بهترین اسامی خاص برای برند

وقتی در نام یک شرکت غلط املایی وجود داشته باشد، باعث می‌شود که شرکا، کارمندان و مشتریان بالقوه اعتماد خود را نسبت به توانایی‌های شما از دست بدهند. حتی اگر این اشتباه املایی را توضیح دهید، مخاطبان خود را برای همیشه از دست می‌دهید. نامِ تاییدشدۀ شخصیت حقوقیِ در شرف تاسیس یا در حال تغییر فقط به مدت ۳ ماه از تاریخ تایید اعتبار دارد و اگر برای ثبت و آگهی آن اقدامی صورت نگیرد، این اسم منقضی می‌شود و دیگر اعتبار نخواهد داشت. این بازه زمانی در مورد شرکت‌های سهامی عام ۶ ماه از تاریخ برگزاری مجمع عمومی موسسین است. بدیهی است که پس از ثبت و آگهی، نام شخصیت حقوقی دارای اعتباری نامحدود خواهد بود. به عبارت دیگر، نام شرکت ثبت‌شده با رعایت تاریخ تقدم تنها مختص همان شخص حقوقی خواهد بود و هیچ کس دیگری حق اختیار عین نام مذکور یا متجانس با آن را نخواهد داشت.

  • آساگریگس کاندلر یک تاجر زرنگ توانست این نوشابه را که برای نیت پزشکی ساخته شده بود به یک کالای تجاری و پردرآمد تبدیل سازد به طوری که اکنون در جهان می تواندحرف اول را بزند.
  • از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید تشکر می کنیم و امیدوارم که مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد.
  • از سال ۲۰۰۷ تا به امروز نیز Frida Giannini بعنوان طراح گوچی مشغول بکار میباشد.
  • هنگام انتخاب نام برای فروشگاه مبلمان خود، چیزی را انتخاب کنید که با سبک و ارزش شما مطابقت داشته باشد.
  • در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید.

گوهر نایان کفش ها. گنج کفش. آبان ثبت تغییرات شرکت سا. آباندخت. پور دخت. کفش پاره.

اسامی خاص برای برند

اکثریت افراد که ثبت شرکت را انجام می دهند به جهت انتخاب مناسب و زیبا ترین نام برای حرفه خود زمان گذاشته و حتی هزینه های اضافی نیز می کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. این اسم باید جذاب و گیرا هم باشد به شکلی که توجه مخاطب شما را به خود جلب نموده و او را کنکجاو کند که برای لحظاتی هم که شده قدمی در فروشگاه شما بزند و انواع کفش های شما را ببیند. در این مطب ما قصد داریم به معرفی اسم های شیک برای مغازه ی کفش فروشی بپردازیم. با ما همراه باشید.

اسم برای تولیدی

قانون گذار این اجازه را برای سازمان و شرکت ها صادر کرده که بتوانند از اسم های اصیل اقوام ایرانی در نام خود استفاده کنند. این امکان وجود ندارد و فقط با کسب مجوز از افراد و مقام های دارای صلاحیت این نهاد ها امکان استفاده از نام های دولتی و نظامی وجود دارد، در غیر این صورت شرکت مجبور به تغییر اسم خود خواهد بود. سازمان ها و شرکت ها با توجه به قوانین و دستورات ارائه شده مستلزم رعایت نکاتی در هنگام انتخاب نام برای خود هستند. تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری که قبلا سابقه داشته و هم اکنون قصد تعویض نام آن را دارند. نوع جملات و عباراتی که در قوانین و دستورات ارائه شده توسط مراجع مربوط وجود دارد، شاید برای کاربران عام و اکثر مردم عزیز قابل درک نباشد چون دارای اصطلاحات و عبارات حقوقی هستند. کارشناسان ثبت آراز در این نوشته سعی دارند که با استفاده از کلمات ساده و به شیوه ای رسا و قابل فهم منظور قانون گذار را برای شماکاربران گرامی شرح دهند.

به عنوان مثال آن‌ها نام تجاری شما را در تلویزیون، رادیو یا هر جای دیگری می‌شنوند. سپس آن را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند اما نمی‌توانند شما را پیدا کنند زیرا املای صحیح نام تجاری شما را نمی‌دانند. در حالیکه این موارد ظاهرا طولانی‌تر از نام‌هایی مانند اپل یا نایک هستند همچنان پایین‌تر از این برندها قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید. پس تکلیف چیه؟ خب مهمترین قسمت کار شما در انتخاب نام همینه که ببینید کدام مزیت کمک بیشتری به شما در موفقیت کسب و کارتون می کنه و کلا کدام امتیاز وزن بیشتری داره. مثلا وقتی نام کوتاهِ خوش آهنگی استفاده کردید اما خیلی بی معنی و نامرتبط با موضوع کسب و کار شماست. بهتره بیخیال بشید و یک اسم ۲ کلمه‌ای مرتبط یا تصویری انتخاب کنید. مثل پیک یاب (خدمات حمل و نقل پیک موتوری) و یا بیمه بازار (خرید آنلاین بیمه) که نام‌های مناسبی هستن. منظور از تصویری بودن اسم اینه که کلمه انتخاب شده اسم یه چیز واقعی باشه مثلا اپل (به زبان فارسی سیب) اسمی هست که تا دلتون بخواد از این مزیت بزرگ در نام گذاری استفاده کرده.

کفش کتانی تولید ایران می تواند کیفیت بالایی داشته باشد

یک کلمه‌ای بودن نام، امتیاز بزرگی هست ولی خیلی باید خوش‌شانس باشید که یک نام یک کلمه‌ای مونده باشه که شرایط بعدی که نام می‌بریم هم در اون رعایت شده باشه. مثلا اگر اسنپ اسمش یک کلمه‌ای نبود چطور می‌تونست اسنپ فود / اسنپ کیو / اسنپ باکس و … را نام گذاری کنه. نام اگر مختصر و کوتاه باشه میشه برای زیرمجموعه‌ها پسوند و پیشوند اضافه کرد به نام اصلی. زمانی که شما این موارد را تشخیص دادید میروید سراغ اسم گذاشتن روی مغازه.

امروزه انتخاب نام برای برند باید جزو موارد خاص و ویژه در ثبت یک علامت تجاری تلقی شود . در این بین اکثر متقاضیان ثبت برند در کشور به سمت اسم های هنری خاص ثبت برند رو آورده اند . زیرا با توجه به خاص بودن اسامی و زیبا بودن آن ها می تواند به راحتی خود را بین افراد در جامعه نمایان کرده و در ذهن دیگران ماندگار شود .

وقتتون بخیر. برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم. لطفا نامی در این زمینه معرفی کنید ممنونم. با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.

انتخاب اسم برای فروشگاه همیشه مشکل است. گاهی اوقات از بین هزاران اسمی که وجود دارد، می مانیم که کدام یک را انتخاب کنیم و کدام را برای فروشگاه خود در نظر بگیریم. ما باید یک نام را انتخاب کنیم که هم معنی خوبی داشته باشد ثبت شرکت و هم بتواند در ذهن مخاطب ماندگار شود. برای انتخاب اسم برند باید به عناصری توجه نمود که موجب ایجاد برند در کمترین زمان ممکن در ذهن مخاطب برندتان شود. مهم این است که این اسم معیارهای انتخاب اسم برند را رعایت نماید.

ما اینجا درباره انتخاب نام توضیح دادیم و اطلاعی از جزئیات قوانین نداریم. یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است.