکت بوده و اداره امور شرکت ثبت شرکت را به عهده خواهد داشت. یک شرکت که خیلی سال پیش تاسیس شده حدود 25 سال پیش و آگهی روزنامه رسمی نداده بوده است. آیا الان میتواند این کار را انجام دهد؟ اگر امکانش است توضیح مختصری بدین.

other