مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود

همینطور تعیین می شود که هر کدام از سهامداران چقدر سرمایه وارد شرکت می کند و به چه اندازه ای در شرکت مسئولیت بر عهده دارد. نحوه ثبت شرکت این گونه است که چند نفر به عنوان سهامدار، مبلغی را در شرکت سرمایه گذاری می کنند و طی یک جلسه درباره ی حوزه کاری و قوانین شرکت تصمیم می گیرند. توجه کنید که این نوع شرکت قوانین پیچیده تری برای ثبت شدن دارد ولی با توجه به این واقعیت که مزایای زیاد است، افراد زیادی به تاسیس آن اقدام می کنند. تهیه و تنظیم مدارک، گرفتن مجوزهای لازم برای فعالیت و تامین سرمایه جزو مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت در ایران هستند. ثبت نهایی شرکت با مسئولیت محدود با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد .

ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت های تجاری است که حداقل با 2 شریک قابلیت ثبت دارد. در صورتی که شرکت خود را ثبت نکنید نمی‌توانید آن را قالب اعطا نمایندگی و یا حتی جذب نمایندگی برند‌های بزرگ توسعه دهید. دریافت نمایندگی از مجموعه‌های داخلی و خارجی مستلزم ثبت شرکت و رسمیت بخشیدن به فعالیت‌هایی است که از سوی شما انجام می شود. حداقل میزان سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 100 هزار تومان می باشد.

برای اطلاع از انتخاب نشدن اسم، باید آن را استعلام بگیرید. در گام بعدی بایستی مدارک بطور کامل در اختیار کارشناسان قرار گیرد تا روند انجام کار سریع تر باشد. از بین اعضای اصلی شرکت، حداقل دو نفر باید به سن قانونی (18 سال تمام) رسیده باشند. با رد پرونده مواجه شدید ممکن است این اتفاق به دلیل تایید نشدن صورت جلسه باشد.

در سامانه ثبت شرکت نیاز است که فرم ها و اطلاعات درخواستی مربوطه تکمیل شود. از سوی دیگر راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست برای انواع ثبت شرکت ارزیابی می شود. شرکت ها و موسسات غیر تجاری در سامانه اینترنتی نیز به صورت اصولی قابل دسترسی هستند. در هر صورت یک سری فعالیت ها و تغییرات نیاز است که مربوط به اساسنامه و سرمایه و سطح سهام مربوط به سهامداران است. دقت کنید که سطح فعالیت نیز در شرکت بیمه مرکزی بررسی می شود و موقعیت نظارت بالایی برای آن ارزیابی می شود.

پس بدون ثبت ، شخصیت حقوقی برای شرکت ایجاد می شود ولی بدلیل تبعاتی که دارد و اجبار قانون ، ثبت آن ضروری است. در صورتی که با مطالعه موارد فوق ابهامات شما در زمینه ثبت شرکت سهامی خاص بر طرف نگردیده می توانید با شماره های تهران ثبت تماس بگیرید و و سوالات خود را از با مشاوران ما در میان بگذارید. [newline]شرکت ثبت فوری علاوه بر ارائه مشاوره برای افراد خوش ذوقی که خود علاقمند به انجام مراحل ثبت کردن شرکتشان هستند، خدماتی برای ثبت کردن برند و شرکت نیز ارائه می دهد. به این صورت که با سپردن نام شرکت، اعضا و حوزه فعالیت، شرکت را برای شما ثبت کرده و مدارک قانونی ثبت شرکت را به شما تحویل خواهد داد. به طور کلی در هر استان اداره ای برای ثبت کردن شرکت ها وجود دارد که اداره کل آن در پایتخت است و علاوه بر رسیدگی به ثبت یا پلمپ شرکت های تهران، به مواردی که از شهرهای دیگر به آن ارجاع داده می شود هم رسیدگی می کند. در صورت تکمیل بودن اطلاعات و مدارک جهت ثبت شرکت، آن را به کارشناسان شرکت ما تحویل می دهید و کلیه کارهای ثبتی شما را در این زمینه انجام می دهند و یک نسخه از رسید پذیرش برای شما ارسال می شود. مهم‌ترین ویژگی شرکت با مسئولیت محدود این است که هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود.

