تغییر نام شرکت چه مدارک، مراحل و هزینه ای دارد؟ ثبت کاج

برای نام شرکت اسامی باید طبق الویت شما باشد و شما حداقل 5 الویت به ترتیب اسامی که انتخاب کردید به کارشناسان مجرب ما اعلام کنید و همچنین برای مشاوره در خصوص انتخاب نام شرکت شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند. بعد از بررسی و دستور تعیین نام در بالای اوراق و کسب اطمینان از هویت فرد متقاضی اقدام و کوشش در جهت ثبت برند تجاری انتخاب اسم از میان اسامی پیشنهادی که به صورت جداگانه و به ترتیب اولویت توسط متقاضی ارائه شده صورت می گیرد. عاقلانه ترین کار این است که شما به عنوان مدیر یا موسس شرکت قبل از اقدام برای ثبت شرکت یک نام مناسب و مطلوب برای شرکت خود انتخاب کنید. اگر این پروسه در زمان مناسب انجام نشود ممکن است پس از ثبت شرکت تصمیم به تغییر نام شرکت بگیرید.

برای دریافت اطلاعات درباره نمونه اسم برند و شرکت می توانید با کارشناسان ثبت برند و ثبت شرکت گروه ما در ارتباط باشید. برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. شرکت ها نیز مانند اشخاص حقیقی، اسم دارند که به آن مرسوم هستند و قانون تجارت ایران نیز در مورد همه شرکت ها مقرر کرده است که تحت اسمی خاص تشکیل می شوند. لیکن اداره ثبت شرکت ها برای انتخاب و ثبت اسم شرکت محدودیت هایی را قائل شده است که در ادامه به بیان این مهم می پردازیم. در ضمن لازم به ذکر است شما عزیزان در صورت داشتن هر گونه ابهامی در انتخاب نام شرکت، می توانید با کارشناسان متخصص و مجرب ما در موسسه ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل نمایید.

برای انتخاب اسم زیبا برای موسسه فقط کافیست همان نکاتی که در بخش فوق توضیح داده شده را انجام دهید با این تفاوت که در سربرگ شرکت و اظهارنامه ابتدای نامم شما موسسه ذکر میشود. در هنگام اسم موسسه این را بدانید هدف از تشگیل موسسه چیست و به طور کلی موسسه ها خدمات رسانی مدنظرشان است پس بهتر است از اسامی استفاده شود که بر این اساس هستند. three سیلاب یعنی 3 واژه در واقع این three سیلاب ( واژه ) کنار یکدیگر قرار میگیرند و اسم کاممل شرکت را تشگیل میدهند . ( طبق قانون تجارت از سالها پیش به دلیل آنکه تمامی اسامی تک سیلابه و پرسیلابه به ثبت رسیده شرکتها فقط می توانند 3 سیلابه به بالا اسامی خود را انتخاب و به ثبت برسانند . با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.

  • اگر بخواهید از کلماتی همچون بنیاد، بهزیستی، بهداشت، قرض الحسنه و … در نام شرکت استفاده نمایید باید مجوز استفاده از این کلمات را کسب نمایید.
  • مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد .
  • البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید.

در ادامه به بیان برخی ویژگی‌های نام شرکت می‌پردازیم که امیدواریم شما را راهنمایی نماید. جالب است بدانیم در انگلستان و آلمان ممکن است نام موسس شرکت برای تقدیر از زحمات وی نام شرکت باشد، ولی در هر حال نباید موجب اشتباه از لحاظ محدود بودن مسئولیت موسس به میزان سرمایه ی وی باشد. ماده 8-چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی،به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید.

انتخاب اسم برای شرکت

بنابراین باید با دقت نظر و هوشمندانه گزینش شود.در انتخاب نام شرکت صرفا نظر و سلیقه ی موسسین دخیل نمی باشد و باید نظر مخاطبین را نیز مورد توجه قرار داد. شرکتهایی که ارای نام خاص هستند نسبت به شرکتهایی که دارای نام کلیشه ای هستند از موفقیت بیشتری برخوردار هستند.برای همین باید جهت استعلام نام برای شرکت اقدام کنید. اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد. اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است.

ما به شما پیشنهاد میکنیم کلیه امور مربوط بهثبت شرکتو انتخاب نام شرکتخود را با خیالی آسوده به مشاوران و وکلایخانه ثبتبسپارید تا در کمترین زمان و با پایینترین قیمت، بهترین نتیجه را بگیرید. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء نام شرکت شمرده نمی شوند و نام شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت……………………………….سهامی خاص ثبت شده به شماره …………………در تاریخ…………………ساعت……………………….با حضور کلیه سهامداران/اکثریت سهامداران در مرکز شرکت تشکیل گردید. درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت ( نام شرکت ) باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد. شما دوستان عزیز می توانید نام های پیشنهادی و مورد نظر خود را از طریق فرم زیر و یا ارتباط با مشاوران موسسه ارائه نمایید تا به صورت خدمات VIP ثبت گردند. در اولین قدم باید برای استعلام باید به بخش آگهی‌های قانونی رجوع کنید و با وارد کردن اطلاعات جستجو را انجام دهید.

شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی؛ تفاوت و شرایط ثبت آنهاشرکت مختلط سهامی و غیرسهامی چیست؟ چه تفاوت‌هایی بین شرکت مختلط سهامی با غیرسهامی وجود دارد؟ چگونه باید شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی را به ثبت رساند؟ ثبت شرکت در تهران تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. شرکت نسبی از جمله شرکت‌هایی بوده که تنها در ایران رسمیت دارد و از جمله شرکت‌های تجاری است. در این مقاله به چیستی این نوع شرکت و قوانین مربوط به آن پرداختیم.

اسم شركت

برای ارائه ی اطلاعات در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت . برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم. سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید. بنابراین با انتخاب نام مناسب و با در نظر داشتن ضوابط با مناسب ترین اسم برای حرفتون شما را همراهی خواهیم کرد . از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. بهتر است در نام منتخب از کلمات خارجی استفاده نشود البته کلمات عربی و خصوصا مذهبی چندان شامل این قاعده نمی شوند.

استفاده از نام­های متبرکه برای نامگذاری موسسات خیریه، زیارتی و فرهنگی مستلزم اخذ مجوز است. استفاده از واژگانی چون ایثارگران و شاهد در انحصار بنیاد شهدا و ایثارگران است و سایر شرکت­ها قادر به کاربرد آن­ها ثبت تغییرات نیستند. که شرکت­های زیادی از آن­ها استفاده کرده­اند و بارها به ثبت رسیده­اند؛ مجاز نیست. کلماتی مانند ایران،ملت ،سازمان ،وزارت که تداعی کننده دولتی بودن و یا شبه دولتی بودن را دارند قابل ثبت نیستند .

یک نام خوب باید منحصربه‌فرد بوده و به‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. در ادامه سعی ما بر آن بوده که تعداد زیادی از نمونه نام های شرکت ها را برای شما عزیزان جمع آوری کرده و در این بخش قرار بدیم تا در زمان انتخاب نام شرکت خودر ، این چالش را برای شما راحتر کند. جهت ثبت شرکت های تعاونی، ابتدا باید موافقت با نام پیشنهادی از طریق وزارت تعاون طی تقدیم نامه ای جداگانه درخواست گردد. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. نام شرکت باید حداقل از سه کلمه‌ی خاص یا به اصطلاح سه سیلاب تشکیل شده باشد و ترکیب مشابه آن‌ در اسم سایر شرکت های ثبت شده وجود نداشته باشد. ۱۱- نام شخصی مثلا نام خودتان را روی کسب و کارتان نگذارید تا اگر روزی خواستید شرکت خود را به فروش برسانید نام برندتان برای خریدار غیر جذاب نباشد.

چگونه اسم شرکت انتخاب کنیم؟

نام محل و مناطق گوناگون ایران در نام شرکت در صورتی مورد تایید اداره ثبت شرکت ها قرار میگیرد که شرکت مذکور در همان منطقه و محل به ثبت برسد. انتخاب نام شرکت شاید به نظر اهمیت چندانی نداشته باشد ، اما در حقیقت یکی از المان های اصلی در راه اندازی کسب و کار است. اما چرا؟ وقتی شما شرکتی راه اندازی می کنید ، مواردی در کسب و کارتان وجود که پایه های اصلی فعالیت شما هستند ، مثلا خدمات با کیفیت ، جذب مشتری ، دخل و خرج و … .

بنا بر اهمیت نام شرکت،قانون گذار در قانون تجارت برای نام انواع شرکت های تجاری مقرراتی وضع کرده است.در ذیل به این قوانین می پردازیم. استفاده از عناوین مربوط به فعالیت شرکت مانند گروه مهندسی یا تجارت مجاز نیست اما استفاده از آن­ها در کنار سه سیلاب معین ممکن است. ابتدا نیازاست برای تغییر نام شرکت، مجمع عمومی فوق العاده ای تشکیل گردد سپس بر اساس قوانین صورت جلسه ای تنظیم گردد که البته به امضای هیات مدیره رسیده باشد. برای تغییر نام شرکت باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل گردد و سپس صورت جلسه ای تنظیم شود و به امضای کلیه شرکا با ذکر مقدار سهام هر کدام برسد. و در آخر باید گفت که اسم پترو را نمی توان در اول نام شرکت و اسم مهر در آخر اسم شرکت دیگر نمی توان قید کرد.

1.تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه که به امضای هیات رئیسه رسیده باشد. نام انتخابی نباید مخالف موازین شرعی،نظم عمومی و یا شامل واژه های بی معنا یا الفاظ قبیحه و مستهجن و خلاف اخلاق حسنه باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

شرایط ثبت شرکت تعاونی و مزایای آن به چه صورت است؟

افتخار موسسه حقوقی دادمهر همکاری با بزرگترین هلدینگ ها و شرکت ها و برترین برندها در ایران و سایر کشورها می باشد. در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید.