مراحل ثبت شرکت ساختمانی

افرادی که برای هیئت مدیره و مدیر عامل تعیین میشوند نباید سوپیشینه داشته باشند . از نظر حقوق شرکت­های تجاری، موضوع شرکت به بحث فعالیت شرکت برمیگردد. از نظر حقوق قراردادها ثبت شرکت موضوع شرکت به سرمایه­ای اطلاق میشود که وارد شرکت میکنند. نکته پنجم) مجمع عمومی ازسوی هیئت نظارت انتخاب می‌شود البته با این شرط که تعداد شرکا بیش از دوازده نفر باشند.

مراحل ثبت شرکت

۱-ابتدا تصمیم گیری میگردد که چه نوع شرکتی را شرکا میخواهند ثبت نمایند . (ثبت شرکت مسوولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت موسسه ، ثبت شرکت تعاونی ، ثبت شرکت تضامنی )که این مساله معمولا در صورت گرفتن مشاور صحیح ۳ روز زمان میبرد . راهنمای ثبت شرکت برای تاجران تازه کاری که تصمیم به تاسیس شرکت خود دارند ضروری است. قوانین و زیره کاری های این پروسه در ظاهر مشکل به نظر نمی رسد اما گاهی اوقات نادیده گرفتن یا فراموش کردن یک قانون به ظاهر ساده، تمام پروسه ثبت کردن کمپانی را باطل می کند و تاجر باید از نو ماه ها وقت بگذارد تا شرکت را به طور قانونی ثبت کند. 4- در این مرحله مشخص کردن مدت و موضوع فعالیت شرکت را تایین نمایید و توجه داشته باشید که فعالیت در برخی از زمینه ها نیازمند اخذ مجوز می باشد که می بایست نسبت به اخذ آن اقدام نمایید .

شرایط اختصاصی ثبت شرکت مسئولیت محدود

در صورتی که اطلاعات شعبه وجود نداشته باشد و یا اصلا شعبه ای وجود نداشته باشد این گزینه را تکمیل نمایید . را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد . در قانون تجارت و در ماده ۵ لایحه اصلاحی آن، قانونگذار فقط در مورد مقدار سرمایه شرکت سهامی خاص تعیین تکلیف کرده و آن را ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین نموده است. کارشناسان مجرب ما می توانند با توجه به شرایط شما به انتخاب کمک کنند تا بهترین شرکت را برای ثبت انتخاب نمایید.

  • در نتیجه افراد غیر متخصص، حتی اگر موفق به ثبت کردن شرکت ها بشوند؛ زمان زیادی را از دست خواهند داد.
  • شما با ثبت نکردن شرکت خود بزرگترین ضربه به خود میزنید، چرا که به توجه به تحقیقات گسترده در سطح جهان، مردم به شرکت هایی که ثبت شده اند و دارای مجوز هستند اعتماد بیشتری میکنند، و کار خود را به آنها میسپارند تا اشخاص حقیقی که هیچ نشانی از خود ندارند.
  • نقل و انتقال سهام در شرکت های سهامی عام باید توسط اداره ی دارایی تایید گردد.
  • شرکت‌های دانش بنیان، قالب مجزایی از شرکت‌های تجاری نیستند.
  • ثبت شایگان با کارشناسان حرفه ای که دارند خدمات ثبت شرکت را ارائه می دهند.

در شرکت های سهامی، مسئولیت شرکا یا سهامداران محدود به میزان سرمایه خواهد بود. جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. موسسه حقوقی ثبت کریم خان بر آنست که در این مقاله به بررسی مراحل ثبت شرکت در دماوند بپردازد ولی پیش از هر چیز لازم می داند که در ابتدای مقاله به توضیح فواید ثبت شرکت های تجاری بپردازد.

و برای انتخاب موضوع می توانید از لیستی که سامانه به شما می دهد انتخاب کنید. در حالیکه در شرکت مختلط سهامی، شرکای با مسئولیت محدود به صورت سهم در می آید و هم چون سهام شرکت های سهامی قابل نقل و انتقال می باشد و شخصیت شرکای صاحب سهم دارای اهمیت خاصی نیست و هر صاحب سهمی شریک به حساب می آید. شرکت نسبی، شرکتی برای فعالیت های تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر می باشد و مسئولیت هر کدام از شرکا به نسبت سرمایه‌ای است که در شرکت می گذارند. شرکت های سهام خاص و عام در ترکیه به ترتیب شامل سهامداران زیر 250 نفر و سهامداران بالای 250 نفر است.

کیهان هم به منتقدان دولت‌ پیوست: از انتقاد از افزایش لوازم خانگی گران تا پیش‌بینی دلار ۲۸۵ هزار تومانی!

تقسیم سود با توجه به کسر هزینه و توافق شرکاء امکانپذیر می باشد. مگر اینکه موضوع انتخابی شما از جمله موضوعات نیازمند اخذ مجوز باشد. در این صورت ابتدا باید مجوز مربوط به موضوع فعالیت را دریافت سپس نسبت به ثبت شرکت اقدام کنید.

با توضیحات کاملی که در همین مقاله در ارتباط با تفاوت‌ها، مزایا و معایب هر دو شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود ارائه کرده‌ایم، خودتان انتخاب نمایید که کدام نوع از شرکتها را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مشهور مشاوره تخصصی رایگان داشته باشید. تعیین موضوع فعالیت شرکت یکی از مهمترین گام های سامانه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها است، چرا که اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشید ممکن است شرکت شما اصلا ثبت نشود یا اگر ثبت هم بشود در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید.

خرید و فروش شرکت

مشاوران ثبت شایگان راه صحیح را برای انتخاب شرکت مناسب نشان می دهند. پروسه های قانونی مانند ثبت کردن شرکت معمولا زمان بر است. اگر این کار ها، به دست افراد غیر متخصص انجام شود؛ زمان بیشتری خواهد برد.

other