هر شرکت یا شخص ایرانی که با مشارکت اشخاص خارجی شرکتی را ثبت کند ، شرکت ایرانیست

به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست ثبت شرکت تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید. پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. ما منظورمان این نیست که حتما از موسسه ثبت شرکت خدمات بگیرید.

  • در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.
  • همچنین مدیر عامل تعاونی می‌تواند از اعضای هیئت مدیره یا خارج از اعضای هیئت مدیره باشد.
  • چنانچه در مرکز اصلي شرکت، و نقاطي که اداره ثبت اسناد وجود ندارد، دفترخانه اسناد رسمي و اگر مرجع مذکور، وجود نداشته باشد، دفتر دادگاهِ محل است.
  • ثبت فارابی بزرگترین مجموعه در زمینه رفع نیاز و پاسخگویی به سوالات ثبتی شما عزیزان می باشد.
  • در این راستا و بر اساس قوانین وضع شده هرگونه فعالیت اقتصادی در حال انجام به صورت شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی است.

بنابراین ثبت برند نیز مانند ثبت شرکت بهتر است زیر نظر نیروهای کاردان و متخصصی همچون ایران ثبت صورت گیرد. به قراردادی تجاری که بین افراد حقیقی و حقوقی بسته می شود تا در چارچوب معینی از قوانین عمل کنند، ثبت شرکت می‌گویند. اخذ و اعطای نمایندگی های داخلی و خارجی و درنتیجه گسترش دامنه فعالیت های تجاری شرکت، نیز یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت به حساب می آید. تهران ثبت در مسیر طولانی خود به لطف خداوند متعال تاکنون موفق به ثبت بیش از صدها شرکت، برند، موسسه و مجوز شده است و خدا را شاکر هستیم که تاکنون به تعداد انگشتان دو دست مشتری ناراضی نداشته ایم. تمرکز ما بر روی ارائه خدمات با کیفیت و جذب مشتری از طریق مشتریان قبلی می باشد.

اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید. هزینه چاپ در روزنامه محلی در اداره ی ثبت شرکتها پرداخت می شود و هزینه روزنامه کثیرالانتشار به صورت اینترنتی پرداخت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت شرکت بازرگانی و هم چنین هزینه ی ثبت شرکت می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا با شما تماس بگیرند.

پوتین: به رسمیت شناختن طالبان نزدیک است

بطور کلی می توانیم بگوییم که مراحل ثبت شرکت حدود ۱۵ تا ۳۰ روز کاری بطول می انجامد البته این مدت زمان دقیق نیست و عوامل بسیاری می تواند زمان ثبت شرکت را برای شما کوتاه یا طولانی کند. پس از اقامت از طریق ثبت شرکت در آلمان می توانید از مزایای انواع بیمه های برای خود و اعضای خانواده بهره مند شوید. با ثبت شرکت در آلمان شما مالیات بر ارزش افزوده در خریدهای شرکت را در آلمان و تمام کشورهای اتحادیه اروپا پس می گیرید. ثبت شرکت و برند از جمله اقداماتی است که نه تنها به فعالیت شما وجهه‌ی قانونی می‌دهد بلکه راه جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی رقبا را نیز مسدود و از فعالیت‌تان محافظت می‌کند. یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از اداراتثبت شرکتها دارند. اخذ کارت بازرگانی، مشاوره گرفتن کارت بازرگانی و تمدید کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی جهت اخذ کارت بازرگانی از دیگر خدمات ما می باشد.

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

35% از مبلغ سرمایه باید به حساب شرکت در حال تاسیس واریز و فیش آن تحویل داده شود. مشتریان و افراد ذی نفع شرکت باید برای اطمینان از صحت حقوقی بودن شما بتوانند به آدرس مورد اشاره شما مراجعه نمایند و هر گونه نامه و اسنادی نیز به همین آدرس برای شما از طرف ادارات و سازمان های دولتی و حقوقی ارسال خواهد شد. 6) ارائه ي گواهي پرداخت حداقل درصد سرمايه، در شرکت‌هاي سرمايه‌ از بانکي که حساب شرکت در حالِ تأسيس در آن جا باز شده است. اولين هيأت مديره‌ي منتخب شرکت تعاوني، مکلف است پس از اعلام قبولي با انجام تشريفات مقرر نسبت به ثبت تعاوني اقدام نمايد. شرکت الماس داران پارسه خاورمیانه با به کارگیری از نیروهای متخصص و حقوق‌دانان مجرب نسبت به خدمات ثبتی در تهران می‌تواند در کنار شما خدمات ویژه‌ای ارایه نماید، وکلای مجرب و با دانش این شرکت امور ثبتی شما را در اسرع وقت بدون هیچ وقفه‌ای انجام خواهند داد.

به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است. حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت تعاونی تولید و مصرف مبلغ صد میلیون ریال است. گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند.

خبرهای تأیید نشده درباره انفجار انبار سلاح و مهمات در ریاض

هر گاه دو یا چند شخص بخواهند فعالیت‌های تجاری خود را تحت یک نام مشترک پیش ببرند، ساده‌ترین شکل شراکت قانونی ثبت شرکت تضامنی است. امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند. در شرکت‌های تضامنی، مسئولیت پرداخت قرض‌های احتمالی بر عهدۀ تمام شرکا خواهد بود. در صورت ورشکستگی، هیچ یک از اعضا نمی‌توانند با استناد به اینکه میزان قرض‌ها از میزان سهم آنها در شرکت بیشتر است، از پرداخت آنها شانه خالی کنند. همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند.