مراحل ثبت اینترنتی شرکت در سامانه 9 گام اصلی

شرکت از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند بنابراین قصد و نیت ایشان ملاک تشکیل است اما از نظر مقررات و ضوابط اداری طی نمودن مراحلی چند جهت تأسیس یک شرکت یا مؤسسه ضروری است تا این شرکت بر روی کاغذ نوشته شود و در دفاتر اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد . پیش از شروع مطلب بهتر است متذکر شویم که اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص شاید در کلام پروسه دشواری به نظر نرسد اما در این زمینه قوانین و مقرراتی وجود دارد که در صورت کوچکترین اهمال و عدم آگاهی می تواند مشکل ساز شده و ضمن هدررفت زمان و هزینه پروسه ثبت شرکت شما را به تعویق بیاندازد. هر آنچه باید از ثبت شرکت سهامی خاص بدانیم؛ مراحل، هزینه وشرایطشرکت سهامی خاص از شرکت‌های بازرگانی پرطرفدار بوده در این مقاله به نحوه ثبت آن، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین میزان هزینه لازم برای ثبت آن می‌پردازیم. این قسمت مرحله حساسی از مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها است. چرا که شما باید نام شرکت را انتخاب کنید که در آینده قطعا بر برند کسب‌وکار تاثیرگذار خواهد بود. شرکت های خدماتی هم قادرند در قالب شرکت های سهامی خاص یا شرکت هایی با مسئولیت محدود ثبت شوند.

هستند که باید حتماً پر شود شرکت نیز باید تایپ شود تا مبناي ارسال ” نشانی مرکز اصلی ” . اطالعات موجود باشد وارد می شود مراسالت پستی قرار گیرد .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد می رویم .در این مرحله به صورت خودکار اطالعات وارد شده ذخیره می گردد. در نتیجه برای کاهش ضرر های اقتصادی، باید کار های ثبت کردن شرکت و تایید نهایی و قانونی آن، در کم ترین زمان ممکن انجام شود. به همین دلیل ثبت کردن قانونی شرکت ها، باید به دست افراد متخصص سپرده شود. آن ها با آگاهی کامل از تمامی مراحل و پروسه ها قانونی، کار ثبت شرکت را به طور کامل و در کم ترین زمان انجام می دهند. در صورتی که برای فعالیت های اقتصادی، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

در هر بانکی که مورد توافق شرکا باشد می‌توانید افتتاح حساب انجام دهید و محدودیتی در این مورد ندارید. ۵- با تایید مدارک توسط اداره ثبت شرکت‌ها، می‌توانید پیش‌نویس آگهی را دریافت کنید. صنایعی مانند، فلزات سنگین و فعالیت‌هایی مانند موسسات مالی و اعتباری. در شرکت‌ سهامی عام، برخلاف سهامی خاص، صرفا بخشی از سرمایه از سوی سهامداران و بخش دیگر از طریق پذیره‌نویسی تامین می‌شود. تا هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید آدرس منزل رو به عنوان آدرس شرکت معرفی کنید، اما در نظر داشته باشید که برای منزلی که معرفی میکنید مالیات بر اجاره تعلق میگیره.

پیام های ارسال شده در پیام رسان واتساپ به سرعت پاسخ داده می شود. پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام‌های لازم را انجام داده و پس از آماده کردن مدارک درخواستی متقاضی، جهت تحویل آنها اقدام می‌شود. طرفین باید 35 % مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی افتتاح شده واریز نمایند. در مرحله بعد باید مدیران شرکت تعیین و اطلاعاتی از مدیران شرکت به همراه آدرس و وضعیت اقامتی آنها در کانادا تهیه و ارائه شود. ثبتی اختصاص دارد مراجعه و فیش تعیین نام را پرداخت می نماید مؤسسات و شرکت های تعاونی فاقد فیش تعیین نام می باشند. ارائه اقرارنامه در متن صورتجلسه جهت کلیه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مبنی بر اینکه مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل ۱۴۱ قانون اساسی نبوده و هیچگونه ممنوعیت قانونی موضوع مواد ۱۱۱ و۱۲۶ قانون تجارت برای آنها جهت عضویت در هیأت مدیره و مدیر عاملی وجود ندارد.

ارائه اقرارنامه همه اعضا هیات مدیره مبنی بر این که کارمند رسمی دولت نیستند و مدیر عامل مبنی بر این که درشرکتدیگری سمت مدیریت عامل را دارا نیست . اگر شریکی مال غیر منقول به عنوان سرمایهشرکت آوردهباشد می بایست اصل سند مالکیت را نیز ارائه دهد . نفر یا بیشتر باشد و مسئولیت شرکا به میزان سهمی خواهد بود که درشرکتسرمایه گذاری کرده است . تومان شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی، این مبلغ زیاد تر خواهد شد . تهیه و تکمیل مدارک بستگی به خود شما دارد، حدود دو الی سه روز کاری معقول ترین مدت برای تکمیل مدارک است. آگاهی از یک فرایند به ما کمک خواهد کرد تا آن را صحیح و کامل، سریع به اتمام برسانیم.

شرکت سهامی خاص چگونه شرکتی می باشد؟

بهترین راه مذاکره و مصالحه است اگر جواب نداد سپس دنبال پیگیری قضایی باشید.

  • دقت شود که وضعیت و امکانات رفاهی و اقشار کم درآمد بخش مهمی از پروسه و اهداف این شرکت ارزیابی می شود.
  • افراد به دلایل مختلفی اقدام به ثبت شرکت می نمایند، موضوعات مختلف نشان دهنده تفاوت هدف افراد می باشد.
  • اطلاعات مدارک تنظیم شده در خواستی وارد می شود به ترتیب ،صورتجلسه ،اساسنامه ، شرکتنامه و تقاضانامه شرکت نمونه این اسناد در سایت ثبت شرکتها موجود می باشد.
  • البته بستگی به نوع شرکتی که انتخاب میکنید هم داره بعضیا نمیدونن چه شرکتی برایشان مناسب هستش .
  • کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید.

در واقع باید بررسی صورت بگیرد و در صورتی که شرکت چند مرکزی است نیاز است که یک مرکز به عنوان اصلی ترین مشخص شود. در واقع بنا به تعریفی که از صورت حقوقدانان در زمینه حقوق تطبیقی دیده می شود ثبت شرکت این حقوق در واقع مطالعه حقوق دو یا چند کشور است که نشان می دهد سطح و وجود اشتراک و افتراق آنها به چه میزان است. این مطالعات به طور کلی یکی از مهمترین رشته ها در علم حقوق محسوب می شوند.

ثبت شرکت غیر حضوری

جهت شرکت در مناقصات و گرفتن پروژه هایی که کارفرمای آنها دولتی می باشد شخص حقیقی قادر به اخذ مناقصه نمی باشد و حتما باید تحت عنوان شرکت یا شخص حقوقی شرکت کنند . اغلب عنوان های افتتاح شرکت ، شرکت سهامی خاص ، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت دانش بنیان میباشد . اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را ثبت شرکت در تهران انتخاب نکرده باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. همین را بدانید کافی است که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود با دو نفر امکان پذیر است و حداقل سرمایه موجود را می طلبد اما این قضیه برای شرکت های سهامی خاص متفاوت است و تعداد شریکان جهت انجام این کار و هم چنین سرمایه آن بیشتر است.

مراحل ثبت شرکت

سپس 5 نام را انتخاب کرده و مطابق نامی که بیشتر قبول دارید آن را به ترتیب درج نمایید . الزامی است که مبالغ تعیین نام را پرداخت نمایید و منتظر تأیید کارشناسان اداره باشید تا یک نام به انتخاب کارشناسان انتخاب گردد . فرایند ثبت شرکت سهامی خاص، مدارک لازم، زمان، شرایط و اطلاع از قوانین ثبت شرکت سهامی خاص. مدت و موضوع فعالیت، اطلاعات مورد نیاز در مرحله بعدی است. برای مشخص کردن مدت فعالیت شرکت یکی از 2گزینه «محدود»یا «نامحدود» را باید انتخاب کنید.

ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش

یکی دیگر از دغدغه ­های متقاضیان ثبت شرکت امانتداری در حفظ اطلاعات می­باشد. چنانچه در هر مرحله اطلاعات ناقص وارد کرده باشید سامانه به شما اخطار داده و نمی توانید به مرحله بعدی بروید.با ما همراه باشید. متوجه منظورتون نشدم 🙁 ، لطفا از طریق گفتگوی آنلاین یا تماس تلفنی، مشکل خود را بیشتر توضیح دهید. کلیه خدمات ثبت‌یار به صورت غیرحضوری قابل انجام است و نیازی به حضور شما نخواهد بود. قوانین دیگری مانند قانون ثبت شرکت‌ها و قانون اجازه ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت‌های خارجی از دیگر قوانینی هستند که در ثبت شرکت‌ها کاربرد دارند.

لذا باید ابتدائا به مراجع مربوطه مانند وزارت علوم، وزارت ارشاد و … مراجعه نموده و مجوز بگیرند. ارائه کپی مدارک شناسایی اعضاء شرکت بازرگانی شامل (کارت ملی و شناسنامه). از a hundred and fifty هزار تومان شروع شده و تا 300 هزار تومان اداه خواهد داشت. اعلام کد پستی معتبر جهت اعلام آدرس سهامداران یا شرکاء و اعضاء هیات مدیره و بازرسین.

anonymous