آدرس سایت ثبت شرکت ها برای ثبت درخواست چیست Sherkat Ssaair یا Irsherkatssaair

کاربران نیز می‌توانند بهترین کسب‌وکار منطقهٔ مورد نظر خود را از میان یک و نیم میلیون کسب‌وکار ثبت‌شده در بهترینو انتخاب کنند. ۳- شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. سپاس از مجموعه وزبن ثبت شرکت ایلیا مطالب سایت ثبت تغییرات شرکت شما بسیار کاربردی و مفید هستس. من از مطالب سایت شما جهت استعلام نام شرکت خودم بسیار بهره بردم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در داخل سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

irsherkat.ssaa

در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی در خصوص ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در کل ایران از جمله در اهر می توانید از کارشناسان مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا اطلاعات لازم را به صورت رایگان کسب نمایید. ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود.

پذیرش عمان

برای ثبت شرکت بعد از انتخاب نوع شرکت و قراردادن شرکاء و مدیران در سمت تعیین شده و تعیین میزان سرمایه و تقسیم سهام اعضاء باید 5 اسم به ترتیب اولویت سه یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید و مدارک اعضاء و اوراق ثبتی را تنظیم نمایید. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید. ( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد). در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

نام انتخابی، دارای سابقه ثبت نباشد؛ دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد؛ حداقل سه سیلاب باشد؛ لاتین نباشد، واژه ی بیگانه نباشد و فارسی باشد. همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر … به واحد ضمن خدمت ارجاع دهید و پس از آن عدم ثبت نام بر عهده شرکت کننده(فراگیر) است. شما برای افزودن پاسخ جدید یا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد. در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند. بررسی ترازنامه ها و حساب سود و زیان در سال مالی گذشته و اتخاذ تصمیمات جدید از این دست.

این رسمیت بخشیدن می‌تواند کسب و کارتان را وارد مرحله جدیدی کند. انتخاب بازرس اصلى و على البدل در شرکت سهامى خاص اجبارى ولى در شرکت با مسئوليت محدود اختيارى است. ۷- نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. برای استعلام موارد مورد نظرتون باید یه سایت مالکیت معنوی مراجعه کنید . به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام انتخابی شرکت می توانید به پایگاه های اینترنتی ذیل مراجعه فرمایید.

در نهایت، لطفاً نظر و تجربه خود را در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیان کنید. در شرکت با مسئولیت محدود همه شرکا یا تعدادی از آنها می‌توانند زیر ۱۸ سال باشند. در این صورت، ولی قهری آنها باید به جای ایشان اساسنامه و دیگر اوراق ثبتی را امضا کند.

ارائه سوابق کاری شرکت مهندسی در پروژه های مرتبط(طراحی، مشاوره، اجرا، امور صنعتی و مهندسی). در نهایت بعد از بررسی های کارشناسان اداره ثبت شرکت ها پیشنویس آگهی ثبت شرکت در صورت وجود همه شرایط صادر می شود که در سامانه اداره ثبت شرکت ها دریافت می کنید و با استفاده از ان باید به ادراه ثبت شرکت ها جهت دریافت سایر اوراق اقدام کنید. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس ثبت برند تجاری.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.

  • از آن جا که شخصیت حقیقی شرکا از شخصیت حقوقی و تجاری آن ها منفک می باشد ، بطور معمول اسم شرکت غیر از اسم حقیقی یا تجاری شرکا انتخاب می گردد و قانون تجارت نیز در این خصوص صراحت دارد که شرکت تحت اسم مخصوصی تشکیل خواهد شد.
  • اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.
  • نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.
  • که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.

در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود.

در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت ثبت شرکت در تهران وارد شود. تصمیم گیری در رابطه با نوع روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است آگهی های تغییرات سال مالی پیش رو در آن چاپ و منتشر شوند. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد.

دستورالعمل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیر تجاری

در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. اگر شعبه نداشته باشد، گزینه عدم وجود شعبه را انتخاب کنید.

سامانه ثبت شرکتها

چنانچه جهت هرگونه سوال ثبت شرکت و مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه ثبتی از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن).