مراحل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

به موجب این ماده، موسسین شرکت نسبت به کلیه اعمال و اقداماتی که به منظور تاسیس و به ثبت رسانیدن شرکت انجام می دهند، مسئولیت تضامنی دارند که در شرکت های سهامی خاص سهامداران اولیه شرکت موسسان شرکت تلقی می شوند. بسته به نوع شرکت مدارک مورد نیاز برای ثبت متفاوت خواهد بود . برای اطلاع دقیق میتوانید به مقالات تخصصی هریک مراجعه نمایید . از سوی دیگر در مورد موضوعات فعالیت که نیاز به اخذ مجوز دارد میبایست موافقت اصولی و یا مستندات خود را در هنگام ثبت ضمیمه مدارک شرکت نمایند.

  • سرمایه به قسمت های مساوی تقسیم میشود که هر قسمت را سهم می گویند و به صورت سهام بین سهامداران تقسیم میشود و تعهد هر یک از سهامداران به میزان اسمی سهام ایشان می باشد.
  • باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید.
  • همچنین اگر شرکت برای یک دورۀ زمانی محدود ثبت شده باشد، پس از طی شدن این مدت تعطیل خواهد شد.
  • آب‌وهوای معتدل، شهرسازی زیبا و فرهنگ غنی آن موجب شده است که صاحبان مشاغل گوناگون علاقه فراوانی به راه‌اندازی کسب‌وکار در این منطقه داشته باشند.

1.کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وب‌سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. اگر اطلاعات صحیح باشه ، کار تاسیس به اداره تائید نام ارجاع میشه. دیگر مزیتی که بخشنامه جدید برای متقاضیان ثبت شرکت‌ها دارد ثبت نام بیمه تامین اجتماعی کارکنان اشخاص حقوقی و اخذ کد کارگاهی می‌باشد.

با این حال، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است. گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود از متداول ترین انواع ثبت در ایران هستند. به نحوی که بیشتر از ۹۸ درصد شرکت های ثبت شده را تشکیل می دهند. با ثبت شرکت کسب و کار خود را به صورت قانونی شروع میکنید و پیشگیری میکنید از مشکلات و اتفاقاتی که ممکن است بعد از شروع کسب و کار شما بدون ثبت آن بیافتد و همچنین می توانید از مزایا و حمایت قانونی دولت استفاده کنید و با خیال راحت کسب و کار خود را شروع کنید.

نکات مهم درباره مدارک مورد نیاز

براساس مراحل فوق، مراحل ثبت شرکت های مختلط غیر سهامی و سایر انواع شرکت ها نیز انجام می گیرد. منظور از شرکت های تجاری، شرکت هایی هستند که با هدف تجارت و عقد قراردادی رسمی بین اعضای اصلی شرکت تأسیس شده و براساس قوانین و آئین نامه های تجاری و تعیین میزان سرمایه گذاری، سهام و سود، ثبت شرکت انجام می شود. در صورت تمایل به انجام درخواست توسط مجموعه ما پس از عقد قرارداد مدارک مورد نیاز درخواست می شود . شاید زمانی که تازه فعالیت خودتان را شروع کرده‌اید تا محصول یا خدمت خاصی را به مردم ارائه کنید؛ خیلی لازم ندانید که شرکت و مجموعه‌تان از لحاظ قانونی ثبت شود. معمولاً بعد از گذشتن مدت زمانی، حس می‌کنید که برای توسعه فعالیت‌هایتان و همچنین حفظ برند و اعتبارتان بین مشتری‌ها، لازم است که به کسب‌وکار خودتان رسمیت قانونی بدهید. کسانی که قصد ثبت شرکت در زمنیه تولید پوشاک را دارند ابتدا باید نسبت به مراحل ثبت شرکت تولیدی پوشاک اطلاعات کافی داشته باشند.

موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. شرکای شرکت شخصا یا به واسطه وکیل اساسنامه شرکت را امضا نمایند. بعد از جمع شدن سرمایه، با شرکت تمامی شرکا در مجمع عمومی موسس، شرکت تشکیل می‌شود. در مرحله اول این شرکت، موسسان مقدمات ایجاد شرکت را فراهم می آورند.

منظور از تصفیه شرکت چیست؟ و مدیر تصفیه چه کسی است؟

برای تاسیس این نوع شرکت می توانید در هر سنی و با هر مقدار تحصیلات اقدام کنید. همینطور می توان مطمئن بود که شرکت هایی که با هدف سرویس دهی به دیگران ایجاد می شوند، به سادگی سود قابل توجهی به موسس پرداخت می کنند. انتخاب اسم برند می تواند ساده و کوتاه باشد تا در ذهن مشتری بهتر باقی بماند. مسلما با انجام اصول درست برندسازی شما زمانی شناخته می شوید و اگر برای ثبت برند خود اقدامی نکرده باشید، شخص دیگری آن را می گیرد و به سادگی می تواند از اسم و اعتباری که برای خود دست و پا کرده اید سوء استفاده کند. ثبت شرکت ها قوانین خاص خود را داشته و از متقاضیان انتظار می رود که این قوانین را اجرا کنند.

در این میان شرکت نیک پارس نیز با داشتن کارشناسان مجرب می تواند در کمترین زمان ممکن و با بهترین شرایط، جوابگوی رفع نیازهای شما باشد. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. در اسم شرکت باید نام حداقل یکی از شرکا ضامن درج شود همچنین عبارت ثبت شرکت در تهران (مختلط) باید بعد نام شرکت قید شود. حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتوانم روزنامه کثیرالانتشار را تغییر دهم.(ضمنا هزینه درج آخرین آگهی پرداخت شده است) سپاسگزارم.