استعلام ثبت شرکت 【 لیست اسامی شرکتهای ثبت شده ️】

زمانی که یک شرکت برپا باشد و وجود داشته باشد می‌توان از طریق شماره ثبت آن، شرکت را شناسایی کرد. شماره ثبت تنها مخصوص همان شرکت بوده بنابراین راهی آسان برای استعلام گیری است. جستجوی اشخاص حقوقی به تفکیک سازمان های ثبت کننده آنها ممکن است.

دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته از رفت و آمد های اداری خسته کننده خبری نیست، تمامی فرآیند ثبت شرکت در تهران ثبت بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست از مدارک خود عکس بگیرید و از طریق سامانه ما ارسال نمایید. یا حتی ممکن است بخواهید ثبت برند نامی را برای شرکت خود که مشغول به طی‌کردن فرآیندهای ثبت آن به صورت قانونی هستید، انتخاب کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید یکی از قوانین برای انتخاب نام شرکت‌ها این است که مطمئن شوید قبلا شرکتی با نام مدنظر شما به ثبت نرسیده باشد.

استعلام ثبت شرکتها

مدت زمان ثبت یک شرکت از صفر تا صد یعنی چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی در بهترین حالت 12 روز کاری زمانبر خواهد بود. این در صورتی است که شرکت شما در عرض 7 روز به مراحله آگهی در اداره ثبت برسد. کمتر از این زمان امکان پذیر نبوده و انجام هزینه بیشتر در این زمینه تاثیری نخواهد داشت. هزینه ثبت آن هم بستگی به میزان اعضا و موضوع و نوع شرکت یا موسسه و سرمایه شرکت در صورتی که توسط موسسات ثبتی به ثبت برسد از 1.5 به بالاتر خواهد بود. برای اینکه اطلاع پیدا نمایید که شرکت یا موسسه مورد نظرتان به صورت رسمی به ثبت رسیده است یا خیر، همچنین برای استعلام وضعیت شخصیت حقوقی مورد نظرتان، می توانید نسبت به استعلام شماره ثبت و شناسه ملی شخصیت حقوقی اقدام نمایید.

استعلام نام برای شرکت

از بین این 5 نفر باید 3 نفر به عنوان سهامداران اصلی و 1 نفر به عنوان بازرس اصلی و 1 نفر به عنوان علی البدل تعیین می گردد. • تا زمانی که شرکت بر پا باشد با این شماره ثبت قابل شناسایی است. اطلاعات لازم درباره فعالیت و روابط شرکت مذکور از طریق این کد قابل بررسی می‌باشد. 4- در آخر بر روی مشخصاتی که از شرکت یا موسسه مورد نظر شما نمایان شده است کلیک نمایید تا تمام مشخصات آن، مطابق با تصویر در صفحه ای جداگانه برای شما نمایش داده شود.

  • می توانید به مقاله آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • در این مجموعه مشاوره هایی توسط کارشناس های خبره به شما ارائه می شود که این مشاوره ها رایگان است و پولی از شما دریافت نخواهد شد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استعلام آخرین تغییرات شرکت ها می توانید با ثبت بین الملل تماس حاصل کنید و از تجربیات مشاوران و کارشناسان ما در این مجموعه ثبتی بهره مند شوید.
  • با این شماره ثبت تا زمانی که شرکت برپا باشد و وجود داشته باشد می توان شرکت را شناسایی کرد.
  • اما اگر تمام نکات لازم در شرکتنامه آورده شده باشد؛ تنظیم اساسنامه ضروری نخواهد بود.

در پاکت مخصوص تاسیس شرکت قرار داده شده و تحویل مراکز پستی تعیین شده توسط اداره ثبت اسناد شود. در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که ثبت یک شرکت شرایط خاصی دارد، این شرایط با توجه به نوع شرکت و موضوع آن مشخص می شود. شرکت ها معمولا تجاری هستند، شرکت های تجاری به طور کلی هفت نوع مختلف برای ثبت دارند که البته همه این موارد کاربردی نیست و فقط دو نوع از آن ها کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل در ادامه توضیحاتی در رابطه با نوع شرکت ها بیان خواهیم کرد.

ثبت فوری شرکت

پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید. از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. دانش بنیان عبارتی است که برای پروانه یا تاییدیه ای بکار می رود که کمیته ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت های دانش بنیان با نظارت معاونت علمی ریاست جمهوری تغییرات شرکت در قبال محصولات یا سرویس های شرکت خاصی انجام می دهد تا برای شرکت مذکور مجوز لازم را صادر نماید. در نتیجه برای مشاهده جزییات بیشتر بر روی شناسه ملی کلید نمایید . شرکتها به دو نوع می باشد شرکت های تجاری و غیر تجاری ، شرکت های تجاری به فعالیت های تجاری و بدست آوردن سود و منفعت می پردازند . شرکت های غیرتجاری همانگونه که از اسمش مشخص است امور فعالیت غیرتجاری می باشد که در درجه اول بدست آوردن سود هدف آنها نمی باشد معمولا این شرکت های غیرتجاری مانند امور خیریه و یا امور ادبی و هنری و..

راه‌اندازی سامانه‌های آنلاین برای کارهای اداری مربوط به ثبت شرکت‌ها با هدف پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان متقاضیان صورت می‌گیرد تا قسمت عمده‌ای از مراجعات افراد به صورت غیرحضوری انجام شود. بنابراین دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را برای انجام کوچکترین فرآیندهای اداری، صرف کنید. تنها کافی است تا به این سامانه‌ها مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید و یا اطلاعات مدنظر خود را بدست آورید. امروزه یکی از امکاناتی که به راحتی برای افراد، مجموعه ها و شرکتها فراهم می باشد، امکان استعلام شماره ثبت شرکت است.

ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. با توجه به این که هر یک از موارد گفته شده در بالا متناسب با شرایط شما مبلغ خاصی دارد، به طور قطعی نمی توانیم را این کار بیان کنیم. شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد.

با سلام قیمت نهایی ثبت بستگی به میزان موضوع و سرمایه دارد لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید. در موضوع فعالیت نمی توانید از کلمه و خدمات حسابرسی استفاده کنید چون نیاز به مجوز از جامعه حسابرسان خواهید داشت. جهت دریافت مشاوره می توانید با همکاران ما در موسسه تماس داشته باشید. خدمات ما برای کل کشور هستش و فرقی نمی کنه که کدوم شهر هستین، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل با ما تماس بگیرید. از ابتدای آذرماه سال 99 ثبت شرکت هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار برای دومین بار در سال افزایش یافته است که این افزایش بیش از 60 درصد است و امکان افزایش در سال 1400 نیز هست.

هر کدام از شرکاء بر اساس سهمی که در شرکت با مسئولیت محدود دارند، از حق رای برخوردار هستند. اعضای شرکت ‌های سهامی و تعاونی را در اصطلاح سهامدار کمپانی می نامند. _ مهمترین پارامتر یا مهمترین مشخصه در استعلام ثبت شرکتهاست.