ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

در شرکتهایی مانند با مسئولیت محدود و تضامنی وقتی تمام سرمایه نقدی پرداخت شده باشد. تمام سرمایه غیرنقد تقویم و تسلیم شده باشد شرکت تشکیل شده است. بارگذاری اساسنامه و شرکت‌ نامه پس از تأیید اطلاعات بر عهده ی شما میباشد. اساسنامه ها و شرکت‌ نامه ها فرم‌ های پیش‌ فرض هستند که باید به طور دقیق پر شوند و در قسمت اخر آن میتوانید اقدام به درج قوانین مخصوص شرکت‌ کنید.

ثبت شرکت

درصورتی‌ که فعالیت انتخابی مورد نظر شما نیاز به اخذ مجوز از ارگان یا سازمان خاص نداشته باشد، می توانید در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها وضعیت مجوز را در حالت ندارد، قرار داده و در غیر این صورت تاریخ مجوز و شماره مجوز را در قسمت مربوطه وارد نمایید. مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص و همینطور مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی مانند هم می باشد و به چند مورد محدود خلاصه می‌ شود. شما در ابتدا باید کپی مدارکی مانند کارت ملی و شناسنامه را تهیه کنید و اقرارنامه ای فراهم کنید که نداشتن شغل دولتی شما را نشان بدهد و امضای تمامی شرکت‌ های شرکت نیز زیر آن مشخص باشد و همچنین تمامی مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه دریافت نمایید.

مراحل ثبت شرکت در سهامی خاص

سامانه ثبت نیک ارائه دهنده انواع خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت برند تجاری و کارهایی در این زمینه است که قبل از انجام هر گونه اقدام افراد متقاضی می‌توانند مشاوره دریافت کنند. شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی، شرکت غیرسهامی، شرکت دانش بنیان و… . که هر موسس و تصمیم گیرنده ای با توجه به نیازها و خواسته های خود به ثبت نمودن هر یک از انواع آن می پردازد.

  • پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد.
  • شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است.
  • در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد.

به‌خصوص بدون داشتن مهارت خوب در زبان کشور مقصد و همچنین بدون آشنایی با قوانین و شبکه‌ها. باید گفت که این سوال جواب قطعی ندارد و با توجه به شرایط هر کس، ممکن است پاسخ آن فرق کند. امروزه بدون تردید بخش عمده ای از فعالیت های بازرگانی و اقتصادی توسط شرکت ها صورت می پذیرد. کارشناسان و وکلای ثبت فرهنگ با افتخار آماده مشاوره 0 تا one hundred در زمینه تاسیس و راه اندازی شرکت هستند. قابل ذکر است در نام شرکت تضامنی می بایست عبارت « شرکت تضامنی» ‌و لااقل نام یک نفر از شرکا ذکر گردد. باید بدانیم هیچ یک از شرکاء نمی توانند بدون رضایت شریک دیگر سهام وی را گرفته و یا کم و یا زیاد نماید حتی اگر نسبت سهام ۹۹% به ۱% باشد.

افراد متقاضی راه‌اندازی کسب‌وکار در کشورهای دیگر، باید از طریق ثبت شرکت در تهران اقدام کنند. برای این اقدام، متقاضی باید رزومه و ایده اقتصادی برای اثبات بیزینس خود را داشته باشد. تسلط کامل نسبت به کسب‌وکار و بازار اقتصادی موردنظر لازم است. توجه داشته باشید، حوزه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت اقتصادی کنید، در کشور موردنظر پرتقاضا باشد.

انجام مراحل ثبت در سایت ثبت شرکت ها

قبل از این که بخواهیم درباره ثبت شرکت در تهران صحبت کنیم بهتر است که ابتدا با انواع شرکت ها آشنا شویم. هر شرکتی که شعبه مرکزی آن در کشور ما تاسیس شود جزو شرکت های داخلی محسوب می شود و باید برای ثبت قانونی شدن توسط دولت ایران درخواست دهد. کلیه مدارک و فرم های مربوط به این کار توسط تیم فنی ثبت شرکت مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید این مدارک، متقاضی می بایست زیر کلیه این مدارک را به امضاء برساند و یک نسخه از آن را نزد خود نگه دارد. برای اظهارنامه کارت باید از سامانه ثبت شرکت ها اقدام نمود که این خدمت نیز توسط موسسه حقوقی ونک انجام می شود . دقت بفرمایید برای این موضوع ثبت شرکت به تمامی اعضای اساس نامه اجازه کار در شرکت ثبت شده را میدهد.

ثبت یک شرکت قوانین خاص خود را دارد که هر کسی از آن ها آگاهی نداشته و قادر به انجام این کار نیست. به همین دلیل برای آن که بتوانید یک شرکت را ثبت کنید، نیاز به مشاوره های تخصصی خواهید داشت. دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی پس از تصویب امکان ثبت شرکت دانش بنیان در آیین نامه ی مالی و معاملاتی خود در هیات امنا، می توانند شروع به تشکیل شرکت های دانش بنیان نمایند. هر شرکت دانش بنیان به پیشنهاد تعدادی از اعضا ی هیات علمی و تصویب دانشگاه یا واحد پژوهشی تاسیس خواهد شد و یا توسط دانشگاه و واحد پژوهشی به اعضای هیات علمی پیشنهاد می شود.

می توان گفت که نحوه ثبت شرکت نسبت به زمان قدیم بسیاری آسان شده و خود افراد نیز به تنهایی می توانند شرکت خود را به ثبت رسانند. قانونگذار در مورد ثبت شرکت با مسئولیت محدود، در کنار تنظیم شرکتنامه به تنظیم اساسنامه نیز اشاره کرده است. در اساسنامه می­توان ذکر کرد که سرمایه شرکت با پذیرش شریک جدید قابل افزایش یا با برداشت سرمایه قابل کاهش است که در این صورت تعیین حداقلی سرمایه شرکت الزامی است. میزان حداقلی سرمایه نباید کمتر از یک دهم سرمایه اولیه باشد. اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود.

» فسخ نکاح به جهت تدلیس [newline]» مدارک لازم برای دریافت پاسپورت

ثبت برند در همه ی زمینه های شغلی از قبیل فعالیت های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و …. امکان فعالیت را دارد که به صورت مستقیم و رو به رو به روی کالا های قابل عرضه اعتبار می دهند که از حمایت و پشتیبانی دولت برخوردار می شوند. همچنین این امکان وجود دارد که نام برند خود را که ثبت نمودید به صورت انحصاری در صنف خود فعالیت کنید و امکان کپی برداری استفاده را از رقبای هم صنف خود بگیرید. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.

other