نمونه صورتجلسه افزایش سرمایه با ورود شریک در شرکت با مسئولیت محدود

همچنین برای تنظیم صورتجلسه رایگان، به آدرس sabtefarda.com قسمت تنظیم صورتجلسه مراجعه فرمایید. بنده سال ۸۹ طی صورتجلسه ای از هیئت مدیره شرکت سهامی خاص خارج شدم، اما متاسفانه صورتجلسه جهت ثبت روزنامه ارسال نشده. بنده میخواهم ۳ صورتجلسه تنظیم کنم جهت ورود شخص جدید و خروج مدیر عامل و نقل انتقال تمام سهام و مسئولیت های مدیر عامل به شخص جدید. صورتجلسه در سه نسخه تهیه و ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت ومیزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده )الزامی است.

بله ، می توانید چند صورتجلسه مربوط به یک شرکت را با یک پاکت پستی به اداره ارسال نمایید. خیر، نیازی به امضای بازرسین نمی باشد فقط در صورتی که بازرسین جزوء سهامداران باشند باید صورتجلسه ی مجمع را امضا نمایند. بنده صورتجلسه انتقال سهام را از سایت اقدام کردم و متن صورتجلسه را هم وارد و پذیرش نهایی کرم. اما در فایل چاپی رسید تاییده متنی وجود ندارد و فقط بارکد موجود است. [newline]در صورتی که انتخاب روزنامه جزوء دستورات جلسه شما نباشد، امکان تغییر این موارد را نخواهید داشت.

  • نکاتی که باید در تغییر موضوع شرکت ها و ثبت آن در نظر گرفت شامل موارد زیر می باشد.
  • همواره یکی از موارد نگرانی افراد در مسافرتهای خارجی خود افتتاح حساب بین المللی و برخورداری از ویزا کارت یا مسترکارت مناسب می باشد.
  • ورود شریک جدید با فرض پرداخت مبلغی بیشتر از سرمایه تعیین شده برای او.
  • در صورت تشکیل جلسه به اکثریت رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارائه مستندات مثل آگهی دعوت.
  • در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکاء و فق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است.

4-فتوکپی شناسنامه شرکاء جدید الورود به اداره ثبت شرکت ها تسلیم خواهد شد. 1-تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه و امضای ذیل آن توسط کلیه شرکا با قید میزان سهم الشرکه خود. در صورتی که شرکت بخواهد یک شعبه یا نمایندگی در محل های دیگری ثبت کند بایستی به عنوان ثبت شعبه یا نمایندگی در بخش ثبت تغییرات شرکت به اطلاع اداره ثبت شرکت‌ها رساند. در زمینه مقررات انتقال سهام، بین شرکت‌های سهامی عام و خاص تفاوت هایی وجود دارد که در مقاله “ نقل و انتقال سهام” به طور مفصل توضیح داده می شود. در ضمن برای خروج و یا کاهش سرمایه هر کدام از سهامداران باید آن شخص حتما رضایت به خروج و یا کاهش سرمایه خود داشته باشد و بدون رضایت کتبی ایشان ( امضاء ذیل صورتجلسات و اوراق ) مابقی اعضاء قادر به انجام این کار نمی باشند.

قانونگذار این نوع شرکت­ها را مستلزم می­کند که واگذاری سهم­الشرکه را در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسانند. [newline]جهت انجام این امر باید دو استعلام از اداره دارایی و اداره ثبت شرکت­ها ارائه دهید. در ادامه به نحوه انتقال سهام در شرکت­های مسئولیت محدود و سهامی خاص می­پردازیم. چنانچه قصد دارید اساسنامه خود را تغییر دهید یا به طور کلی اساسنامه جدیدی را ثبت کنید.

برای انتخاب مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره ی جدید تنها تنظیم و ثبت یک صورتجلسه ی عادی یا هیئت مدیره کافی است. به طور کلی ورود و خروج اعضاء به دو نوع متفاوت تقسیم می شود ،اول اینکه منظور از آن ورود و خروج شرکاء یا سهامداران شرکت باشد و دوم اینکه منظور ورود و خروج هیئت مدیره می باشد. ابتدا ورود و خروج شرکاء یا سهامداران شرکت را تشریح می نماییم . تغییر آدرس شرکت از جمله موارد تغییرات شرکت‌ها، مانند تغییر موضوع فعالیت شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه و ورود و خروج شریک و … می‌باشد که شرکت‌ها بایستی به اطلاع اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری برسانند. در ابتدا باید صورتجلسه نقل و انتقال سهام (یا سهم الشرکه) تنظیم شده و سپس صورتجلسه تعیین سمت اعضای هیئت مدیره جدید تنظیم گردد.

برنامه رژیم صهیونیستی برای احداث بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری

در مواقعی که شخص حقوقی یا محجور در جلسه شرکت کند تکمیل این گام الزامی خواهد بود. در این مرحله نوع ارتباط شخص حقوقی و نماینده تکمیل خواهد شد. به عنوان مثال چنانچه شخصی در جلسه حضور داشته باشد و دارای سن پایین باشد پدر او باید صورتجلسه را به عنوان ولی قانونی امضا کند. در این صورت گزینه نماینده قانونی برای تکمیل نوع ارتباط دو شخص انتخاب می شود.

صرفا، افزایش تعداد اعضا فقط یک صورتجلسه می خواهد، برای تهیه ی صورتجلسه ی هیئت مدیره با توجه به اساسنامه ی شرکت می توانید از یک یا دو صورتجلسه استفاده نمایید. بنده برای کارگزاری بیمه مجوز برای ثبت شرکت سهامی خاص گرفتم در قسمت دارندگان حق امضا این عبارت رو نوشتم. بدیهی است در صورت بروز اختلاف و طرح موضوع در اداره کار محل تشخیص رابطه کارگری و کارفرمائی و احراز شمول قانون کار بر این رابطه با هیأتهای تشخیص و حل اختلاف مستقر در واحد کار و امور اجتماعی خواهد بود. تغییر اعضا در مجمع عمومی به طور فوق العاده صورت می گیرد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۰۷۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا عدد۳ را به ۱۰۰۰۷۲۷ ارسال نمایید .

متن صورتجلسه

تغییر شرکا در شرکت‌های تجاری ممکن است به دلایل مختلفی صورت بگیرد. فارغ از دلیل آن، تغییر شرکا در هر نوع شرکت تجاری نیازمند طی مراحل و داشتن شرایط خاصی است که باید به آن توجه داشت چرا که تغییر شریک در شرکت‌های تجاری، آثار حقوقی مهمی در پی دارد. در هر شرکت یا موسسه شخص یا اشخاصی به دلایل مختلفی از شرکت تصمیم به خروج میگیرند برای خارج شدن از شرکت هر شخص باید شخصا رضایت داشته باشد و با موافقت اکثریت یا تعدادی از سهامداران نمی توان شخص را از شرکت خارج کرد. به طور مثال چنانچه قصد تمدید دوران مدیریت شرکت را دارید باید نوع صورتجلسه را با عنوان مجمع عمومی عادی ثبت کنید.

خروج شريك و واگذارى سهم الشركه به يك يا تعدادى از شركاى باقيمانده مبادله اى شخصى بوده و بر داراييها و بدهيهاى شركت هيچگونه تاثيرى ندارد. [newline]اين امر تنها به جابجايى نام شركاء‌ و تعويض و تغيير مالكيت آنان در دفاتر شركت منجر مى شود. زيرا دارايى كه به شريك خارج شونده واگذار مى گردد از محل داراييهاى شخصى شركاء‌ بوده و يا بدهى كه در اين رابطه ايجاد مى شود، بدهى شخصى شركاء مى باشد و هيچ ارتباطى به شركت ندارد. مدت زمان لازم جهت ثبت هرگونه تغییراتی در مورد شرکتهای ثبت شده 25 روز کاری می باشد.

برای دریافت برگه مفاصا حساب باید به میزان 4 درصد میزان سهامی که منتقل می گردد با در همان سازمان به عنوان مالیات نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص پرداخت نماید. به عنوان مثال چنانچه 100 هزار تومان از سهام خود را منتقل می نماید باید four هزار تومان در همان سازمان پرداخت نموده تا گواهی مفاصا حساب دریافت دریافت نماید. همانطور که در بالا گفته شد برای نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص باید بعد از تنظیم صورتجلسه شخص واگذار کننده سهام به حوزه مالیاتی خود مراجعه نماید و برگه مفاصا حساب دریافت نماید. با توجه به اینکه نوع سرمایه در موسسات همانند شرکتهای مسئولیت محدود می باشد (سرمایه نقدی ) پس موارد مربوط به ورود و خروج شریک در وسسات دقیقا همانند شرکتهای با مسئولیت محدود می باشد.

بارکد پستی به صورت اتومات وارد سامانه شده است و نیازی به ورود دستی اطلاعات ندارید. بله ، می توانید تمامی این تصمیمات را در مجمع اتخاذ نمایید. به اداره پست منطقه خود مراجعه نموده و تائیدیه کدپستی خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که از نظر اداره مالیات مشکلی نداشته و ثبت شرکت در تهران کلیه گزارشات(سالانه و فصلی) به روز میباشد. گاهی اوقات ممکن است به علت اختلالات در سایت این مشکل به وجود آید، اما در اکثر موارد به خاطر اشتباه وارد کردن اطلاعات این اتفاق می افتد. باید پذیرش جدید انجام شود و امکان اصلاح وجود ندارد و تاییدیه جدید با بارکد جدید پست شود.