اسم خاص برای مغازه ، دفتر و فروشگاه

هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند. مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید یا چه روابطی پیدا کنید، همیشه مطمئن شوید که ایده‌هایتان را دارید به چالش می‌کشید. برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .

همچنین شخص مجرم به پرداخت جریمه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می­شود. امکان حبس تعزیری از یک روز تا شش ماه نیز وجود دارد همچنین ممکن است هر دوی این­ها برای شخص حقیقی اعمال شود. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها three ماه معتبر خواهد بود. برخی نام های تصویری مانند برند پوما هستند که در یک کلمه دو هجایی چند کلید اصلی برای انتخاب نام برند تجاریشان استفاده کرده اند.

  • با جستجو در این لیست می توانید نام مناسبی برای برند خود برگزینید.
  • برند سازی برای هر شرکت یا فروشگاهی که میخواهد با افزایش فروش محصولات خود روبرو شود ضروری میباشد.
  • موسسه حقوقی ثبت نوول در این مقاله تلاش و کوشش نموده است تا درباره ی نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکت ها مطالبی را ارائه نماید مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و مسئله ای مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • برای مثال در کشور خودمان ایران شرکت دیجی کالا این اسم را در اواسط دهه‌ی ۸۰ شمسی برای خود انتخاب کرد.

پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. اگر به دنبال نام های خاص برای برند خود می گردید، می توانید از نامهای موجود در فرهنگ لغت فارسی استفاده کنید. یکی از پیشنهادات ما استفاده از نام های دختر ایرانی و ترکیبات آن است. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می … Oct 8 ثبت شرکت, 2017 — برای انتخاب اسم برند خارجی منابعی وجود دارد که در این مقاله به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

لحظات پر استرس دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن به طناز طباطبایی

مثلا استفاده از نامی مانند “لوازم آشپزخانه مروارید” شما را به لوازم آشپزخانه محدود خواهد کرد. ۴- خود را محدود نکنید و تمامی اسامی ممکن را در نظر بگیرید. خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که متمایز بوده یا معنای خاصی داشته باشد. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد.

برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. ۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر ثبت برند تجاری جذاب نباشد. ۵- مشورت کنید و از خانواده یا دوستانتان بخواهید تا به شما برای اسم شرکت ایده بدهند، اما آن را به یک کارگروهی تبدیل نکنید چرا که انتخاب گروهی اسم نهایتا شما را به سمت ساده‌تر و معمولی شدن ایده‌هایتان می‌کشاند. از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود. ۲- مخاطب شناسی کنید تا نامی که انتخاب می‌کنید بتواند با مخاطبان کسب و کار شما ارتباط بیشتری برقرار کند.

اسم های شیک برای برند

برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید . شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در زمینه فعالیت شما تشابه کار بالاست با ما در تماس باشید . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید.

اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید . در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند . در حیطه فعالیت خود و بر طبق موضوعات ثبت یک علامت تجاری باید به مواردی توجه شود که آن ها در انتخاب بهترین و خاص ترین نام یاری رسان شما خواهد بود .

در این صورت اداره ثبت علائم تجاری در سند مالکیت شما درج می کند که مالک نسبت به بخش عام عبارت حق استفاده انحصادی ندارد. البته اگر شما تقاضای یک عبارت چند کلمه ای را در ثبت اظهارنامه علات تجاری خود بدهید وجود یک کلمه خاص در آن کفایت می کند. برای نمونه نام سنگ ” که نه برای یک سنگ ویژه ، بلکه برای رده سنگها یا همه سنگها به کار می رود”. باید افزود پیگیری ثبت تغییرات شرکت که کلماتی مانند بازرگانی-خدماتی-مهندسی گروه جز سیلاب خاص برای صورت عدد)قابلیت ثبت در نام شرکت ندارند مگر اینکه به صورت حروف قید گردند. یک اسم ساده و کوتاه باید به راحتی تلفظ شود، املای آن آسان باشد، چند املایی نباشد، املا و تلفظ آن در زبان‌های مختلف یکسان باشد و به راحتی در ذهن مخاطب ثبت شود تا بتواند آن را به آسانی در اینترنت جست‌وجو کند.

راهنمای انتخاب و ایده برای اسم شرکت

استودیو سیانو با خدماتی مثل دیجیتال مارکتینگ، سئو،‌ تولید محتوا، طراحی سایت و… سعی به ارائه راهکار های نو دارد. تیم تخصصی و تجربه منحصر بفرد اعضای استودیو سیانو تمامی این راهکارها را در راستای افزایش بازدهی بصورت هدفمند در کسب و کار ارائه میکند و در تمامی مراحل درکنار کسب و کار ها، حضور دارد. به یاد داشته باشید که اسم شركت هاي ثبت شده را نمی‌توانید برای برند خود استفاده کنید و باید اسم شرکت سه سیلابی انتخاب کنید. البته بهتر است اسم انتخابی شما بیشتر از سه سیلاب باشد.

حتی اگر یک نام برند زیبا ، جذاب و متفاوت ثبت نموده باشید ، باز با ایجاد یک تجربه برند بد ، به برند خود یک تیر خلاص زده‌اید. برند به صورت تدریجی خارج از سازمان منتقل می‌شود ، از طریق مکالمات ، ایمیل‌ها ، وب‌سایت یا بسته‌بندی ، کارت اعتباری یا هدایای سازمان – هر کجا که نیاز باشد. زمانی که نام برند به میزان زیاد به کار گرفته شود و در همه‌جا حاضر باشد ، به این معنا است که بخش عمده‌ای از ارزش برند را در برمی‌گیرد. نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم.

«اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. “بانک جامع انتخاب” یک نام نرم افزار ساخت اسم شرکت است. در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید. البته باید اظهارنامه‌ای تکمیل کنید و همچنین مدارک مورد نیاز را ارسال کنید.

مخصوصاً اینکه اگه تم بنفش بدید کارتون حرفه ای تر به نظر میرسه. برای کافه اسمهایی که بالا رو پیشنهاد دادیم یکبار دیگه ببینید. اما از کار شما و مشاوره هایی که به دوستان می دهید بسیار خوشم آمد و شما رو تحسین می کنم . به قول قدیم ها درد و بلا تون بخرو توی سر اون کارمند و کارشناس و مدیری که وظیفه ش اینه ولی کار کسی رو انجام نمی ده . انقدر با اسمها ور برید تا یه اسم خوب یا پیدا کنید، یا به ذهن تون خطور کنه. میتونید از اسمهای عمومی، ایرانی و همه پسند استفاده کنید.