مساعدت ۱۶ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری رهروان علی اکبرع به نیازمندان منطقه آزاد ماکو

موسسه های خیریه از جمله بنیادهایی هستند که وظیفه اصلی آنها کمک به مردم و انجام کارهای بشردوستانه است. در این مقاله سعی کردیم که به بررسی برخی از وظایف این موسسات بپردازیم. شایان ذکر است شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۱۳۶۶۱ متعلق به مرکز نیکوکاری دانشگاه جهت واریز کمک های عزیزان می باشد. در صورتیکه مدیرعامل از اعضای هیأت مدیره نباشد بدون داشتن حق رأی می تواند در جلسات هیات مدیره شرکت نماید. تبصره1- جز درباره موضوعاتی که به موجب مفاد این اساسنامه اخذ تصمیم و اقدام درباره آنها درصلاحیت خاص هیات امنا است، هیات مدیره کلیه اختیارات لازم برای اداره امور مشروط به رعایت حدود اهداف و اساسنامه را دارا می باشد. تبصره3- دعوت از اعضای هیات مدیره باید حداقل 10 روز قبل از تشکیل جلسه به صورت قانونی انجام پذیرد.

شرایط تاسیس مرکز نیکوکاری

از جمله مزایای موسسه خیریه بر خلاف بسیاری از موسسات دلالت بر منفعتهای آن برای عموم مردم می باشد. استفاده از مطالب شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه ملی موسسات ثبت شرکت در تهران نیکوکاری و خیریه می باشد. پرونده اعضای موسسه باید با مدارکی از قبیل کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کپی پایان خدمت یا معافیت و دو قطعه عکس تکمیل شود. اساسنامه موسسه باید تهیه شود و در ۳ نسخه به امضای متقاضیان تاسیس موسسه برسد.

درود بر همه کارکنان زحمت کش موسسه محک که صمیمانه و بدون هیچ توقعی زندگی خود را وقف معالجه کودکان سرطانی کرده اید. از اینکه خبر ابتلا فرزند عزیزمان به بیماری را می‌شنویم متاسفیم و امیدواریم این روزهای سخت با خبر سلامتی به پایان برسد. این بیماری فراز و نشیب‌های زیادی دارد و ما باور داریم کودکانمان قهرمانانه با حمایت شما والدین عزیز مبارزه می‌کنند. ما در حدود ۳۰ سال فعالیت شاهد بهبودی بیش از ۷۶۰۰ کودک بوده‌ایم، که نشان می‌دهد سرطان پایان کودکی و زندگی نیست. برای ما بسیار ارزشمند است که شما با وجود بیماری فرزندتان دغدغه حمایت از سایر کودکان مبتلا به سرطان را دارید. بدانید که محک وظیفه خود که حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است انجام می‌دهد و تلاش می‌کند این حمایت در هر شرایطی ادامه یابد.

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد. حال باید بدانیم بهتر است نامی انتخاب شود که ذهن را به سمت نیکوکاری نزدیک کند. مشاور قبل از ارسال نام استعلامات لازم را می گیرد و سپس اقدام به ارسال نام برای اداره مروبط می کند.

علاوه بر موسسین لازم است مجوزهایی را داشته باشید و اساسنامه را بر طبق رویه مورد تایید اداره ثبت شرکت ها تنظیم نمایید. موسسات خیریه با مجوز وزارت کشور و تحت نظارت فرمانداری و استانداری زیر مجموعه آن خواهند بود. این موضوع منافاتی با اینکه باید بر اساس قانون تجارت ایران مانند سایر موسسات غیرتجاری در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد، نخواهد داشت. قوانین مرتبط با ثبت موسسه خیریه از قوانین ثبت شرکت تبعیت میکند با این تفاوت که کلیه امور ثبتی آن علاوه بر قوانین ثبت شرکت باید منطبق با قوانین و آیین نامه های ارگان ارائه دهنده مجوز لازم نیز باشد. دستاری حجم فعالیت یا گردش مالی، فعالیت تخصصی در یکی از زمینه های ازدواج، اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان یا معیشت و گستره جغرافیایی فعالیت موسسه خیریه را سه شاخص مهم در اولویت‌بندی این نوع مؤسسه‌ها برای همکاری با کمیته امداد برشمرد. ثبت موسسه خیریه در وزارت کشور علاوه بر آنکه باید نزد اداره ثبت شرکتها به عمل آید، انجام می پذیرد.

در صورت استعفا یا فوت یا سلب شرایط از هریک از اعضای هیأت مدیره یا بازرس عضو علی البدل برای مدت باقیمانده هیات مدیره یا بازرسی بجای عضو اصلی انجام وظیفه خواهد نمود. در صورتیکه تعداد هیات مدیره یا بازرس به هر دلیل کمتر از تعداد اعضاء اصلی شود و ورود اعضاء علی البدل نیز موجب تکمیل آن نشود مجمع عمومی حسب مورد به صورت عادی یا به صورت ثبت برند تجاری فوق العاده جهت تکمیل تعداد باقیمانده اعضا برگزار خواهد گردید. تبصره1- اعضای هیات رئیسه نباید از بین کاندیداهای هیات مدیره و بازرسان باشند و با اعلام قبولی نامزدی خود در مجمع عمومی، انتخاب خواهند شد. هلدینگ ملاصدرا علاوه بر ارائه خدمات اخذ مجوز خیریه ، در زمینه اخذ این نوع مجوز کسب صنفی برای مشتاقان در سراسر کشور فعالیت دارد.