در صورتی که موسسه حقوقی بین الملل مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود را برای شما انجام دهد ، نسخه پرینت گرفته شده اصلی روزنامه رسمی نیز به شما تحویل داده می شود. در خصوص هزینه هایی که برای ثبت شرکت سهامی خاص ارزیابی می شود بسیار مهم است که تعداد نفرات بررسی شود و معمولاً از شرکت با مسئولیت محدود از نظر هزینه بیشتر است. ساده ترین کار این است که شرکت خود را به صورت با مسئولیت محدود با موضوع مورد نظرتون به ثبت برسانید. بهتر است به صفحه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بروید تا با مراحل کار آشنا شوید.

  • سرمایه در شرکت مسئولیت محدود نقدی بوده و به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی گردد.
  • و کثیرالانتشار پس از چاپ از طریق پست به آدرس شما ارسال خواهد شد.
  • اغلب عنوان های افتتاح شرکت، شرکت سهامی خاص ، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تعاونی می باشد.
  • همچنین نباید فراموش کرد که ثبت شرکت به طور رسمی سبب می‌شود، حمایت‌های قانونی و حقوقی، شامل حال شرکت دارویی و شرکای آن شود.

در تعريفي ساده شركت سهامي خاص به شركتي گفته مي شود حداقل از سه نفر سهام دار يا شريك و دو نفر بازرس تشكيل شده باشد كه اين اشخاص مي توانند حقيقي و يا حقوقي نيز باشند در اين شركت اعضاي هيئت مديره اجبارا موظف هستند كه سهام دار نيز باشند. شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که پس از تولید خدمات (دانش بنیان) ، دانش و ارائه راه کار تولید آن می توانند از مزایا و تسهیلات قانونی برای مدت معین تا تولید اصل استفاده کنند . بعد از وارد كردن اسم و انجام اين پروسه به درستي باید مدت و موضوع فعالیت، نشانی و سرمایه شرکت را نيز وارد کنید. در ادامه باید نام شرکت را كه بسيار حائز اهميت مي باشد و بخشي را كامل به آن اختصاص خواهيم داد، در فرم نام و شخص حقوقی، به ترتیب اولویت ۵ نام را وارد کنید.

مراحل ثبت شرکت از ابتدا تا انتها چیست؟

در واقع اساس تشکیل تضامنی این است که ‌اگر دارایی برای تادیه تمام قروض کافی نباشد هر یک از شرکاء مسئول پرداخت تمام قروض است. هر قراری که بین شرکاء برخلاف این ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث کان‌ لم‌ یکن خواهد بود. شرکت‌های مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه‌ی مورد نظر خود و شرکت‌های سهامی باید تعداد سهم و ارزش اسمی آن را در این مرحله وارد کنند.

ظر در مورد مراحل ثبت برند شرکت و مدارک مورد نیاز

متن صورت جلسه ای که در سامانه ثبت تغییرات تایپ می شود باید با متن صورت جلسه ای که به اداره ثبت شرکت ها ارائه می شود یکسان باشد. در شرکت تعاونی چند نفر شخص حقوقی که برای انجام فعالیت در زمینه تولید و توزیع و به منظور بهبود وضع اقتصادی و معیشتی اعضا و با رعایت قوانین بخش تعاونی شراکت می نمایند تشکیل می شود. در این نوع شرکت ها باید قبل از ایجاد شرکت از وزارت تعاون مجوز دریافت شود. براساس ماده ۹۴ قانون تجارت،شرکت با مسولیت محدود شرکتی است که در آن ۲ یا چند نفر برای انجام فعالیت تجاری و کسب درآمد شراکت می نمایند.این نوع از شرکت ها معمولا میان اعضای یک خانواده یا فامیل و یا دوستان شکل می گیرند. ثبت شرکت در مراجع قانونی ثبت شرکت ها از شرایط تشکیل هیچ یک از شرکت ها محسوب نمی شود.

۱۴-چنانچه فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد با ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن، و چنانچه سهامدار خارجی شخصی حقوقی باشند، با ارائه گواهی اصل و کپی ثبت شرکت با ترجمه آن. شرکت های خدماتی برای ارائه خدمات ایجاد می‌شوند و به ارگان‌ها و سازمان‌های متقاضی خدمات ارائه می‌کنند. شرکت خدماتی انواع مختلفی دارد و خدمات متنوعی ارائه می‌کند که شامل حمل و نقل، چاپ و تکثیر، امور آشپزخانه، تاسیسات، تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، خدمات عمومی مانند آبدارخانه و خدمات مربوط به نگهداری فضای سبز است. 7-ارائه گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه شرکت از بانکی که حساب شرکت در شرف تاسیس در آنجا افتتاح شده است.