چه مشکلاتی برای ثبت شرکت وجود دارد ؟

من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه. این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال. افرادی که برای هیئت مدیره و مدیر ثبت شرکت عامل تعیین میشوند نباید سوپیشینه داشته باشند . در اولین مرحله­ی ایجاد کسب و کار، ثبت ایده و شرکت دغدغه­ ی افراد می­باشد. بنده اولین دفعه میباشد که توفیق آشنایی با مجموعه موفق مجازی شما داشته ام.

در صورتی که شرکتهای خارجی اقدام به فروش کالا یا خدمات به اشخاص ایرانی بنمایند برای ارائه خدمات بعد از فروش می توانند تقاضای ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی را بنمایند. وجه تمایز این موسسه در اپلیکیشن “ثبت فردا” هست که کار را برای متقاضی ثبت شرکت بسیار آسان میکند به علاوه اینکه یکی از کامل ترین لیستِ راهنمایِ “انتخاب نام شرکت” در سایت این موسسه هست. 2.آیا پس از ثبت شرکت میتوان قالب آن را تغییر داد ؟‌بله تبدیل به نوع دیگر قابل انجام است . 5) مطابق ماده 20 قانون تعاونی مدارک لازم ظرف مدت 5 روز از طریق اداره کل / اداره تعاون به اداره ثبت شرکتها ارسال می‌شود. اداره کل / اداره تعاون پس از انجام اقدامات اداره ثبت شرکتها و صدور آگهی تأسیس، نسبت به صدور پروانه تأسیس تعاونی اقدام خواهد نمود. در هر حال نظارت، حسابرسی و رسیدگی به شکایات و سایر اقدامات پس از تأسیس تعاونی بعهده اداره کل / اداره تعاون خواهد بود.

قاضی به سرعت با توجه به نوع شرکت میتواند تعهدات شرکا و حقوق شرکا را در کمترین زمان ممکنه مشخص نماید . به شما اطمینان میدهم که با خواندن این مقاله میتوانید کاملا به این حوزه مسلط شده و به درستی در مورد انواع ثبت شرکت و هزینه و مدت زمان آن و هر آنچه که نیاز دارید مطلع و تصمیم گیری نمایید. در سایت مربوط به ثبت شرکت ها کادری وجود دارد که باید در آن آدرس شرکت را به درستی وارد کرد.

فعالیت‌های اقتصادی با ثبت شرکت، یک حوزه تخصصی در پروسه فعالیت شما است. شناخت درست بازار نسبت به ایده شما در کشور مقصد، اهمیت بخصوصی دارد. در این حوزه، مشاورین متخصص موسسه گو توتی آر می‌توانند به شما کمک کنند تا با آگاهی کامل در این راه قدم بردارید.

روابط شرکا با یکدیگر، حدود اختیارات اعضا، نحوه تقسیم سود و شرایط انحلال شرکت در این سند مشخص می‌شوند. تمام قوانین داخلی مربوط به ادارۀ مجموعه و نظارت بر عملکرد مدیران و رابطه با سهامداران نیز در اساس‌نامه درج می‌شود. همچنین نام شرکت، موضوع شرکت، مدت شرکت، مرکز اصلی شرکت، مبلغ سرمایه و بسیاری از موارد مرتبط دیگر در این تفاهم‌نامه ذکر می‌شوند. تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد.

  • قوانین ثبت شرکت در ایران برگرفته از قانون تجارت ایران می باشد که در این مطلب به مهمترین آنها و شرایط ثبت شرکت می پردازیم.
  • 6-پس از بررسی توسط کارشناس و در صورت تایید تمام موارد ؛ آگهی و شماره ثبت صادر می شود.
  • خود( مانند پدر ، مادر ، همسر ، فرزند و … ) حتی به صورت صوری شریک شده تا با اینکار بتوانند هویت قانونی بهتر و پایدارتری برای کسب و کار خود برپا سازند.
  • شرکای سهامی کسانی هستند که سرمایه ی آن ها به صورت سهام یا قطعات سهام برابر تقسیم شده و مسئولیت آن ها تا میزان همان سرمایه ای است که در شرکت دارند.
  • هزینه های ثبت شرکت بایستی مبتنی بر اصل صداقت و همراه با شفافیت تمام باشد.