صدور مجوز خیریه

6- ارائه کتب صوتی و فایل‌های مرتبط جهت نوسوادان عضو کتابخانه‌های عمومی. 5- یکپارچگی و توزیع‌شدگی مناسب در سیاست‌های ایجاد و تقویت کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های مساجد. 3- ارائه خدمات کتابخانه ای استاندارد و مطلوب به معلولان در کتابخانه ها. کارکنان دولت در صورت ارائه آخرین حکم کارگزینی تغییرات شرکت خود از ارائه گواهی های عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه کیفری معاف خواهند بود. حداقل سرمایه اولیه برای مؤسسات غیردولتی غیرانتفاعی مبلغ یک میلیون ریال است. بدیهی است در صورتی که حراست سازمان ظرف مهلت مقرر ، پاسخ مثبت یا منفی را اعلام نکند، کمیسیون ماده ۲۶ ، پاسخ استعلام را مثبت تلقی خواهد کرد.

  • پلتفرم به مهربانی این امکان را فراهم ساخته است تا نیک اندیشان و نیکوکاران با هر توان و ظرفیت مالی و علمی از هر مکان و در هر زمان به یاری این قشر آسیب دیده شتافته و ما را در تحقق رسالت موسسه که همان حفظ و حمایت از دانش آموزان در چرخه تحصیل و علم آموزی است یاری دهند.
  • کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند که با افزایش توانایی آنها، خدمات این مراکز نیز افزایش می‌یابد.
  • فرم درخواست تاسیس موسسه، باید در 2 نسخه توسط اعضای هیئت مدیره تکمیل شود.
  • موسسات خیریه باید بر اساس قوانین مالیاتی کشور خود عمل نمایند و همچنین حیطه فعالتشان باید به طور مشخص در محدوده ضوابط و مواد تعیین شده در مجوز فعالیتشان باشد.

در وهله نخست وجه تمایز آن حفظ کرامت ذاتی انسان هاست که برای پایبندی به آن طی قراردادی دانش آموز تحت پوشش را ملزم می نماید در مسیر رشد و بالندگی حرکت کرده و در صورت توان مالی به نوبه خود از سایر دانش آموزان مستعد حمایت کند. پرونده اعضای موسسه باید با مدارکی از قبیل کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کپی پایان خدمت یا معافیت و دو قطعه عکس باید تکمیل شود. اساسنامه موسسه باید تهیه شود و در 3 نسخه به امضای متقاضیان تاسیس موسسه برسد. باید غیر سیاسی،غیر انتفاعی و عام المنفعه با مشارکت و مساعدت افراد خیر جهت ارائه خدمات بهزیتی براساس ضوابط ومقررات سازمان بهزیستی کشور و موردتاییدکمیسیون ماده 26 بهزیستی استان رسیده باشد. اطلاعیه آموزش غیر حضوری برخی از مدارس استان کردستان در روز شنبه 23 بمهن …

مبلغ عیدی کارگران در سال 1400

با توجه به عدم توانایی و آگاهی در خصوص مشاغل خانگی گروهی، از بانوان سرپرست خانوار جهت بهبود وضعیت مالی و معیشتی به بازارهای کار و سمت های مورد نیاز در این بازارها معرفی گردیده اند. در صورتی که در سایت موسسه خیریه ثبت نام انجام نداده اید ، می توانید از طریق گزینه های زیر ثبت نام انجام دهید و سپس در این نیازمندی مشارکت کنید . این اساسنامه مشتمل بر three فصل و 43 ماده و 35 تبصره در نشست مجمع عمومی موسس به تصویب رسید. چنانچه فعالیتهای مندرج در اهداف این اساسنامه نیازمند کسب مجوز خاص از سایر دستگاه های دولتی باشد، موسسه موظف است نسبت به کسب مجوز مورد نظر اقدام نماید.

(تبصره) – مصوبات و صورتجلسات هیات امناء و هیات مدیره در دفاتر مخصوص بترتیب تاریخ، ثبت و به امضای اعضای ذیربط خواهد رسید. کلیه مدارک، پرونده ها، نوشتجات، در دفتر مرکزی انجمن نگهداری می شود. مکاتبات رسمی انجمن با امضای رئیس هیات مدیره در دفاتر مخصوص و در غیاب او نائب رئیس هیات مدیره و با مهر انجمن معتبر خواهد بود. ۲– مطالعه گزارش سالانه هیئت مدیره اعم از مالی و غیرمالی و تهیه گزارش عملکرد برای اطلاع هیات امناء.