نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). یعنی اونقدر شرکت و برند به ثبت رسیده که برای انتخاب یک اسم باید کلی تحقیق و تفکر کرد. حتی اگر برای ثبت شرکت اقدام کرده باشید، دیدید که جدیدا اسم انتخابی باید شامل سه کلمه باشد تا احتمال مشابه بودن اسامی برندها خیلی کمتر شود. به یاد داشته باشیدثبت شرکت و برند اولین گام موفقیت کسب و کار شماستنکته ای که در خصوص الزام به ثبت برند وجود دارند این است که به موجب قانون برخی از کسب و کارها ملزم به ثبت برند و علامت تجاری هستند. مواردی نظیر داروهای ویژه‌ای که در موارد پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مواد غذایی که دارای ظروف ویژه‌ای هستند و همچنین نوشیدنی‌ها باید از علامت تجاری استفاده نمایند.

من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید . سلام من یدونه اسم واسه شرکت حسابداری میخواستم میشه کمکم کنید ممنون. اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. پرونده شرکت هایی که به تازگی تاسیس شده اند صادر شده و در قسمت بایگانی وارد دفاتر کل می شود و در مرحله نهایی به قسمت تعیین نام آورده می شود.

انتخاب اسم شرکت

۲- مخاطب شناسی کنید تا نامی که انتخاب می‌کنید بتواند با مخاطبان کسب و کار شما ارتباط بیشتری برقرار کند. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. اسم شرکت شما نباید پیش از آن به عنوان یک شرکت ثبت شده باشد. جهت شرکت بازرگانی ثبت برند چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید . سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم. ثبت شرکت دیاکو ، با سالها تجربه در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی شرکتها در خدمت شماست .

به همین دلیل باید در انتخاب نام به معنی آن هم توجه کنید. کارایی یک نام به این معنی است که نام انتخابی شما با نوع کسب و کاری که انجام می دهید، هماهنگی نسبی داشته باشد. به طور کلی در نام های دو سیلابی می گویند که قسمت ابتدایی اسم باید معرف نوع کسب و کار شما باشد. در حقیقت شما باید در ابتدا نام خاصی را برای شرکت خود انتخاب کنید و سپس به دنبال دیگر مراحل ثبت باشید. البته باید توجه داشته باشید که همان نام انتخابی شما، صد درصد برای شما انتخاب نخواهد شد، حال در ادامه مطالب بیشتر به این موضوع می پردازیم تا به طور دقیق آن را درک کنید. یکی از راه های کسب درآمد و افزایش میزان درآمد، ثبت شرکت است.

خبرگزاری کار ایران

اگر نام برند شما معنی داشته باشد و در ضمن به شرکت شما هم ارتباط داشته باشد، تصویر بهتری از شما در ذهن و قلب مشتریان بر جای می‌گذارد. مثلا تیوب‌های شکلاتی شوکوپارس که همیشه از بوفه مدرسه می‌گرفتیم و خیلی خوشمزه بود، تا همیشه به یادمان می‌ماند. مثلا اسم مزمز یا اشی مشی شاید معنی خاصی نداشته باشد، اما بامزه است و در ذهن باقی می‌ماند. یا مثلا برندهایی مثل چین چین، کیت کت یا کوکاکولا که ساختاری خاص دارند و از کلمات هم آوا استفاده کرده‌اند. برای انتخاب نام شرکت از حداقل سه سیلاب باید به کار گرفته شود . لازم به ذکر است در انتخاب نام شرکت نباید از اسم شرکاء بهره گرفته شود در این صورت نام شریکی که اسم وی در نام شرکت به کار گرفته شده است ، حکم شریک ضامن در شرکت های تضامنی را خواهد داشت .

ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعکس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. تکراری نباشد.به سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید تغییرات شرکت توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد. اگر رویای پیشرفت در زمینه های تجاری و کسب و کار را در سر می پروانید و تصمیم گرفته اید شرکتی را ثبت نمایید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید. از آنجایی که نام تأیید شده به شکل نامحدود اعتبار دارد لازم است تا شما به عنوان شخصی که قصد ثبت شرکت را دارد، به دنبال نامی منحصر به فرد باشید.

ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود. این ابزار همچنین شناسایی نام­های دامنه برای نام هر کسب و کار را ممکن و مشخص می­سازد. همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود.

(هر چه تعداد اسم‌های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است). اگر تصمیم تون برای ثبت برند قطعی است، بهتون پیشنهاد می کنم که با ما تماس بگیرد و قرارداد ثبت برند را منعقد نمایید ، سپس مشاوره های لازم و نمونه اسامی جذاب جهت ثبت برند به شما داده می شود . باسلام لطف میکنین چندتا اسم پیشنهادی واسه فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بهم بدین ممنون میشم. ما به دنبال اسم برای شرکت خدمات چاپ و بسته بندی که سهامی خاص هم هست، هستیم و همچنین یک اسم به عنوان برند نیاز داریم . بهترین نام، نامی است که در اولین مواجهه به خوبی هویت و موضوع شرکت را نمایش دهد. نام خوب نامی است که به راحتی تلفظ شود و به سادگی به خاطر سپرده شود.

تماس با ما

در این مرحله شما باید هدف برند و مأموریت برند خود را مشخص کنید. هویت برندتان می‌تواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد. چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم درجاهای مختلف استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم تمام موارد مهم در انتخاب نام برای شرکت‌های تازه تأسیس را بررسی کنیم. پس از اخذ تصمیم در رابطه با نوع شرکت و برند و بسته به تعداد شرکا برای شروع کار می توانید نسبت یهثبت شرکت و برند به صورت آنلاینو از طریق سامانه اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مراحل کار را آغاز کنید. بدین ترتیب که در سامانه مذکور ثبت نام کرده و روال را مطابق سیستم طی می کنید.

  • در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شرکت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می‌شود که باید مورد تأیید و موافقت مدیر کل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود.
  • ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم نمایند.
  • به‌طور خلاصه نام مناسب شرکت شما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد.
  • یعنی اونقدر شرکت و برند به ثبت رسیده که برای انتخاب یک اسم باید کلی تحقیق و تفکر کرد.
  • پس ازآن کارشناسی مجدد برای اسم درخواستی شما صورت می­پذیرد.

عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. اسم شرکت نباید از اسامی افراد معروف و دارای شهرتی مانند دانشمندان را شامل شود . مخصوصا که امروزه به دلیل زیاد شدن شرکت ها انتخاب اسم شرکت مناسب برای آنها بیش از پیش سخت شده و پر از نکات ریز و درشتی است که می تواند در انتخابمان، تأثیر گذار باشد. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود.

سلام من یه اسم میخواستم برای پیجم قراره کارهای هنریمو توش بفروش برسونم عروسک ساز هستم،اما نمیدونم چه اسمی انتخاب کنم به نتیجه نمیرسم لطفا راهنماییم کنید. برای شرکت فروش قطعات شبکه و کامپیوترمیخوام اسم انتخاب کنم. اسم موسسه حقوقی که کلمات مربوط به عدالت وحق جویی داشته باشه. موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد.

صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه. ۱۱.پیشنهاد اسامی و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد، پذیرفته نخواهد شد. ترکیب ۲ کلمه فارسی نباید بک کلمه ی خارجی و بیگانه را شکل دهد. نباید از اسامی شعرا و دانشمندان معروف برای نام شرکت خود استفاده کنید. از اسم هایی که منحصر به یک سازمان یا نهاد خاصی است، استفاده نکنید. به عنوان مثال از اسم ایثارگران و شاهد نباید استفاده کنید.

استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. عدم استفاده از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. نام یا نام اختصاری ثبت شرکت در تهران یا حروفی که رسماَ متعلق به دولت باشد از قبیل ایران، کشور، ناجا، مگر با ارائه مجوز از مقام صلاحیت دار دولتی. پس نام لوکس و شیک نیز می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف.