آموزش گام‌ به گام نحوه‌ واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی بایننس Binance Trade

شما هیچ کریپتوکارنسی ندارید و اکنون می‌خواهید بایننس کوین خریداری کنید، برای انجام این کار در ابتدا باید مقداری ارز دیجیتال خریداری کنید. پیشنهاد ما این است، به سراغ ارزی با نقدینگی و ثبات بالا بروید (ارزهای مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل و …) و از طریق سایت‌های معتبر و امن برای خرید ارز خود اقدام کنید. پس از آن می‌توانید به سایتBinance بروید و آن را به BNB تبدیل کنید. (سایت‌های دیگری هم وجود دارند که از بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند، اما نقدینگی‌شان پایین است و از آنجایی که این ارز برای انجام تراکنش‌ها در صرافی Binance ایجاد شده است، بهتر است این ارز را از سایت خودشان خریداری کنید).

همچنین برای تخفیف 10 درصدی در فیوچرز میتوانید از کد تخفیف alexbnb استفاده کنید. ( این کد از قدیمی ترین کدهای رفرال و تخفیف در بایننس است با پیش شماره 35) و در آخر با ایمیلی که در مرحله 2 ساختید ثبت نام کنید. نوردی که در ایران میفروشن نورد اصل نیست و نسخه کرک شده و رایگان آن است که کافیه در اینترنت بگردید تا کلی اکانت نورد رایگان پیدا کنید. من برای ترید در بایننس سعی خودم را میکنم که حداکثر امنیت را حفظ کنم اونم با خرید سرور مجازی و داشتن یه IP مختص به خودم که اسپم نیست که میتونم تا سالیان سال این IP را با مبلغ کمی نگه دارم. در آخر و مهمترین نکته اینه که باید بگم امن بودن برنامه نورد به معنای اسپم نبودن IP های آن نیست چون تمام دنیا از آن IP ها به طور چرخشی استفاده میکنند.

Bainance

گذشته از این، اگر قصد ادامه تحصیل در زمینه مالی را داشته باشید می‌توانید با کمک این مدرک، بدون کنکور وارد دانشگاه شوید. این مدرک، معادل 900 ساعت کار در نظر گرفته می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن، کارت مربیگری آموزش بازارهای مالی را هم دریافت کرده و به یک مربی واقعی تبدیل شوید. اگر در حوزه کریپتوکارنسی‌ها یا ارزهای دیجیتال تازه‌وارد هستید، احتمالا تک و توک اسم بایننس را شنیده‌اید؛ صرافی آنلاینی که فعالیتش به صورت بین‌المللی انجام می‌شود. پس با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با هرآنچه که باید درباره صرافی بایننس بدانید آشنا شوید.

نمودار کندل‌استیک بی یو اس دی در روز جاری

پول دیجیتال، مفهومی است که در سالیان اخیر سر زبان ها افتاده و منظور از آن پول و اعتباری است که به صورت دیجیتال و آنلاین می توان آن را کسب و در معاملات آنلاین و خرید و فروش ها از آن استفاده کرد. پس از بیت کوین، از اتریوم – Ethereum به عنوان دومین ارز دیجیتال ارزشمند و بزرگ دنیا یاد می شود. این ارز دیجیتال در سال 2013 میلادی وارد بازار شده و در طول این چند سال با افزایش چشمگیری روبرو شده است. این ارز دیجیتال با نام اختصاری ETH شناخته می شود و از نظر مقایسه با بیت کوین، دارای ویژگی های مثبت بیشتری است. سرعت مبادلات با این پول دیجیتال بیشتر از بیت کوین بوده و کارمزد کمتری دارد.

  • نوبیتکس امکان خرید و فروش بایننس کوین را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است.
  • مسلما تمام کاربرانی که تمایل دارند بر روی ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنند، مهمترین فاکتور انتخاب یک صرافی معتبر و ایمن است.
  • این به معنی است که معاملات تا صدها برابر بزرگتر از سرمایه واقعی افزایش پیدا خواهند کرد.
  • بایننس به تدریج قدرت گرفت و در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی توانست بزرگترین حجم معادلاتی ارزهای دیجیتال را با رقمی معادل ۱/۳ میلیارد دلار به ثبت برساند.
  • برای نقل انتقال ارزدیجیتال باید صرافی (یا ولت مبدا) و صرافی (یا ولت مقصد) هر ۲ یک شبکه را پوشش دهند و از لیست هر ۲ باید یک شبکه را انتخاب نمایید.

هکرها با پناه بردن به فشینگ، جعل، ویروس و سایر حملات توانسته‌اند از سدهای امنیتی این صرافی به ترتیبی گذر کنند. Binance برای مدتی خرید و فروش کریپتوها را ممنوع کرده بود اما پروسه ترید بعد از مدتی جنجال، همچنان از سر گرفته شد. تا قبل از اتخاذ این تصمیم، کاربران صرافی بایننس می‌توانستد بدون احراز هویت تا ۲ واحد بیت‌کوین از صرافی برداشت کنند.

آتی و آپشن در صرافی بایننس

و بهترین مزیت آن این است که می توانید حتی بیرون از خانه، ارزهای دیجیتال را بخرید و بفروشید. نوبیتکس، بازار آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان خرید و فروش ارز بایننس کوین را فراهم کرده است. پس از انجام احراز هویت کاربر می‌تواند برای شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. پس از شارژ حساب کاربری امکان ثبت درخواست خرید یا فروش بایننس کوین فراهم است. ترید در یک رابط کاربری ساده و قابل فهم برای همه صورت گرفته و نیازی به حرفه‌ای بودن نیست.

Bnb چگونه کار می‌ کند؟

این روزها بیت کوین – Bitcoin به یک عبارت ترند و محبوب در محافل مالی و اقتصادی تبدیل شده است. اگر شما هم جزو علاقه مندان دنیای تکنولوژی و اقتصاد هستید، حتما برای یک بار هم که شده نام بیت کوین به گوشتان خورده است. دانستن معنی این عبارت و کاربرد آن به شما کمک می کند اطلاعات کامل تر و جامع تری در زمینه اقتصاد و تکنولوژی های روز مرتبط با این حوزه کسب کنید. اگر بخواهیم بیت کوین را به زبان ساده تعریف کنیم، ابتدا باید با مفهوم پول دیجیتال آشنا شوید.

همان طور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین در ایران استفاده چندانی نداشته و شما به عنوان یک یوزر نمی توانید از بیت کوین برای انجام معاملات خرید و فروش خود استفاده نمایید. برای سرمایه گذاری، خرید بیت کوین ارزان اولین قدمی است که باید بردارید. قیمت بیت کوین به صورت روزانه در حال نوسان است و سایت های زیادی از این فرصت سوء استفاده کرده و بیت کوین را گران تر از آن چه هست و با کارمزد بالا به مشتریان می فروشند. اما ما در سایت صرافی با هدف کسب رضایت مشتریان و ارائه باکیفیت ترین خدمات، آماده انجام سفارشات خرید و فروش بیت کوین در ایران هستیم.

general