اسامی خلاقانه و خاص برای برند و شرکت 【مشاوره رایگان️】

برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید ثبت شرکت بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد .

اسم های خاص برای برند

کره ی چپ مغز وظیفه ی تجزیه و تحلیل عدد و رقم را دارد. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. سعی کنید نامی که انتخاب می کنید اطلاعاتی از کسب و کار ثبت برند تجاری خود را به صورت نهفته در خود داشته باشد و با شغل و کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. در حال حاضر می‌توانید به کمک طراحی یک صفحه لندینگ(صفحه فرود) این اسم‌ها را تست کنید.

برای برقراری ارتباط با ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا با شما تماس بگیرند. در انتخاب نام برای علامت تجاری و برند باید نهایت دقت را انجام داد تا نمایانگر ویژگی های آن محصول یا خدمات باشد. به همین منظور اسم شرکت الزامی است و مبادرات اولیه محسوب می شود.

سفیر برند چیست؟ نگاهی جامع بر وظایف سفیر برند

البته به این نکته هم توجه نمایید که اسم انتخابی شما حتماً باید دامنه آن آزاد باشد. احتمالاً به این موقعیت برمی‌خورید که اسامی انتخابی شما قبلاً رزرو شده باشد اما اصلاً ناامید نشوید و تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید چون قرار هست سالیان سال تمام زمان و سرمایه خود را صرف برند کردن اسم انتخابی خود کنید. ما هم تمام این راه را رفتیم و میدانیم که چقدر حس بدی وقتی می‌بینید که نام انتخابی شما قبلاً توسط فرد دیگر رزرو شده است، اما ناامید نشوید و تمام تلاش خود را برای منحصربه‌فرد کردن اسم برند خود به کار بگیرید. این قدم یکی از قدم‌های مهم و البته جالب هیجان‌انگیز ماجراست. باید از تمامی دوستان و شرکا و افراد خلاق زندگی خود بخواهید تا شما را در مشاوره انتخاب اسم برند خاص یاری بدهند. البته چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری درباره کلیدهای انتخاب اسم برند هستید می‌توانید با کلیک روی همین خط به سایت ما هزار مدیر سر زده و از سایر کلیدهای انتخاب اسم برند نیز آگاه شوید.

تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی كه در كشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در … توجه داشته باشید که برای ثبت اسم های خاص خارجی مستلزم اخذ کارت بازرگانی می باشید و بدون آن ثبت برند خارجی ممکن نیست.برای کسب اطلاعات بیشتر در جهت نمونه … Sep 7, 2019 — در این مقاله نمونه اسم برند پیشنهاد نمی‌دهیم، بلکه به شما کمک می کنیم تا خودتان … فقط در صورتی می‌توانید از یک اسم با ریشه خارجی (لاتین، آذری و. ادامه… اسم برند و تمام آنچه درباره انتخاب اسم برند کسب و کارتان باید … در زمان ثبت شرکت ها باید 5 نمونه از نام های منتخب خود را بر طبق اولویت به اداره ثبت شرکت ها ارائه داده و از این طریق اقدام به انتخاب بهترین و مناسب ترین اسم برای شرکت و موسسه خود کنید .

  • اما برند معروف اتومبیل شاسی‌بلند کیا با نام اسپورتیج هم برگرفته از واژه اسپرت به معنی ورزشی که کاملاً با طراحی خاص این ماشین مرتبط است.
  • 💡 اگر تنهایی دارید بار این مسئولیت را به دوش می‌کشید، سه سایت Namelix، howtostartanllc و Shopify کمک‌تان می‌کنند که به اسامی انگلیسی جالبی برسید.
  • همچنین باید به این نکته توجه نمود که از یک سو فرایند خلق برند یا انتخاب برند بسیار حیاتی است ، از سوی دیگر ، زمانی که برند شما به مردم عرضه می‌شود ، معنای برند شما مترادف با تجربه برند در ذهن مشتری خواهد بود .
  • این نام ها برای پیشنهاد برای ثبت برند و ثبت شرکت هم به کار میرود که نیاز به کارت بازرگانی در ثبت برند ندارند .

و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس. ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه. فهماندن تک‌تک این حروف به مشتریان زمان و هزینه بالایی می‌طلبد و از آنجا که شما مثل شرکت‌هایی مثل IBM و BMW منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید ریسک این کار بالاست. کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی، مهندسین مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود.

شما به دلایل متفاوتی ممکن است که فرایند ساخت نام برند را شروع نمایید ، اما همه این‌ها آنان ریشه در دو عنوان اساسی دارد :

و نام پسران (برای مدرسه پسرانه) که در بالا شمرده شد مناسب است. برای پیشنهاد اسامی بیشتر به لیست های بالا مراجعه کنید. مجاز نمی‌باشد ثبت تغییرات شرکت و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. استفاده از سایت مشروط بر قبول توافق‌نامه کاربری و حفظ حریم شخصی است.

صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند. در این مرحله می‌بایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید.

دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

امیدواریم مطالب و نکات گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل برای مطالعه مقالات بیشتر به لینک مقالات زیر مراجعه کنید. فقط در صورتی می‌توانید از یک اسم با ریشه خارجی یا ساختگی استفاده کنید که کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی داشته باشید. در نهایت هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به عنوان اسم برندتان انتخاب کنید. ولی اگر شما می‌خواهید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید یا اینکه در حال حاضر اطلاعاتی از مشتریان خود ندارید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر برای نام‌های کاندیدتان موکاپ ها و صفحات فرود طراحی کنید. البته باید قبل از انتخاب اسامی اشخاص معروف حتماً چک کنید که نام آنها از قبل تحت مالکیت شخص دیگری درنیامده باشد.

انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی و سایت اینترنتی

شاید تعجب کنید که اسم بعضی از برندهای ایرانی ارزشی بیش ‌از ۳۰۰ میلیارد تومان دارد. پس بهتر است اسمی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌های یک اسم خوب را داشته باشد تا در آینده از انتخاب آن پشیمان نشوید. خوشبختانه امروزه سایت و ابزارهایی مانند Shopify’s Business Name Generator وجود دارد و توسط آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و یک طوفان فکری مناسب برای خودتان ایجاد نمایید.