سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شهر فرودگاهی امام خمینی

معمولا افرادی که جهت اخذ گواهینامه ایزو اقدام میکنند، برای صادرات کالای خود به خارج از ایران و یا شرکت در مناقصات و مزایدات و یا موارد دیگر نیازمند داشتن گواهینامه موردنظر هستند. کلیه اطلاعاتی که برای ثبت شرکتها مور نیاز است را میتوانید با استفاده از منوی روبرو ثبت کنید. ابتدا انتخاب نوع فعالیت بالاترو سپس مدت فعالیت بر اساس اینکه محدود یا نامحدود باشد و در صورت محدود بودن تعیین حداکثر مدت فعالیت به ماه. در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.

  • کپی کردن بخش یا کل مطلب از فوت و فن تنها با لینک به آن مطلب و درج نام فوت و فن امکان‌پذیر است.
  • امروزه تعداد بسیار زیادی از شرکت ها ثبت می شوند و برای اطمینان از وجود آن ها باید از سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور، ثبت اطمینان کرد.
  • این نظام هماهنگ همان ثبت شرکت می باشد که کارآفرینان و صاحبان مشاغل با ثبت شرکت خود می توانند یک نظام مدیریتی با توجه به سیاستهای اقتصادی و فروش جهت پیشبرد سودآوری شرکت تعیین و با توجه به آن سیاست های کلی شرکت را در مسیر موفقیت انتخاب نمایند .
  • در ثبت شرکت سهامی عام، عبارت «شرکت سهامی عام» می بایستی حتما قبل از نام شرکت یا بعد از آن، بدون هیچ فاصله یا واسطه ای با نام شرکت در تمامی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طرزی خوانا قید شود.
  • ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر.

جهت دریافت پاسخ به سوالات مربوط به ثبت درخواست و یا ارائه بازخورد استفاده از این تارنما، از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی با ما در تماس باشید. برای ثبت درخواست همه انواع روادید ها در سامانه روادید الکترونیکی، داشتن گذرنامه ی معتبر که حداقل شش ماه از تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد الزامی است. بدیهی است سامانه از ثبت درخواست روادید با گذرنامه های در حال انقضای کمتر از شش ماه جلوگیری بعمل می آورد. پس از دریافت مدارک توسط موسسه ثبت شرکت دیاکو روند ثبت شرکت شما شروع می شود. و تاریخ مجوز و شماره مجوز نیز باید در قسمت‌های مربوط به خود نوشته شوند.

دره ستاره ها

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای نام هستند تا از دیگران متماییز شوند و به توان آنها را ازیکدیگر تمییز داد. برای اینکه از نام شما سوء استفاده نگردد باید که آن را به ثبت برسانید. امروزه به منظور پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان متقاضیان، با راه اندازی سامانه ثبت شرکت ها، قسمت عمده ای از مراجعات ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می گیرد. در شرکتهای سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود و در شرکتهای با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست،هم چنین روز و ماه سال مالی هرشرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولا یکم فروردین هرسال می باشد.

در این مرحله به صورت خودکار یک شماره پیگیري ۱۹ رقمی دریافت می کنید و اطلاعات وارد شده ذخیره می‌شود. 5) در گام بعدی باید به صورت اینترنتی در سامانه اداره ثبت ثبتنام اولیه خود را انجام دهید. البته این کار هم به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد و به شما توصیه می کنیم که آن را به تنهایی انجام ندهید، در همین گام باید مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنید.

فرم ثبت شرکت

مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. ثبت شرکت شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است. نام شرکت، مشخصات مدیران و بازرسان آن، نوع شرکت، مدت زمان شرکت، محل موسسه، میزان سرمایه، سهم هر یک از شرکا و بسیاری موارد دیگر در این سند درج می‌شوند. هر نوع قراری بین اعضا برای مدیریت مجموعه نیز باید در این تفاهم‌نامه قید شود.

که به عنوان مثال می تواند مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و غیره باشد تعیین می شود. توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود. آنچه در نوع صورتجلسه مشاهده می نمایید صورتجلساتی است که با توجه به نوع شرکت می توانید انتخاب کنید. اولین نکته ای که برای ثبت شرکت در قم باید به آن توجه داشته باشید این است که چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید تا شرکت شما به طور قانونی به ثبت برسد. در ادامه این مراحل را به صورت گام به گام برای شما توضیح می دهیم.