فهرست برندهای پوشاک ایرانی

با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود. اگر ویدیو را تماشا کردید، وقت آن است که ببینیم، نکات انتخاب اسم برند در کشور خودمان به چه شکل است. بالاخره می‎توانید با خیال راحت اسم برندتان را ثبت کنید، برای این کار می‌توانید از طریق سایت مرکز مالکیت فکری بر اساس محصول یا خدمات خود اظهارنامه مربوطه را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید.

او سالها به عنوان ویراستار برای مجله «مادمازل» کار کرد و با وجود این همه برند موفق در زمینه کیف او متوجه کمبودی در بین طرحهای مختلف کیف در بین طراحان مشهور دنیا شد. ثبت تغییرات او اولین کیف خود را در سال ۱۹۹۳ از کاغذ و چسب کاغذی ساخت. استلا مک کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی است.

  • در میان برندهای ایرانی شاید تصورش را نکنید اما کاله از این تکنیک پیروی می‌کند.
  • مدیر محصول، تولیدکننده، مشتری بالقوه، مدیر ارشد و … همگی می‌توانند از حضار جلسات شما باشند.
  • یا فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان تبدیل به فناپ می‌شود.
  • توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

ثبت کردن نام های به یادماندنی بدلیل ریشه ی آن، نسبت به نام های توصیفی راحت تر است. با این حال، خرید سهام های این شرکت ها را بدلیل داشتن نام انتزاعی پیچیده می کند. نام های به یادماندنی به کمک پیشنهاد و، تجربه یا جایگاه یک برند را در ذهن تداعی می کنند.

۲۰ برند لباس زنانه دونا کرن Donna Karan

گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند. هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی‌رقیب و غیرقابل مقایسه است. امروزه شنل، در زمینهٔ «پوشاک کوچک سیاه رنگ» که امروزه یک کالای اساسی زنانه محسوب می‌شود به معروف‌ترین برند تبدیل شده‌است. بر مبنای گزارش مجله فوربز، کاخ خصوصی شنل، به‌طور مشترک به آلن ورتهایمر و جرارد ورتهایمر تعلق دارد و از ابتدای شکل‌گیری این شرکت در ۱۹۲۴ (میلادی) شریک اصلی شنل بود. برای انتخاب نام خاص برای برند خود تمامی مسائل را در نظر داشته باشید مثلا احساسات مخاطب را برای اثر گذاشتن و نزدیک کردن آن به برند خود در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که افراد برای انتخاب نام برند خود نباید از راه دیگر غافل بمانند.

شاید خیلی عجیب به نظر برسد، اما شما می‌توانید از مواد اولیه محصول خود اسم خوبی استخراج کنید. به عنوان مثال دلستر جوجو را در نظر بگیرید که جو مواد اولیه دلستر است. یا کوکاکولا را در نظر بگیرید، کوکا نام گیاهی هست که از آن نوشابه می‌گیرند. رقیب کوکاکولا یعنی پپسی هم نام خود را از آنزیم گوارشی «پپسین» گرفته است. البته این موضوع را هم باید گفت که ماندگاری یک اسم در ذهن در طول زمان و تحت تأثیر عوامل متعددی مانند لوگو، خود محصول، تبلیغات و … ایجاد می‌شود.

اسم انواع برندها

اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید. امروزه برند ورساچه یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان به‌شمار می‌رود. این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گران‌قیمت، عطر و لوازم خانگی ثبت برند فعال است. گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود.

بهترنین برندهای ورزشی

این اسامی منحصر به فرد و خلاق بوده وقابل تمایز قدرتمندی محسوب می شود. از آنجا که اسامی به یادماندنی معمولا غیر خطی و چند بعد را در بر میگیرد . همانطور که بیزنستان باید رویکرد فروش متفاوتی داشته باشد تا بتواند از رقیبانتان متمایز باشد، نام تجاری شما هم باید این متمایز بودن را نشان دهد. همچنین میتوانید از آن برای منعکس کردن قدرت بیزنستان یا نشان دادن نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید استفاده کنید. حال که لیستی از نام‌های پیداشده از واژه‌یاب دارید، بهتر است سری به کلیدهای بالا زده و سعی کنید از هر کدام از این کلیدها بین 5 تا 10 اسم اولیه برای برند آتی خود انتخاب نمایید. اولین مثال این دست از نام‌ها برند قدرتمند سون آپ است که از ترکیب عدد 7 که عددی معروف و نشانه شانس است با ترکیب واژه آپ بهره برده است و سال‌های سال رقیبی بسیار جدی برای کوکاکوکال و پپسی کولا بوده است.

