مراحل، مدارک و شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود

این قرارداد ( شرکت ) می تواند شامل قوانین بین خود اعضا و همچنین نحوه تعامل با افراد و یا شرکت های دیگر باشد. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. پ) موضوعاتی که برای ثبت نیاز به مجوز ندارند اما بعد از ثبت شرکت و برای فعالیت نیاز به اخذ مجوز از وزارت‌‌خانه، سازمان و یا نهاد مرتبط و ذی ربط دارند.

  • هم چنین دیگر گواهی ارزش افزوده صادر نمی‌شود و ثبت نام سامانه در واقع همان گواهی ارزش افزوده می‌باشد.
  • با دریافت این شماره، فقط یک قدم تا آغاز فعالیت شرکت‌تان باقی می‌ماند؛ باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید.
  • بازرس در تعاونی مانند سهامی خاص نباید با اعضای هیئت مدیره نسبت فامیلی داشته باشد.
  • کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید.
  • چرا که با وجود فراوانی شرکت‌های تجاری، شباهت نام و عدم رعایت شرایط انتخاب آن می‌تواند باعث رد شدن اسم انتخابی شود.

این نوع از شرکت در قطراز دو یا چند نفر تشکیل شده است و کلیه شرکا، مسئول تعهدات و بدهی های شرکت هستند.شرکت باید در وکالت نامه تجاری ثبت شود. آدرس اداره ثبت شرکتها در خیابان میرداماد تقاطع مدرس می باشد. البته در ابتدای راه نیازی به مراجعه حضوری نیست ولی در نهایت باید مدارکتان را به این نشانی ارسال کنید و برای درج آگهی حضورا به دفتر روزنامه رسمی در خیابان بهشت مراجعه نمایید. تمام اين مراحل را مي توانيد با كمك گرفتن از مشاورين مجرب و وكلاي زبده ي ثبت فردا در كم ترين زمان ممكن انجام دهيد و در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکت نامه را در سایت بارگذاری کنید.

شرکتی

در صورتی چندین شریک ضامن در شرکت باشند مسئولیت شان در برابر طلبکاران، همچون قوانین شرکت تضامنی خواهد بود. در نام شرکت می بایست عبارت «شرکت مختلط»‌ ‌و حداقل اسم یکی از شرکای ضامن ذکر شود. در جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود، به حداقل دو شریک نیاز است و تمامی نقل و انتقال های ثبت شرکت در تهران سهام آن تنها از طریق دفتر اسناد رسمی امکان ‌پذیر است. تفاوت این شرکت ها با هم بیشتر در تعداد شرکاء، میزان سرمایه، مسئولیت شرکاء و نحوه تصمیم گیری آن ها است. این تفاوت ها موجب تشکیل انواع مختلف شرکت ها است و ما جهت ثبت شرکت خود لازم است بدانیم که شرکتمان را باید به چه عنوانی ثبت کنیم.

ثبت شرکت چقدر زمان میبرد ؟

این مسئله با وجود هر گونه نقص در مدارک یا اشتباه در مراحل می‌تواند، موجب هدر رفتن زمان و هزینه شما شود. ساده‌ترین راه برای پیشگیری از این مسائل و صرفه‌جویی در زمان، مراجعه به کارشناس ثبت شرکت است. ثبت‌یار به عنوان مرجع حقوقی کسب و کارها علاوه بر اینکه ثبت شرکت شما را در محبوب‌ترین قالب‌های ثبت شرکت امکان‌‌پذیر کرده، تمامی هزینه‌های ثبت شرکت را به صورت شفاف ارائه نموده است.

هر یک از اعضای هیئت‌مدیره و اعضای شرکت باید حداقل یک سهم داشته باشند. حداقل one hundred هزار تومان باید به‌عنوان سرمایه‌ی شرکت معرفی شود. 35 درصد از مبلغ تعهد شده باید در یک حساب بانکی واریز شود.