اسامی شرکت های ثبت شده

لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. برای انتخاب نام شرکت نیاز هست تا همه قوانین رعایت شوند. برای بررسی این موارد می توانید به بخش‌های مقررات و قوانین انتخاب اسم شرکت یا نحوه‌ی انتخاب نام برای شرکت که در همین مقاله موجود هستند، مراجعه کنید.

اسم شرکت های ایرانی

در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد. شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود.

نصب اپلیکیشن ثبت فردا

اما در مرحله آخر باز با مشکل ثبت روبرو می‌شوند زیرا که اسم قبلا ثبت شده است. کلماتی مانند بازرگانی، مهندسی، خدماتی و امثال آن قابل ثبت به عنوان اسم شرکت هستند ولی به عنوان یکی از بخش های خاص نام شرکت محسوب نمی شوند. به همین علت باید نام انتخابی شما برای شرکتتان از three بخش تشکیل شود که باید هر three کلمه خاص و غیر عام باشند. تا سال های اخیر، شما می توانستید نام های دو بخشی برای شرکت و برند خود برگزینید ولی حالا باید از نام های مناسب three بخشی برای ایجاد تمایز استفاده کنید. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایتجستجوی علائم تجاریمراجعه کنید. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید.

  • قبل از ثبت شرکت خود ، خوب روی این موضوع فکر کنید و نامی انتخاب کنید که برازنده شخصیت کاریتان باشد.
  • به عنوان مثال از اسم ایثارگران و شاهد نباید استفاده کنید.
  • مدت مسئولیت هیات مدیره در شرکت مسئولیت محدود، نامحدود است مگر اینکه در اساسنامه به ترتیب دیگری در نظر گرفته شده باشد.
  • اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید.

اقوام و دوستانی که اطلاع زیادی در خصوص برنامه و اهدافتان دارند، کنار گذارید. در آخر فراموش نکنید نظرات ارزشمند خود را درباره ایده برای اسم شرکت، در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید. هر اسم برند تنها ۱۰ سال در مالکیت شماست و بعد از این مدت در صورتی که اقدام به تمدید نکنید هر فرد دیگری می‌تواند اسم برندتان را صاحب شود. اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی بوده و معنی‌دار باشد؛ ملاک داوری هم لغت‌نامه دهخدا است.

برای روند شروع کسب و کار آنلاین و برند سازی نیاز به مشاوره است . سلام چند اسم برای موسسه ام میخام لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید .. من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره..

برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین. متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند. برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم.

خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید. چیزی بنظر شما میرسه ک بتونه در ایران و حتی جهانی گل کنه…. دنبال یه اسم خوب میگردیم که هم سایتشو طراحی کنیم هم پیج اینستاگرام. و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس.

بعد از این کار هم باید منتظر بمانید تا کارشناس اداره ثبت مدارک شما را تائید کند و برای آگهی روزنامه آماده شوید. البته لازم به ذکر است که مراحل ثبت یک شرکت پیچیدگی های خاص خود را دارد، اما برای آن که از موضوع اصلی این مطلب یعنی اسم شرکت دور نشویم، به همین توضیح خلاصه بسنده کرده ایم. قبل از آن که در رابطه با اسم شرکت مطالبی را بیان کنیم، به طور اختصار توضیح خواهیم داد که ثبت یک شرکت چه مراحلی دارد. به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب یک نام مناسب برای شرکت شما یکی از آن مواردی است که قبل از شروع روند راه اندازی شرکت باید به آن فکر کنید، به همین دلیل به آن توجهی خاص داشته باشید.

نحوه انتخاب نام برای شرکت

سلام.برای یه شرکت تولیدی کاغذ چه اسمی پیشنهاد میکنید که توش کاغذ شبز هم داشته باشه. یک نام مناسب با حرفه و فعالیت برای شرکت باعث ایجاد حس خاص برای شرکت و برند می شود . بنابراین انتخاب نام مناسب از موارد مهم برای ادامه حیات ثبت شرکت در تهران یک حرفه خواهد بود. در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد ، ، و قانون تجارت الزامی است. جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای درخواست گردد.

در حالی که برخی دیگر از افراد معتقدند که اسم‌های خبری به مشتریان نشان می‌دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می‌دهید. اسم انتخاب شده برای شرکت باید بتواند ارزش و ثبت برند تجاری تجربه را میان محصولات انتقال بدهد. بعضی ازکارشناسان بر این باورند که اسم‌های انتزاعی بهترین اسم‌ها می‌باشند. فعالان و ارائه دهندگان خدمات و محصولات این مورد را موضوعی مهم به حساب می‌آورند.

ببخشید من یک اسم برند برای مزون لباس میخوام ممکنه چند اسم بهم معرفی کنید البته شریک هم دارم دنبال یه اسم خوب هستیم. سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم رو پیش میبرم . دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور.

توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های بزرگ تری در ثبت تغییرات شرکت می آورد که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. واحد انتخاب نام شرکتها و اسامی شرکت و موسسات غیر تجاری در هر اداره ثبت شرکتها مستقر می باشد. کلیه واحد ها زیر نطر اداره ثبت شرکت ها تهران بوده و از یک سامانه یکپارچه استفاده می نمایند. بررسی اسامی شرکت ها توسط کارشناسان تخصصی اداره ثبت شرکت ها تهران صورت می پذیرد. برای این کار باید به سایت ثبت علائم تجاری مراجعه کرده و بررسی کنید که کدام یک از این نام‌های تجاری در دسترس هستند. حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید!

باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، وکیل ثبت شرکتها هست. اسم شرکت باید حداقل سه سیلاب باشد.که در ادامه نمونه هایی از آنها را برایتان آوردیم . پس از اطمینان از اینکه نام انتخابی یک اسم مطلوب است؛ در دفتر مربوطه با توجه به نوع شرکت و تاریخ ماه و سال وارد می‌شود. با مراجعه به دفا‌تر موجود و کثرت نام شرکت‌های ثبت شده موجود سعی می‌شود که همواره نام انتخابی تشابه اسمی با نام شرکت‌های ثبت شده را پیدا نکند. مثلا استفاده از نامی مانند “لوازم آشپزخانه مروارید” شما را به لوازم آشپزخانه محدود خواهد کرد. ۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر جذاب نباشد.