معمولا از سوی مدیران یک سازمان زمان زیادی صرف طراحی، تولید و کنترل کیفی یک محصول تا پیش از عرضه آن به بازار می‌گردد، اما عرضه تحت چه نامی ؟ اینجاست داستانبرندسازی(برندینگ) آغاز می‌شود . دامنه اینترنتی همان آدرس سایت در موتورهای جست و جو است. تصور کنید که شما بعد از مدت‌ها تحقیق یک نام را برای برند خود انتخاب کرده‌اید و زمانی که می‌خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، متوجه می‌شوید دقیقا با همان نام یک دامنه و یک سایت وجود دارد! در این شرایط یا باید نام برند خود را تغییر دهید و یا نام وب سایت را متفاوت از نام برند انتخاب کنید که قطعا تاثیر منفی بر موفقیت شما خواهد گذاشت.

در ان زمان دیک و مک مک دونالد یک ساندویچ فروشی در سن برناردینو ایالت کالیفرنیا داشتند. برادران مک دونالد یکی از دستگاه های مالتی میکسر ساخت کروک را خریداری کرده و کروک آن قدر تحت تاثیر ساندویچ فروشی بزرگ این دو برادر قرار گرفت که شروع به تبلیغ برای آن ها نمود. سال ها بعد وی حق استفاده از اسم مک دونالدز را خریداری کرد. موتور بعدی هم «نیم‌اسمیت» نام دارد که برای شما اسم برند‌های پیشنهادی با ترکیب کلمات اولیه می‌سازد.

همین روند را معکوس کنید؛ همه نام های بنجل را بررسی نمایید و ببینید که چرا آنها را دوست ندارید. سایت انتخاب اسم برند پس از آنکه اسمی را انتخاب کرد، طی یک نظرسنجی نظر دیگران را نسبت به این اسم می‌پرسد. اگر دیگران بتوانند حوزه فعالیت بیزینس شما را با توجه به اسمی که انتخاب شده است حدس بزنند، به احتمال بسیار ثبت شرکت در تهران قوی این اسم ایده آلی برای برند شما خواهد بود. Taurus، کد مورد استفاده­ طراحان هنگام فرایند طراحی جزئیات این خودرو بود، زیرا مهندس ارشد و مدیر تولید این محصول هر دو در برج ثور به دنیا آمده بودند. تحقیقات بعدی نشان داد این نام به صورت اتفاقی، ویژگی‌های مثبت و مناسبی را در ذهن مشتری‌­ها تداعی می‌کند.

رکسنا، و apple نمونه های خوب نام های ساختگی هستند که موفق به ایجاد ارزش برند خوب در مدت شده است . حال که می دانید ارتباط بین نام و علامت تجاری تا چه اندازه اهمیت دارد، لازم است که به نامی فکر کنید که آزادی بیشتری برای ساخت لوگو به شما میدهد. معمولاً لوگوهای تصویری بسیار قویتر از لوگوهای کلمه ای هستند، به همین دلیل بهتر است به نام تجاری فکر کنید که سمبل شیء یا چیزی باشد. اگر می خواهید برند فوق العادهای برای بیزنس خود داشته باشید، مطمئن شوید که مردم بتوانند نام تجاری شما را با علامت تجاریتان مرتبط ببینند. جدا از سادگی، نامهای تجاری باید جالب هم باشد تا بتواند سروصدایی ایجاد کرده و مردم را به برقراری ارتباط با آن مشتاق سازد.

بیشتر این‌ها نام برندهای معروف جهانی هستند که از یک زمانی وارد کشور ما شدند و بعد از آن حتی اگر دیگر خودشان نبودند ولی نام‌شان ماند و ظاهرا به این راحتی‌ها هم رفتنی نیست. البته بعضی از آن‌ها مثل کلینکس خیلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم از واژه دستمال کاغذی بیشتر استفاده می‌کنند اما هنوز هم بعضی از قدیمی‌ها بنا به عادت از فروشنده، کلینکس می‌خواهند. قدیم مثل این روزها مردم با تنوع زیاد نام و نشان‌ها روبه‌رو نبودند و زنبیل خرید همسایه‌ها با اندکی تفاوت مثل هم بود. از آنجاییکه شما دوست دارید کسب و کارتان پیشرفت کند، پس حتماً باید مطمئن شوید که تمامی موارد مفهومی تحت پوشش قرار گرفته اند. نام دامنه ای که انتخاب می کنید باید حتماً در دسترس باشد.

خانم دکتر شبنم تاج آبادی ابراهیمی مدیرعامل شتاب دهنده لاکتویژن محصولات پروبیوتیک را که ارتقا دهنده سطح سلامت جامعه است ، بررسی کرد. شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد. شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تولید کننده کامیونت‌های کشور در ادامه عرضه برترین خودروهای تجاری، به زودی کامیون پیشرفته و پرقدرت با نشان تجاری امپاور را به بازار عرضه خواهد کرد. مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران از تولید بیش از 14 میلیون دستگاه لوازم خانگی در نه ماهه ابتدایی سال خبر داد. اسکاچ برایت، اولین پاک کننده وارداتی در ایران بود به همین دلیل تمامی ایرانیان پاک کننده‌های خانگی را با نام اسکاچ می‌شناسند در صورتی که این نام، فقط به برند این محصول اشاره دارد.