مراحل ثبت شرکت و هزینه آن

تشکیل مجمع عمومی موسس برای تصویب اساسنامهشرکتو انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسانشرکت سهامی عام که می بایست کتبا قبولی خود را اعلام نمایند . انتخاب نام با مشاوره و راهنمایی کارشناس ثبتی حدود یک روز کاری با توجه به همکاری خود شما زمان لازم دارد. بعد از آنکه مجوز گرفته شود باید وارد تمام مراحل بالا شد و مرحله به مرحله آن را به اتمام رساند . پس از طی فرایند ثبتی ابتدایی و تایید یکی از نامهای پیشنهادی پیش نویس آگهی تاسیس صادر می شود. قابل ذکر است در نام شرکت تضامنی می بایست عبارت « شرکت تضامنی» ‌و لااقل نام یک نفر از شرکا ذکر گردد. چون هر کاری متخصص خودش را می‌طلبد و قطعا شما به میدان تجارت و رقابت نیامده‌اید که پول‌تان را آتش بزنید و دور بریزید بلکه می‌خواهید با ثبت شرکت، یک گام اساسی و محکم برای تشکیل یک سازمان بزرگ، یک کمپانی موفق و یک موسسه حرفه‌ای بردارید.

  • اساسنامه و شرکت‌نامه شرکت‌ها، فرم‌های پیش‌فرض دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر خواستید می‌توانید قوانین مخصوص شرکت‌ خودتان را به آن اضافه کنید.
  • هر قراری که راجع به محدود کردن اختیارات مدیران بین اعضا گذاشته شده باشد، در صورتی که به صراحت در اساس‌نامه ذکر نشده باشند، در مقابل اشخاص ثالث باطل و کان‌لم‌یکن است.
  • شرایط ثبت شرکت سهامی عام این است که سرمایه شرکت نباید از 5 میلیون ریال کمتر باشد و برای شرکت سهامی خاص ای رقم یک میلیون ریال ارزیابی شده است.
  • جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.
  • لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند.
  • زمانی که شما کار های ثبت نام برند خود را تکمیل کردید، باید برای انجام شدن سایر مراحل، هزینه ثبت نام در سایت را پرداخت کنید در غیر این صورت شما نمی توانید به انجام ادامه کارها بپردازید.

تصوير برابر با اصل مدارک احراز هويت کليه شرکا و مديران و هیئت نظارت، در صورت داشتن هيئت نظارت در مواردي که تعداد شرکا بيش از ۱۲ نفر باشند. اصل مجوز فعاليت از مراجع مرتبط در مواردی که ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد. ارائه گواهی پرداخت حداقل سی و پنج درصد سرمایهشرکتاز بانکی که حسابشرکتدر شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است . مواردی وجود دارد که باید برای نام موسسه نیز تاییدیه و موافقت نامه را اخذ کرد. در ادامه به برسی هر کدام از روش ها و مراحل به صورت مجزا می پردازیم. فردی می باشد که مسئولیت او تنها به مقدار سرمایه‌ای باشد که درشرکت قرار داده و یا می بایست قرار دهد.

شرکت مختلط غیرسهامیsociete On Commandite Easy:

جهت ثبت‌ نام اینترنتی لازم است به سایت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مراجعه نمایید. بعد از اینکه پذیرش تأسیس را انتخاب کردید لازم است فرم آن را با دقت پر کنید. در مرحله‌ ی اول که عنوان آن «اطلاعات متقاضی» است، مشخصات خودتان را وارد نموده و سپس وارد مرحله بعدی شوید. آنچه که گفته شد به عنوان مطلبی کلی در رابطه با مراحل ثبت و ورود اطلاعات در سامانه بود که شاید پاسخ بسیاری از سوالات شما نیز در درون آن نهفته بود؛ اما بدون شک هنوز سوالاتی در ذهن شما وجود دارد که به پاسخ آنها نرسیده اید. بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید.

در پایان صمیمانه از همراهیتان سپاس گزاریم امیدواریم مطالعه این مطالب برایتان سودمند بوده باشد. قید تعداد سهام و مشخص کردن تعداد سهام بی نام و با نام و مبلغ اسمی آن. گواهی عدم سوءپیشینه‌ی اعضا که از اداره‌های پلیس+10 قابل اخذ است. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی تدبیر توسعه عرفان می‌باشد.

و شما این حق را دارید که تنها از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید. مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد. ابتدا باید صورتجلسات مبنی بر ورود و خروج شریک (در مجمع عمومی فوق‌العاده) تنظیم شود سپس در سامانه ثبت شرکت‌ها ورود اطلاعات شده و در نهایت از طریق پست برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا شرکت را به صورت سهامی خاص با مبلغ ۸.۵۰۰.۰۰۰ ریال ثبت کنید و سپس برای دانش بنیان شدن آن اقدام کنید. علاوه بر شرکت‌هایی که در قانون تجارت معرفی شده، ممکن است نام شرکت دانش بنیان را شنیده باشید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت مختلط سهامی

وقتی برند برای شرکت به ثبت میرسد، شرکت یک اصول خاص برای خود در نظر می گیرد و این رویکرد سبب می شود که همه چیز در وضعیت موقت یا دائم از سوی مالک به او منتقل شود. نوع دوم از شرکت سهامی به این صورت است که همه سرمایه آن در زمان تاسیس، توسط موسسین تامین می شود این مدل از شرکت ها در واقع مشهور به شرکت سهامی خاص هستند. دقت شود که نیاز است که عنوان های شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص معمولاً می بایست پیش از نام شرکت یا بعد آن قید شود و بدون فاصله با نام شرکت باشد. در این مرحله لازم است که شما مدت و موضوع اصلی فعالیت شرکت را با انتخاب گزینه‌ ی محدود و یا نامحدود مشخص کنید. جهت انتخاب موضوع فعالیت روی گزینه‌ ی افزودن موضوع فعالیت کلیک کنید. اکنون پنجره‌ای باز می ‌شود که شما بتوانید یکی از موضوعاتی که در سامانه تعریف‌ شده را انتخاب کنید.

مدارکی که بعد از تکمیل مراحل ثبت از طریق پست ارسال می گردد:

افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. پس از انتخاب نامی مناسب نوبت به استعلام گرفتن از آن نام است.

نکته‌ای که در ثبت شرکت های تعاونی باید به آن توجه کنید این است که در پایان سال سود چندانی برای تقسیم وجود نخواهد داشت. برای ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود نیاز به فراهم کردن شرایطی است که معمولا آن را به دو دسته ماهوی و شکلی ثبت شرکت تقسیم می‌کنند. موسسه مهاجر رتبه ۱ شرکت های ثبتی برای ثبت شرکت و ثبت برند و خدمات گوناگون ثبتی آماده ارائه خدمات می باشد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده و به شما آگاهی کامل بدهیم.

البته وظایف سازمان ثبت فقط به صدور اجازه تاسیس شرکت ها خاتمه نمی یابد و این اداره وظایفی مثل پلمپ کردن این شرکت ها را نیز در دستور کار خود دارد. قبل از هر چیزی می بایست سهم هر کدام از شرکای تجاری خود را در شرکت معلوم کنید. ممکن است شخصی به تنهایی بخواهد برای ثبت اقدام کند و در این راستا اعضای خانواده خود را جهت شرکای تجاری انتخاب کند. اما برخی از افراد دارای شریکانی هستند که قبل از مراحل ثبتی می بایست توافقات اولیه در زمینه میزان سهام هر کدام از افراد در سرمایه و دارایی شرکت لحاظ گردد که بعدا افراد شرکت با مشکل مواجه نشوند.