مراحل ثبت شرکت و هزینه آن

موضوع فعالیت شرکت می تواند در ابتدا نوع قالب ثبت شرکت شما را مشخص نماید و در ادامه مدارک لازم برای ثبت شرکت همراه با مشاوره های دقیق را از سوی مشاوران ما کسب خواهید نمود. مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود. تشکیل جلسه، انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل، تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه، تنظیم صورت‌جلسات و تأدیه سرمایه مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت‌ها هستند. مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند.

  • شما میتوانید با ثبت شرکت اقدام به فعالیت و کار در شرکت خود کنید.
  • در اینگونه از شرکت های سهامی عام تعداد افراد تشکیل دهنده ی شرکت ثبت شده بیشتر از مابقی شرکت ها می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های بزرگ می شود و که این امر باعث ایجاد سرمایه های اقتصادی بزرگ می گردد.
  • بنابراین کسانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار در ترکیه را دارند باید قبل از اقدام همه چیز درباره ثبت شرکت در ترکیه را بدانند و در این پروسه از مشاوران باتجربه، معتبر و آگاه کمک بگیرند.

کامل ترین نوع شرکت های سهامی می باشند که برای امور تجاری نظیر انواع تجارتهای داخلی و خارجی، استخراج معادن، ساخت سد، کارخانه ها، بانک ها و مؤسسه های اعتباری تشکیل می شوند. برای ثبت این نوع شرکت ها، می بایست مراحل تشکیل شرکت، پذیرش سهم یا پذیره نویسی، تعیین میزان سرمایه و تخصیص سهام و تشریفات نهایی تاسیس شرکت، مرحله به مرحله صورت پذیرد. شرکت های غیر تجاری(شرکت های مدنی)، شرکت هایی که با اجتماع و مشارکت تعدادی از سهامداران بر اموری واحد توافق و تشکیل می شود و هر یک بر حسب میزان سرمایه گذاری، سود می برند. در شرکت های مدنی، مالکیت سرمایه به شخص حقوقی شرکت منتقل نمی گردد و هر شخص مالک سرمایه خودش می باشد. با توجه به موضوعی که عنوان کردید شرکت سهامی خاص، برای شما مناسب است. برای انجام صادارت و واردات نیز باید کارت بازرگانی حقوقی (به نام شرکت) دریافت کنید یا کارت بازرگانی یکی از اعضا را به شرکت منتقل کنید.

ولي موسسات غيرانتفاعي مانند اتحاديه ها، سنديکاها، دستجات سياسي و انجمن ها و احزاب و سمن ها جهت کسب سود و تقسيم منافع تشکيل نشده اند. یک نفر برای تشکیل شرکت کافی نیست و باید چند نفر با همکاری هم شرکت را تاسیس کنند. هزینه هایی که برای استفاده از خدمات شرکت حقوقی مشاور خود می پردازید. تعداد اعضا هیات مدیره و تاریخ جلسه هیات مدیره و غیره که در فرم مشاهده میکنید.

۲٫تشکیل پرونده دارایی و دریافت کد اقتصادی:

بعد انحلال شرکت باید تمامی بدهی ها و قروض شرکت پرداخت شود.و تمامی اموال نقدی و غیرنقدی بعد از انحلال بین سهامداران و ذی نفعان تقسیم شود. شماره ثبت برای اشخاص حقوقی کاملا منحصر به فرد بوده و می توان به وسیله ی آن استعلام گرفت. سپس امضای مدارک تایید شده و پرینت شده به وسیله اعضای شرکت از طریق سامانه. در بخش بعدی در صورت وجود شعبه،اطلاعات مربوط به شعبه شامل کد پستی شعبه،شماره تلفن واحد ثبتی شعبه،آدرس شعبه را وارد نمایید. از دیگر مزایای شرکت معلوم کردن قانونی میزان سود و ضرر سهامداران و شرکا می باشد. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت.

ثبت شرکت در کشور کره‌جنوبی

مشکلات حقوقی می توانند بسیار پیچیده باشند و هر کسی به یک مشاور خبره نیاز دارد. پس با ما راحت باشید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. ثبت شرکت در ترکیه از صفر تا صد هزینه ای حدود بین ۵ تا ۷ هزار لیر دارد. علی رغم تمام محدودیت های موجود، شرکت ترکیه هلپر با مذاکره رسمی با دو بانک معتبر ترکیه از جمله بانک زراعت و بانک QNB امکان افتتاح حساب شرکتی در این بانک ها را برای مشتریان فراهم کرده است.

در این راستا و بر اساس قوانین وضع شده هرگونه فعالیت اقتصادی در حال انجام به صورت شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی است. برای مثال فعالیت در قالب نمایندگی از همه انواع شرکت های معتبر، انجام امور پروژه ای بزرگ مانند موارد پیمانی و هر نوع فعالیت اجتماعی، فرهنگی، آموزشی همه نیاز به ثبت یک شخصیت حقوقی دارند.در مفهوم عامیانه شرکت همان شراکت و شریک شدن دو یا چند نفر می باشد. شرکت در واقع انجمن یا بنگاه تجاری است که دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی و یا ترکیبی از هر دو تشکیل می دهند. اگر شما نیز تصمیم گرفته اید فعالیت اقتصادی خود را با ثبت شرکت اعتبار ببخشید حتما سوال هایی در رابطه با مراحل و چگونگی ثبت شرکت برایتان پیش آمده است. در قانون تجارت ایران برای ثبت شرکت‌های گوناگون مدارک مستقلی در نظر گرفته شده است.

این مرحله آخرین بخش از مراحل ثبت شرکت در تهران در اداره ثبت شرکت‌ها است. با استفاده از کد ثبت شده شرکت می‌توانید آگهی روزنامه رسمی را به چاپ برسانید. اگر قصد ثبت شرکت بازرگانی دارید به احتمال زیاد شرکت با مسئولیت محدود، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای ثبت این شرکت حداقل باید دو شریک وجود داشته باشد و حداقل سرمایه مورد نیاز نیز یک میلیون ریال است.

برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست. بله ایشون می تونن مدیر عامل شرکت شما باشن و مدرک تحصیلی دیگه ای نیاز نیست، مورد دوم هم برای تغییرات در اداره ثبت شرکتها نیاز هست نامه تاییدیه اداره کار رو ارائه کنید.در اساسنامه شرکت شما هم احتمالا قید شده که هرگونه تغییرات با اجازه اداره کار اماکن پذیر هست. سلام من با یه شرکتی به صورت پروژه ای در زمینه کامپوتر کار می کردم الان می گن طبق قانون جدید شرکتشون باید به صورت حقوقی قرارداد ببندن و به شخص دیگه پروژه نمیدن.