راهنمای ثبت اینترنتی شرکت در سامانه اداره【 ویدیو کامل 】

تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. یک نفر برای تشکیل شرکت کافی نیست و باید چند نفر با همکاری هم شرکت را تاسیس کنند. باید کمترین مقدار سهامی که در اساسنامه مشخص شده را خرید کنند. شرکت می‌تواند وظایف و مسئولیت‌های خود را بین چندین نفر تحت عنوان شریک تقسیم نموده تا راحت‌تر و با سرعت بیشتری فعالیت نماید.

راهنمای ثبت شرکت

شرکت های مدنی نیز شرکت هایی حقوقی می باشند که طی یک قرارداد، با داشتن منافع مشترک، بین دو یا چند نفر تشکیل می شوند. بعد از آن روی گزینه گام بعدی کلیک میکنید و وارد صفحه بعدی می‌شوید. در این قسمت اطلاعات کلی مانند کد پستی، شماره تلفن و نشانی را وارد می‌کنید. اگر اطلاعات دیگری دارید مثل پست الکترونیک، دور نگار ویا نشانی تارنما، میتوانید آنها را هم در این صفحه وارد کنید. من میخواستم به جهت راه اندازی کسب و کار مجازی، یک شرکت ثبت کنم اما در آینده احتمال اینکه احتیاج به سرمایه گذار پیدا کنم برای توسعه بیشتر(و درصدی از شرکت را در اختیار او قرار دهم)، وجود دارد.

چه مشاغلی در ترکیه به ثبت شرکت نیاز دارند؟

ثبت شرکت با مسئولیت محدود منوط به تنظیم شرکتنامه و امضای آن توسط تمام شرکا و تسلیم کل سرمایه نقدی و تقویم و تسلیم سرمایه غیرنقدی می‌باشد. در شرکتنامه شرکت فوق الذکر نسبت مشارکت هر شریک و سهم الشرکه تقویمی آن تصریح می‌گردد. پس از انجام دو مرحله فوق، اظهارنامه‌ای همراه با شرکتنامه امضا شده و تاییدیه تادیه تمام سرمایه شرکت جهت ثبت به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال می‌شود.

  • تمام سرمایه شرکت تعهد شود و 35 درصد آن به حسابی که مقرر شده است و در بانک افتتاح می‌شود واریز شود.
  • طبق ماده ی ۱۱۷ درصورتی که اسم منتخب شامل اسم تمام شرکاء نباشد باید حتما در انتهای عبارت ( و شرکاء ) یا عبارت ( و برادران ) آورده شود.
  • اطلاعات مربوط به ثبت شرکت در ترکیه توسط موسسه ما به صورت دائم بروزرسانی می شود و در صورت تغییر شرایط سریعا نسبت به بروز رسانی مطالب اقدام می شود.
  • پر کردن اطلاعات مانند لیست اعضاء و نیز سهام داران، آدرس مکان شرکت و نیز آدرس سکونت افراد و کد پستی مربوط به هر کدام،ثبتینو سرمایه شرکت، سمت افراد مختلف، درصد سهام و سهم هر کدام از اعضاء.
  • بدون محدودیت در سرمایه، با حداقل تعداد شرکا 2 نفره است.حداقل هیات مدیره یا مدیران یک نفر یا بیشتر و مسئولیت شرکای ضامن نامحدود و شرکای غیر سهامی به میزان سهم الشرکه می باشد.

مناقصه های مختلف دولتی یا غیر دولتی فرصت های زیادی برای پیشرفت به شرکت ها می دهد که بدون ثبت شدن، شرکت اجازه ورود به این مناقصات را نخواهد داشت. مدارک لازم برای ثبت شرکت با دقت در نوع شرکت تفاوت هایی دارد و باید به طور انفرادی بررسی شوند. اما همه شرکت ها مدارک مشترکی دارند که در ادامه نام می بریم. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید از طریق پیامک یا ایمیل، ثبت اطلاعات به شما اطلاع داده می شود.

هزینه های مربوط به ثبت شرکت سهامی خاص

در قسمت اشخاص خارجی چنانچه فردی خارجی در شرکت داده باشید باید تاریخ تولد آن را به شمسی تبدیل کنید و در سامانه وارد نمایید. در آخرین مرحله شما با ارائه آگهی در روزنامه رسمی باید اطلاعات تاسیس و آخرین تغییرات شرکت را ثبت کنید. دقت داشته باشید که برای ثبت تغییرات شرکت شما باید با تمامی اعضا ابتدا به توافق رسیده ثبت شرکت و سپس اقدام به ثبت تغییرات نمایید. هنگام تاسیس قانونی شرکت با مسئولیت محدود، نیازی به ارائه مدارک تحصیلی اعضا نیست. شما میتوانید در ترکیه یک شرکت لیمیتد ثبت کنید و بعد از ثبت میتوانید در شرکت خودتان در ترکیه مشغول به کار شوید. برای ایجاد هر نوع کسب و کار در ترکیه شما باید در قدم اول ثبت شرکت انجام دهید.

به این ترتیب ثبت شرکت به صورت آنلاین نیز امکانپذیر شد و تعداد مراجعین به سازمان ها کاهش یافته و افراد قادر می شوند تا بسیاری از کارها را به صورت غیر حضوری انجام دهند و در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی نمایند. برای نمونه می توان به قرارداد بین مالک و پیمانکار برای ساخت و ساز ملک اشاره نمود. در حقیقت اشاعه اموال شرکت از محوری ترین و اساسی ترین تعاریف شرکت های مدنی خاص می باشد. سامانه ثبت شرکت در این مرحله از مراحل ثبت شما باید میزان سرمایه و سهام را وارد کنید، یاد آوری میکنیم که در صفحه اشخاص شما به اسم شخص اشاره داشتید که سرمایه گزار است، در اینجا باید سمت او را در شرکت و یا موسسه معین کنید و در کادر بنویسید. در انتها با کلیک بر روی کلید به صفحه بعد می رویم.در این مرحله به صورت خودکار یک شماره پیگیری 19 رقمی دریافت می نمایید و اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد.

شرکت های دانش بنیان شرکت هایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) به درآمد و سود برسند. 8-اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد. 10-اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد. 10- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد. ساعت شروع و خاتمه جلسه نیز در قسمت های مربوطه وارد می شود. امیدواریم راهنمای ویدئویی ثبت شرکت موسسه حقوقی ثبت ونک کمکتان کرده باشد.

anonymous