راهنمای ثبت شرکت سهامی خاص 1400【راهنمای ویدیویی】️️

شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و ۱ یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. شرکت های تجاری به ۷ شاخه زیر تقسیم بندی می شوند که ما آن ها را اصطلاحا به عنوان نوع شرکت می شناسیم. همچنین تنظیم صورت‌های مالی و انتخاب هیئت مدیره باید با صلاح‌دید مجمع عمومی عادی انجام شود. ثبت الف با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 84 آغاز نموده است. ثبت الف همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. در صورتی که اعضای هیئت مدیره شرکت دعوت مجامع را انجام ندهند این وظیفه بر عهده ی بازرسان می باشد(طبق مواد ۹۱،۹۲،۹۵ ل.ا.ق.ت).

  • اینطور که مشخص است نیاز است که هزینه روزنامه رسمی شرکت را بر اساس تعداد کلمات و خطوط آگهی ارزیابی کنید.
  • در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم.
  • شرکت سهامی عام به چه شرکتی اطلاق می شود و چه تفاوتی بین این نوع از شرکت و سایر شرکتها وجود دارد؟ باید بدانید کارامد ترین نوع شرکتها، شرکت سهامی عام می باشد.
  • آخرین مرحله برای ثبت شرکت سهامی عامگرفتن شماره ثبت از سازمان بورس و اوراق بهادار است .
  • هرگاه قسمتی از تعهد مؤسسین به صورت غیرنقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی ‌حساب باز شده است تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شرکت ‌ها ارائه نمود.

تعیین مبلغ پرداخت شده هر سهم و نحوه مطالبه بقیه اسمی هر سهم و مدتی که باید مطالبه شود که البته این مدت بیش از 5 سال نمی باشد. جلب رضایت شما مشتریان محترم ، مشاوره و پاسخگویی رایگان از ویژگی های قابل توجه در کارنامه درخشان تکسفیر می باشد. © تمام حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به موسسه ثبت شرکت در تهران حقوقی ثبت دادمهر می باشد. در مجمع عمومی موسس کلیه موسسین و پذیره نویسان حق حضور دارند همچنین هر سهم دارای یک رای خواهد بود. بیش از این مبالغ می توان تعهد و تادیه کرد و الباقی آن توسط افراد عادی طی پذیره نویسی تامین می شود. سرمایه تاسیس شرکتهای سهامی عام نباید از پنج میلیون ریال کمتر باشد.

در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس از توجه و نظر خوب شما، بله شما هر زمانی که تصمیم بگیرید که شرکت رو دیگه نگه ندارید می تونید درخواست بدین به اداره ثبت که شرکت شما رو منحل کنن. افراد ابتدا شروع به هزینه کردن برای ظواهر بیزنس خود می کنند و از مهمترین مسائل آن چشم پوشی می کنند. کافیست همین الان تلفن را بردارید و از چند کارشناس و مشاوره معتبر سوال کنید.

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای کلیه اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت(مراکز پلیس +10). در صورت پیش بینی امکان صدور اوراق قرضه، ذکر شرایط و ترتیب آن ها. موسسه ی ثبتی و حقوقی تکسفیر همراه شماست تا در کمترین زمان بتوانید نسبت به اخذ کارت بازرگانی و مالکیت صنعتی اقدام نمایید. رئیس مجمع از بین سهامداران حاضر در جلسه به اکثریت نسبی انتخاب خواهد شد.

بنابراین، رعایت اصول و شرط های اساسی صحت معاملات الزامی می باشد. چنانچه این شروط رعایت نشود ، منجر به باطل شدن یا عدم نفوذ شرکت می شود. ثبت شرکت مختلط سهامی ، تاسیس شرکتی می باشد که تحت نام مخصوص میان یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل شده است. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد شرکت سهامی خاص به شما ارائه می دهیم که کمک می کند با آگاهی بیشتر اقدام کنید.

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص :

پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ تمام پرسشهای خود را بیابید. داشتن مصونیت قانونی نیز از دیگر مزایای ثبت شرکت است،اگر می خواهید به جذب سرمایه گذار پرداخته و یا بیمه تجاری داشته باشید ثبت شرکت برای شما بهترین گزینه است و میتوانید با استفاده از آن از تمامی این امکانات برخوردار گردید. ثبت شرکت کریم خان دارنده رتبه نخست ثبت شرکت و ثبت برند در ایران توسط کارشناسان مجرب ضمانت ثبت در کمترین زمان ممکن را به شما خواهد داد، همچنین در صورت درخواست امکان ثبت فوری شرکت نیز وجود خواهد داشت. یکی از پرمخاطب ترین و متداول ترین انواع شرکت که مورد انتخاب قرار می گیرد، شرکت سهامی خاص می باشد. ثبت نمودن یک شرکت ماهیت قراردادی دارد که به صورت اساس نامه یا شرکت نامه تنظیم می گردد.