به این نکته بسیار مهم توجه کنید که ثبت شرکت ها اگر چه به ظاهر کار ساده ای است، اما نیاز به تخصص و مهارت دارد. به همین دلیل باید دقت داشته باشید که چه شرکتی را برای کار خود انتخاب می کنید. متاسفانه شاهد این هستیم که بعضی از شرکت ها مبالغ های هنگفتی را دریافت می کنند، اما خدمت با کیفیتی را ارائه نمی دهند. 2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد.

آموزش ثبت شرکت

برای مثال اگر شرکت شما در زمینه تولید و پخش دارو فعالیت کند، نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد. همچنین اگر موضوع فعالیت شما در حوزه گردشگری و مراکز اقامتی باشد نیز باید از سازمان میراث فرهنگی مجوز دریافت کنید. موضوعات نیازمند اخذ مجوز، گستره وسیعی دارند که برای ثبت شرکت باید از آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت :

پس از راه‌اندازی سامانه ثبت شرکت‌ها این موارد تا حد زیادی برطرف و فرآیند ثبت شرکت به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است. نقش شرکت‌های تجاری در موفقیت کسب و کار را نمی‌توان نادیده گرفت، چرا که اصولا به اشتراک گذاشتن سرمایه و تخصص همواره عاقلانه‌ترین روش پیشرفت در دنیای تجارت به شمار می‌رود. در نتیجه اگر برای شروع فعالیت خود، یکی از انواع شرکت‌های تجاری را انتخاب کرده‌اید، لازم است از لحاظ قانونی به آن هویت و رسمیت ببخشید. انجام فعالیت‌ به صورت گروهی یکی از منطقی‌ترین و موفق‌ترین روش‌هایی‌ست که در تمام دنیا پذیرفته شده است. اغلب این گونه فعالیت‌ها، ماهیت تجاری دارند و موضوعات گسترده‌ای را در برمی‌گیرند. برای شروع فعالیت تجاری، می‌توان از قالب شرکت استفاده کرد که علاوه بر امکان فعالیت تجاری به صورت گروهی، مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هزینه ثبت شرکت پیمانکاری

در این سامانه به صورت مرحله به مرحله باید اطلاعاتی را وارد کنید . همینطور تصویر اسناد خواسته شده را نیز در انتها باید آپلود نمایید. اطلاعات مربوط به سهام و میزان سهامی که هرکدام از اعضا شرکت به صورت نقدی و غیرنقدی دارند باید ثبت شوند.

مرجع ثبت شرکتها در تهران “اداره ثبت شرکتها و مالکيت صنعتي” است که از دواير اداره‎ ي ثبت اسناد و املاک ميباشد و در خارج از تهران”اداره ثبت اسناد و املاک” است. چنانچه در مرکز اصلي شرکت، و نقاطي که اداره ثبت اسناد وجود ندارد، دفترخانه اسناد رسمي و اگر مرجع مذکور، وجود نداشته باشد، دفتر دادگاهِ محل است. در صورت اخير بايد تا سه ماه پس از تأسيس اداره يا شعبهي اسناد در محل مذکور، شرکت را در دفتر ثبت اسناد، به ثبت رساند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت ‌های تجاری است که حداقل با 2 شریک قابلیت ثبت را داراست. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند، شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می‌کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت‌ها یک میلیون ریال در نظر گرفته می شود.

4- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید. تغییر در این نوع هزینه ها به تعداد کارکتری است که قرار است در روزنامه چاپ شود و این تعداد کارکتر به موضوع فعالیتو میزان سرمایه تعداد شرکا بستگی دارد. برای ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه با ما تماس بگیرید. شرکت خارجی هنگامی می تواند در کشور ایران ثبت شرکت یا شعبه داشته باشد که در ممکلت خود، ثبت قانونی شده باشد.