مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها چگونه است؟

بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید. سهام مدیریتی سهامی می باشد که به مدیران شرکت سهامی خاص تخصیص داده می شود و با توجه به حرفه و مدرک تحصیلی مدیران و یا تعهد مدیران ارزش گزاری می شود. اصولاً سهام های مدیریتی را با وکالتنامه رسمی تخصیص می دهند و در زمان پایان عمر سمت مدیر مربوطه بدون حضور مدیر در اداره مالیات و اداره ثبت انتقال سهام صورت می پذیرد.

مراحل ثبت شرکت

اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است. 10)اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد. از بین اسم های انتخابی شما، در زمان رعایت شرایط تنظیم شده ، یک اسم به ترتیب اولویت های وارد شده تصویب خواهد شد. در این مرحله اطلاعات متن اظهارنامه،اساسنامه و شرکتنامه را تایپ نمایید.

نحوه تاسیس شرکت سهامی خاص

همه مدارک تسلیمی شرکت خارجی می بایست به زبان فارسی ترجمه رسمی شود و به طور کلی حکم نمایندگی فرد مورد نظر نیز مهم است. با ثبت شرکت کسب و کار خود را به صورت قانونی شروع میکنید و پیشگیری میکنید از مشکلات و اتفاقاتی که ممکن است بعد از شروع کسب و کار شما بدون ثبت آن بیافتد و همچنین می توانید از مزایا و حمایت قانونی دولت استفاده کنید و با خیال راحت کسب و کار خود را شروع کنید. اشتباهی که بسیاری سامانه ثبت شرکت از کسب و کارها مرتکب می شوند این است که برای ثبت اقدامی نمی کنند و در نتیجه شرکت آنها تضامنی محسوب شده و مدیران شرکت با جریمه مواجه می گردند. پس بدون ثبت ، شخصیت حقوقی برای شرکت ایجاد می شود ولی بدلیل تبعاتی که دارد و اجبار قانون ، ثبت آن ضروری است. ثبت شرکت آنلاین یعنی به جای تحویل مدارک شرکت به صورت حضوری، آن ها را از راه دور و از طریق سایت سازمان تاسیس شرکت ها آپلود کنیم.

  • مزایای تاسیس شرکت در این واقعیت خلاصه می شود که از زمان ثبت شدن کمپانی شما، تمام فعالیت های شما قانونی خواهد بود.
  • کد فراگیر درصورتی که سهامدار یا شریک یا عضو هیئت مدیره فرد غیر ایرانی باشد.
  • موسسین شرکت را به ترتیب با اطلاعات دقیق شناسنامه ای و میزان سهم الشرکه مورد نظر وارد می کنیم .رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، عضو هیات مدیره .

موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتوانم روزنامه کثیرالانتشار را تغییر دهم.(ضمنا هزینه درج آخرین آگهی پرداخت شده است) سپاسگزارم. می شود لطفا در مورد اینکه میزان مالیات یک شرکت چند درصد است و چگونه حساب می شود توضیح دهید.

ثبت شرکت و راهنمای کامل مراحل مدارک و هزینه تاسیس شرکت در سال ۱۴۰۰

البته، استثنائاتی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد براساس مقدار سرمایه‌گذاری، گذرنامه کشور هدف خود را ظرف ۶ ماه تا ۱ سال دریافت کنید. در مرحله دوم لازم است که مدارک را تکمیل کرده و در اختیار کارشناسان قرار دهید تا روند طبیعی ثبت شرکت انجام شود. در شرکت‌ های سهامی خاص حداقل ۲ نفر باید به‌ ثبت شرکت عنوان اعضای هیئت‌ مدیره مشخص شده و هر یک از اعضا باید دارای حداقل یک سهم باشند. بلافاصله بعد از ثبت، اطلاعات شرکت شما از طرف اداره ثبت شرکتها به صورت آنلاین و برخط به سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات ارسال می گردد. بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد.

ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، مبنی بر پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت حصه های غیر نقدی . اگر سهامدار خارجی باشد اگر شخص حقیقی باشد کپی برابر اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن، و اگر شخص حقوقی باشد ارائه گواهیثبت شرکتدر مرجعثبتشرکت آن کشور و ترجمه رسمی آن، همین طور اصل و ترجمه وکالتنامه . اگر شرکا یا سهامداران شخصیت حقوقی داشته باشند، کپی آگهی تاسیس، روزنامه رسمی، کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات + کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده نماینده شخص حقوقی . دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که دربردارنده تصویب اساسنامه ،تعیین اعضا هیئت مدیره ،انتخاب بازرسان و روزنامه های کثیرالانتشار باشد. لطفا سوالات و موارد ابهام خود را با شماره ٠٩١١٢١١٠٦١٦ آقای شعباني در میان بگذارید. این مراحل باید انجام گیرد و زمانی دقیق برای انجام آن نمی توان پیش بینی کرد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال. در اولین مرحله­ی ایجاد کسب و کار، ثبت ایده و شرکت دغدغه­ ی افراد می­باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ۱- ابتدا با مراجعه حضوری به کارشناس، درخواست ورود اطلاعات و بررسی می‌دهید. از جمله شرکت‌های دولتی می‌توان به شرکت ملی پست اشاره کرد.

uncategorized