ثبت شرکت سهامی

1- دو نسخه طرح اعلامیه پذیره نویسی که بایستی به امضاء کلیه موسسین رسیده باشد. محجوریت و یا حکم ورشکستگی او صادر شود و یا مدت ماموریت او تمام شود. مضاف بر این، در انتخاب نام، از کلماتی نظیرشاهد، شهید، جانباز، آزاده، اسامی متبرکه، انتظام، نظام، موزه، کیش، نیروی انسانی، اینترنت، کارگشا استفاده نگردد.

مدارک لازم جهت تأسیس شرکت:

به عنوان مورد آخر، نحوه انحلال شرکت و شرایط آن به طور کامل بایستی در اساسنامه ذکر شود. درصورتی که اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند، ارائه فتوکپی آخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده و کپی شناسنامه و فتوکپی کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرمایه ثبتی شرکت و سرمایه ثبت شده شرکت می توانید با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید. شرایط مالیاتی ، سود و زیان اعضا و … در شرکتهای سهامی عام کمی متفاوت تر و سخت گیرانه تر است. پس از ارسال تمامی مدارک خواسته شده رمز ورود و نام کاربری را نزد خود نگه دارید.کلیه نتایج ثبتی شما از طریق همین سامانه به اطلاع شما خواهد رسید. اعلامیه پذیره ‌نویسی باید توسط موسسین در جراید آگهی گردیده و نیز در بانکی که تعهد سهام نزد آن صورت می ‌گیرد در معرض دید ‌علاقه مندان قرار داده شود .

وجود تشریفات و مقررات بیشتر در شرکت های سهامی خاص, در شرکت های سهامی خاص به دلیل پیچیدگی هایی از قبیل نحوه تقسیم سود و زیان, نحوه نگهداری دفاتر مالی, نحوه تشکیل مجامع عمومی و غیره از مقررات و قوانین پیچیده تری تبعیت می نمایند. پرداخت روزنامه کثیر الانتشار تاسیس شرکت سهامی خاص که حداقل ۲ کادر با هزینه های متغییر و اختیاری می باشد. با توجه به نوع شرکت سهامی خاص مورد درخواست تاسیس متقاضی, اوراق تاسیس توسط کارشناسان موسسه ثبتی ذهن ناب تنظیم می شود. در روزنامه رسمی شرکت سهامی خاص کلیه امور مربوط به تغییرات شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده و تاسیس شرکت سهامی خاص در یک نوبت به چاپ می رسد.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان ارائه دهنده کلیه خدمات در خصوص اموری از جمله ثبت شرکت،ثبت برند و لوگو و همچنین ثبت شرکت در مناطق آزاد و دیگر امور ثبتی را در اختیار شما قرار می دهد و تمامی اقدامات مربوط به ثبت شرکت را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه به انجام می رساند. موسسه حقوقی ثبت کریم خان با سال ها تجربه موفق و با بهره گیری از وکلا،مشاوران و نیروهای متخصص و مجرب در امور ثبت شرکت ، ثبت رتبه ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، ثبت شرکت تضامنی و ثبت شرکت پیشینه ای موفق و شایسته از خود به جای گذاشته است. مجامع عمومی در شرکت سهامی خاص توسط هیئت رئیسه ای مرکب از یک نفر رئیس و دو نفر ناظر و یک نفر منشی که از بین سهامداران انتخاب می شوند ، اداره می گردد.در شرکت با مسئولیت محدود مجامع عمومی شرکت توسط هیئت ناظر در صورتی خواهند بود که تعداد شرکاء از ۱۲ نفر بیشتر باشد. همانطوری‌که مستحضر می‌باشید یکی از مهم‌ترین مراحل در ثبت شرکت انتخاب نام شرکت می‌باشد. برای انتخاب نام شرکت باید حداقل سه کلمه وجود داشته باشد و لازم است که در زمان ثبت شرکت‌ در سامانه مربوطه 5 نام را به سازمان ثبت شرکت‌ها پیشنهاد دهید. اداره ثبت شرکت‌ها با توجه به امکان یا رد صلاحیت نام پیشنهادی متقاضیان یکی از پنج مورد انتخابی را تایید و برای ثبت شرکت نهایی می‌نمایند.

مرتضی جان کارمندان دولت در ثبت شرکت سهامی خاص فقط می توانند سهامدار با حداکثر سهم 5 درصد باشند. پس در نهایت حدودا و حداقل 12 روز کاری مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص خواهد بود. بنابراین با امضاء اساسنامه شرکت، تعهد تمامی سهام و پرداخت مبالغ نقدی لازم، انتخاب مدیران و بازرسان شرکت و قبول سمت توسط آن‌ها، شرکت سهامی خاص تشکیل شده محسوب می‌شود. برای تولید کود زیستی علاوه بر شرکت با مسئولیت محدود مجوزی دیگر لازم است. لطف راهنمایی بفرمایید تا نزد شما اقدامات لازم رو انجام بدهم.

other