راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 1400【راهنمای ویدیویی】️️

در این مقاله به موضوع ثبت و مسایل مربوط به شرکت با مسئولیت محدود پرداختیم و هرآنچه که در مورد این موضوع نیاز بود را بیان کردیم. بخشی از هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولین محدود مربوط به واریزی به اداره‌های مربوطه و درج آگهی شرکت در روزنامه‌ها است، قسمت دیگر هزینه‌ها نیز مربوط به کارمزدی بوده که موسسه ثبتی اقدامات مربوط به ثبت شرکت شما را انجام می‌دهد. در اینجا مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود به پایان می‌رسد. با انتخاب گزینه شرکت با مسئولیت محدود، صفحه جدیدی باز خواهد شد که در آن اطلاعاتی مانند موضوع شرکت، اسم شرکت، اطلاعات اعضا، میزان سرمایه شرکت و دیگر موارد خواسته شده را ثبت باید ثبت کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی چیستی شرکت با مسئولیت محدود بپردازیم و ببینیم نحوه ثبت آن به چه صورت بوده و چه مراحلی برای آن باید طی شود؛ بنابراین تا پایان با ما باشید.

  • در این مرحله باید در اداره اتاق بازرگانی کد کارگاهی بیمه خود را بگیرید.
  • ۳ـ شرایط احراز حدنصاب درمجامع عمومی درشرکت سهامی خاص سهل تر ودر شرکت در مسئولیت محدود با توجه به نوع شرکت مشکل تر می باشد .
  • در شرکت نامه باید صراحتا گفته شود که اموال غیر نقدی متعلق به چه کسانی و با چه شرایطی می باشد.
  • پس از تکمیل مدارک لازم برای پیگیری اداری از طرف وکیل انجام می شود.
  • تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در 2 برگ و تکمیل آن و امضاء ذیل تقاضانامه توسط کلیه سهامداران(لازم به ذکر است اوراق تقاضانامه و شرکتنامه به دلیل بهادار بودن صرفاَ می بایست از محل اداره ثبت شرکت ها تهیه گردند).

جهت دریافت مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید. اگرچه اکثریت مزبور دارای نصف سرمایه نباشد،اساسنامه شرکت می‌تواند ترتیبی بر خلاف مراتب فوق داشته باشد. در پایان صمیمانه از همراهیتان سپاس گزاریم امیدواریم مطالعه این مطالب برایتان سودمند بوده باشد. شرکتنامه‌ای که توسط کلیه سهامداران تکمیل و امضا شده باشد. این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال. سپس طی 6 الی 8 روز کاری آگهی شما در روزنامه رسمی چاپ خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت

بررسی دفاتر و صندوق و سایر اسناد شرکتی برعهده هیات نظار است و هرگاه در این دفاتر و اسناد خطا یا بی نظمی شاهده شود این هیات باید در گزارش خود به مجمع عمومی به این موارد بپردازد. هم چنین در صورت مخالفت با تقسیم سود از طرف مدیر عامل می توانند دلایل خود را ضمن این گزارش سالیانه در مجمع عمومی مطرح کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت شرکت در تهران و دریافت مشاوره حضوری و تلفنی با شماره تلفن های تهران ثبت تماس بگیرید. به طور میانگین مدت زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود یک ماه و نیم از زمان تکمیل مدارک و تشکیل پرونده خواهد بود.

آیا در شرکت با مسئولیت محدود سهام وثیقه پیش بینی شده است؟

در شهرستان هایی که این اداره شعبه ای ندارد، باید به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه نمایید. اساسنامه شامل مقررات، نحوه عملکرد، سرمایه، موضوع شرکت و مدت شرکت می باشد. پس از ارسال آنها در پاکت مخصوص پستی به اداره ثبت شرکت‌ها و تایید کارشناسان مرکز، این فرایند به انجام می‌رسد. باید صورت جلسه ی مربوط به تصویب ترازنامه، تغییرات در اساسنامه، کاهش و افزایش سرمایه شرکت ، نحوه تصفیه و انحلال شرکت را به اداره ثبت ارائه دهد. همچنین میتوانید در تمامی زمینه های ثبتی از جمله ثبت شرکت ، ثبت برند تجاری ، ثبت تغییرات شرکت با مشاورین ما در تماس باشید. البته باید دانست که اگر شرکاء در مجمع عمومی قرار یا تصمیمی در مورد محدود کردن اختیارات مدیران برخلاف اساسنامه اتخاذ نمایند؛ در برابر اشخاص ثالث باطل و کان لم یکن می باشد.

در این گونه شرکت‌ها، سرمایه شرکت به شکل سهام قابل خرید و فروش نیست. پیگیری و انجام کلیه امور حقوقی و اداری در اداره ثبت شرکت های استان البرز شهر کرج و تهران. ارائه اطلاعات برای درج در مدارک شرکت از قبیل موضوع فعالیت ،آدرس و کدپستی ، میزان سرمایه ،نسبت تقسیم سهم الشرکه بین اعضا ، سمت اعضا و نام صاحبان امضای اوراق بهادار و اداری. انتخاب روزنامه برای درج آگهی های دعوت شركت در شركت با مسئولیت محدود اختیاری است. در حقیقت می‌خواهید این مرحله حساس را بدون مشکل طی کنید تا در مراحل بعدی و در ماه‌ها و سال‌های آینده گرفتار دادگاه و شکایت و یا ضرر و زیان نشوید. پس شما جزو افرادی نیستید که به موفقیت فکر نمی‌کنند و فقط یک تصمیم لحظه‌ای و آنی دارند و به همین خاطر باید به شما تبریک گفت.