نحوه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت سهامی خاص

بازرسین و صورتهای مالی باید به صورت جداگانه انجام گردند. سوالی داشتم.سمت ناظردرهیات رییسه درعناوین سایت ثبت اسنادنیست ایابجاش سهامداربزنم یاعضوهیات موسس یا عضوهیات نظارت یاعنوان دیگری. اگر مطمئن هستید که اعداد را صحیح وارد نموده اید ، کار را نهایی نمایید. خیر ، اعداد به صورت رندوم انتخاب می شوند و قاعده خاصی ندارند. لطفا مجددا پسوند اسم فامیل و باقی موارد رو چک نموده و اطلاعات را وارد سایت نمایید.

  • تغییر آدرس شرکت ، تغییر نام شرکت ، افزایش و کاهش سرمایه شرکت ، انحلال شرکت ، ورود و خروج شرکاء در شرکت مسئولیت محدود ، نقل و انتقال در شرکت های سهامی .
  • بله با استفاده از یک صورتجلسه بابت تغییر نام شرکت ، می توان نام شرکت را تغییر داد.
  • جلسه مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شده و صورتجلسه به امضای هیات رئیسه می رسد.
  • این مجمع صلاحیت انتخاب اولین مدیران، بازرسان و تصویب طرح اساس‌نامه و انتخاب روزنامه رسمی را دارد.
  • پس از ارائه گزارش، بازرسان در مورد گزارش تحقیق و بررسی خواهند کرد و نظرات خود را به هیئت مدیره انتقال می دهند.
  • این گام برای وقتی‌ است که بخواهید ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت را تصویب کنید.

تمدید مدیر عامل یک صورتجلسه هستش و در صورتی که نیاز به تمدید بازرسین نباشد، هزینه هر صورتجلسه هم در بخش استعلام هزینه ها به صورت پیامک قابل استعلام است. در ادامه برخی موارد را به شما شرح می دهیم هرچند با یک تماس با موسسه می توانید هزینه ثبت شرکت و تغییرات را مطلع شوید. نام و نام خانوادگی و سمت اعضای امضا کننده دفتر را تعیین کنید و سپس از فهرست نوع تصمیم، تصمیمات اتخاذ شده در جلسه را مشخص کنید. اگر شناسه ملی را در اختیار ندارید، می‌توانید شماره ثبت در صورتجلسه تأسیس و اساسنامه شرکت را وارد کنید.

برای رسمیت داشتن صورتجلسه، باید تشریفات مقرر در قانون تجارت و بخش نامه‌های اداره ثبت شرکت‌‌ها رعایت شود. صورتجلسه به نوشته‌ای گفته می‌شود که تمامی اقدامات و تصمیمات تصمیم‌گیری شده در مجامع عمومی و جلسات هیئت مدیره در آن درج می‌شود. در مرحله بعدی باید تمامی اطلاعات مندرج در صورتجلسه من جمله نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی فوق العاده ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده ، هیئت مدیره و … ) و تاریخ جلسه را وارد نمایید و هم چنین حضور اکثریت یا کلیه اعضاء را نیز مشخص کنید . سپس با پذیرش نهایی اطلاعات ثبت تغییرات برای اداره ثبت شرکتها ارسال می شود و پس از آن باید با مراجعه به سایت از تاییدیه ثبت نام خود مطلع شوید که البته به شکل پیامک نیز برای شخصی که شماره همراهش در ثبت سامانه وارد شده است ارسال می شود. بعضی تغییرات شرکت ها در مجمع عمومی فوق العاده و برخی دیگر از آن ها در مجمع عمومی عادی انجام می گیرد.

درخواست آنلاین

آنچه این جلسات را تکمیل می کند تنظیم صورتجلسه می باشد . در این صفحه باید متن ثبت تغییرات صورتجلسه تایپ شود. برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید از متون پیش فرضی که در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید. این متون بر اساس آنچه در تصمیمات انتخاب شده است تغییر می کند. برای این کار باید« کلید دریافت متن پیشنهادی رایانه» را کلیک نماییم. همچنین این متون کاملاً قابل تغییر است و قابلیت کپی و الصاق نیز دارد.

در صورتجلسه هیئت مدیره باید نام دارندگان حق امضا مجاز شرکت به همراه حدود اختیارات و مجاز بودن امضا وی مشخص شوند. نام کامل شرکت به همراه شماره ثبت ، شناسه ملی شرکت و نوع حقوقی شرکت باید درج شود. ۱ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است. ۱۳هیات مدیره می بایست با تنظیم صورتجلسه و امضا آن مدیر عامل شرکت را انتخاب کند. همچنین اعضاء حاضر در جلسه که با حضور کلیه یا اکثریت شرکاء برگذار می گردد نیز باید عنوان شود . جهت تنظیم صورتجلسات تغییرات شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص موسسه در تماس باشید .

در صورتی که شرکاء بیش از 12 نفر می باشند، اعضای ناظر باید انتخاب شده و نام آن ها ذکر گردد. در صورتی که افرادی از شرکت طلبکار باشند، می توانند تا دو ماه پس از انتشار آگهی، به تصمیم اعتراض نمایند. در صورتی که این اعتراض پذیرفته شود، شرکت موظف خواهد بود بدهی ها را پرداخت کند یا نزد دادگاه وثیقه بسپارد. در صورتی که می خواهید تغییر نام بدهید باید 5 نام را به ترتیب اولویت در فیلد مشخص شده وارد کنید. هنگامی که اکثریت دو سوم آراء با تغییرات موافق باشند، امکان اعمال تغییرات وجود خواهد داشت.

عندالزوم مدیر باید دارای سهم باشد حتی یک سهم ، در اساسنامه شرکت قید می گردد که در جهت اینکه شخص مدیر شود باید دارای سهم باشد . بدین صورت که این سهم به صورت وثیقه در شرکت می ماند تا زمانی که مدیران تصفیه نمایند. این مرحله مختص زمانی است که تغییر آدرس در دستور صورتجلسه ثبت شده باشد. به عبارت دیگر چنانچه بخواهید آدرس شرکت را تغییر دهید این مرحله را انجام خواهید داد.

نحوه تنظیم صورتجلسه هیئت مدیره شرکت

پس از تایید کارشناسان اداره ثبت شرکت‌ها، گواهی درج آگهی شما با کد مکانیزه هجده رقمی در بالای آن و مُهر برجسته این مرکز در پایین آن صادر می‌شود. متن آگهی تغییرات شرکت با وارد کردن کد هجده رقمی در سامانه روزنامه رسمی و سامانه روزنامه کثیرالانتشار قابل مشاهده است. این متن نیاز به نگارش جداگانه نخواهد داشت و هنگام ثبت تغییرات شرکت، نوشته و آماده شده است.

نحوه ی تنظیم صورتجلسات در مجامع عمومی شرکتبه همراه نمونه صورتجلسات

در این بخش ابتدا ” نماینده یا وکیل ” انتخاب می شود. این فیلد بر اساس آنچه قبلاَ وارد شده است انتخاب می شود. سپس نوع نمایندگی مانند ثبت شرکت در تهران وکیل ، وصی ، قیم یا غیره را از فهرست انتخاب می کنیم. پس از آن نماینده شدن موکل یعنی کسی که این شخص وکیل او شده است انتخاب می شود.