نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

سپس متقاضی می بایست برای شخصت حقوقی در حال ثبت و یا شرکت مورد نظر نام انتخاب و معرفی نماید در این بخش متقاضیان با ترتیب اولویت 5 نام را معرفی می نمایند. نام های انتخابی می بایست دارای ریشه فارسی باشند، با شئونات اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص و تکراری نباشد، اسم پیشنهادی لاتین نباشد. شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت.

  • بعد از ثبت شرکتها شما برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید.
  • جواز تاسیس برای مدت یک سال صادر می‌شود و بعد از آن می‌توانید آن را تمدید نمایید.
  • در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

لازم به ذکر است اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. لازم به ذکر است، این فرد هم می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که امور ثبت شرکت را به عهده گرفته است باشد. لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند.

آخرین پرسش های ثبتی

امضای مدارک تأییدشده و پرینت شده از طریق سامانه توسط اعضای شرکت. پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و … مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کلید ثبت سمت شخص. خیر فقط تبدیل شرکت­های سهامی خاص و عام به یکدیگر امکانپذیر است. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم.

در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.

سامانه ثبت شرکت

در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود. زمانی که شماره پیگیری را در سامانه وارد می کنید تمامی مراحل و نظر کارشناس بعد از حداقل ۳ روز کاری و حداکثر ۲۵ روز کاری جهت رویت متقاضی روی سامانه نمایش داده می شود. کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند. تاریخ تاسیس این سازمان دولیتی (اداره ثبت شرکتها) به تصویب قانونی با عنوان ثبت شرکتها بر می گردد. این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست. با توجه به مفاد قانون تجارت در این مورد ظرف مدت یک ماه از تاریخ ثبت شرکت، باید خلاصه‌ ای شرکت‌نامه و اسناد و ملحقات آن، توسط اداره‌ی ثبت در روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت به خرج خود شرکت، درج شود.

خلاصه مراحل ثبت شرکت را در این نوشته میخوانید

کارت بازرگانی اجازه واردات و صادرات را به دارنده کارت می‌دهد. اگر شما بخواهید ثبت سفارش و ترخیص کالا انجام دهید یا از مناطق آزاد کالا وارد کنید یا مبادرت به حق العمل کاری در گمرک کنید و یا صادرات کالاهای مجاز را انجام دهید باید کارت بازرگانی را دریافت کنید. موسسه ملاصدرا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه درخواست و اخذ کارت بازرگانی می‌تواند در این امر یاری رسان شما باشد. از آنجا که استفاده ازاین امکانات ثبت شرکت مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود. چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند.

ما تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن و البته ” متفاوت ” خدمات خود را ارائه دهیم. خدمات ما شامل ثبت انواع شرکت اینترنتی در ثبت شرکت در تهران ها، پیگیری های مربوطه بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار می باشد. مرحله پایانی ثبت تاسیس در سامانه شامل تایید مدارک می باشد ، در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست قید گردیده که پس از تایید می توان گزینه ی پذیرش نهایی را انتخاب نمود. تفاوت اصلی میان شرکت های سهامی عام و خاص آن است که سرمایه در شرکت سهامی خاص تماما توسط موسسین تامین می شود ، در صورتی که در سهامی عام بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی نیز تامین می گردد . سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

شرکت تعاونی تولید و مصرف

نام انتخابی باید ریشه فارسی داشته باشد و از کلمات لاتین در آن استفاده نگردد . در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است. درنهایت باید بر روی گزینه گام بعدی کلیک کنید تا بتوانید به گام بعدی راه پیدا کنید. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیتهای قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت.

اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. کلیه حقوق مادی و معنوی این درگاه متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. در این قسمت باید وضعیت خود را از نظر داشتن یا نداشتن وکیل تعیین کنید. امروزه تعداد بسیار زیادی از شرکت ها ثبت می شوند و برای اطمینان از وجود آن ها باید از سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور، ثبت اطمینان کرد. باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد .

پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید. در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه الکترونیکی “ثبت من” را با هدف الکترونیکی کردن ارائه خدمات مستقیم و ۲۴ ساعته به شهروندان راه‌اندازی کرده است. در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود . ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن.

با این حال، چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه کثیرالانتشار طبق قانون الزامی است. بنابراین، کامل کردن روند قانونی ثبت انواع شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است. به نوع شرکت اشاره‌ای نکردین اما با توجه به توضیحاتتون، احتمالاً در حال ثبت شرکت سهامی خاص هستین. هنگامی که قصد ثبت شرکت را دارید باید مشخص کنید که سرمایه شرکت شما چه مقدار است همچنین باید نوع سرمایه شرکت اعم از نقدی و غیر نقدی را نیز تعیین نمایید. مراجعه به سایت irsherkat.ssaa.ir و تکمیل کردن گزینه مورد نظر.

other