راهنمای انتخاب اسم برند و شرکت + لیست اسم های پیشنهادی

در این داستان‌های باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنه‌های اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به‌ صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کرده‌اید به هدر می‌رود. پس باید قبل از انتخاب قطعی نام برند، با همه‌ی قوانین انتخاب اسم در ایران آشنا شوید تا به مشکل نخورید.

او در کنار فعالیت طراحی مد و لباس و طراحی لباس تئاتر و مدیریت کمپانی‌های فشنی که گردش مالی سالانه آن ده‌ها میلیون پوند است کارهایی هم در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی انجام داده است. ویکتوریا سیکرت فعالیتش را در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی، با استخدام مدل‌های پیگیری ثبت تغییرات شرکت مشهور همچون استفانیه سیمور، کارین مولدر و یاسمین غوری آغاز کرد. این مدل‌های تجاری کمک کردند تا ویکتوریا سیکرت به زودی و به اندازه کافی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی برجسته شد. شرکت بربری در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری و در شهر باسینگستوک تأسیس شد.

یک برند می تواند دارای نام هنری باشد که با آن می تواند خود را در مارکت ماندگار سازد . از سویی انتخاب اسم هنری برای برند امری بسیار حسای است زیرا ممکن است آن اسم که به اداره مالکیت صنعتی و ثبت برند ارائه می گردد به دلایل مختلف از سوی کارشناسان نام در این اداره رد شده و امکان ثبت آن در این مارکت نباشد . در حیطه فعالیت خود و بر طبق موضوعات ثبت یک علامت تجاری باید به مواردی توجه شود که آن ها در انتخاب بهترین و خاص ترین نام یاری رسان شما خواهد بود .

اسم های خارجی برای برند

دوستان بسیاری با مجموعه ما تماس می‌گیرند و تقاضای مشاوره برای ساخت نام شرکت یا به عبارتی پیشنهاد اسم شرکت دارند. اسم شرکت نباید از اسامی افراد معروف و دارای شهرتی مانند دانشمندان را شامل شود . بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی دختران استفاده کنید. چرا که بعضی ازآنها واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه به شما خوش قول باشم..

نظرثبت نظر شما

البته در همه‌ی این مراحل باید صبر داشته باشید و از انتخاب نام‌های عجولانه پرهیز کنید. اگر نام شرکت شما تولید کنندگان خوشخواب الماس است شما می توانید روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری ثبت برند خود تمرکز کنید. امروزه تولید کنندگان زیادی از این روش برای انتخاب نام برند استفاده می کنند. برند یک نام تجاری است که در ذهن افراد هک شده و آن ها را به سمت کالای مورد نظر جذب می نماید.

پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. سوهان حاج حسن و پسران یا پشمک حاج عبدالله نمونه های ایرانی اسم برند بر اساس نام موسس شرکت است.

برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید. انتخاب اسم برند اصول و قواعدی دارد که باید به دقت رعایت شود. اصلا فکر نکنید که اگر اسم مناسب برند خود را انتخاب نکنید به راحتی می‌توان آن را عوض کرد. ساخت یک هویت تجاری برای اسم شرکت جدید هزینه، وقت و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد و می‌واند در نهایت به برند شما ضربه بزند.

  • موسکینو شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که در زمینه طراحی مد، تولید کفش و محصولات چرمی، همچنین جواهر، عطر و ساعت فعالیت می‌کند.
  • اسم بصری اسمی است که با شنیدن آن یک تصویر واضح در ذهن شکل بگیرد.
  • نام برند نباید موجب گمراهی و به اشتباه افتادن مشتریان آن محصول یا خدمت در طبقه مربوطه گردد . [newline]در تعیین نام شرکتهای تجاری تضامنی، مختلط غیرسهامی، مختلط سهامی و نسبی رعایت مواد ، ، و قانون تجارت الزامی است.
  • هنگام فکر کردن روی اسم کافه‌ها، این نکته را بخاطر بسپارید.

شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند پوشاک آماده، کیف دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شناخته می‌شود. در ابتدای کار یک قلم و کاغذ بردارید و یک هفته تمامی لیست‌هایی که به ذهنتان می رسد را در این برگه بنویسید. اسم سالن زیبایی چیزی شبیه به انتخاب نام برای هویت ماست! Chanel برند مد معروف با آیکون کوکو Chanel است و بعنوان ظریف ترین و شیک ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می شود. Chanel تولید بالایی در کالاهای لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگویم که برند Chanel یکی از برند های شناخته شده در سراسر جهان است.

معنی اسم ژامک چیست؟ ریشه و اسم های مشابه ژامک

اصلا مهم نیست که کلمات مورد نظر کوتاه، بلند و بی معنی باشند. در این مرحله باید تمامی آنچه در ذ‌هن‌تان وجود دارد را روی کاغذ بیاورید. راستش را بخواهید نام برند اول را خودم هم نتوانستم به‌راحتی تلفظ کنم! سایت moz در صفحات اول گوگل و سایت دیگر، اغلب چندین رتبه پایین تر از آن قرار دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث موفقیت بیشتر و شناخته شدن بیشتر سایت moz شده، همین نام ساده آن است.

همچنین وی چهار بار برنده جایزه طراح مد سال بریتانیا شد و همچنین در سال ۲۰۰۳طراح مد برتر جهان شد. تام فورد طراح مد، فیلم‌نامه‌نویس، ثبت شرکت تهیه‌کننده، و کارگردان آمریکایی است. در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشتهٔ تاریخ هنر دانشگاه نیویورک مشغول به تحصیل شد.

در هنگام ساخت اسم شرکت موردی که از همه مهم تر است این است که نام انتخابی شما دارای سابقه ثبت نباشد. در هنگام ساخت اسم شرکت باید دقت کنید نام شرکت دارای ریشه و مفهوم فارسی باشد. برای راحتی کار به یکی از لغت نامه­های دخدا، معین یا عمید مراجعه کنید.

گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. (Chanel S.A.) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در لندن است. این شرکت که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط دوزنده‌ای به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود.

الکساندر وانگ زادهٔ ۲۶ دسامبر ۱۹۸۳ طراح اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به هرزه، من مدونا هستم اشاره کرد. الکساندر وانگ در سال 2011 به عنوان بهترین طراح لباس مردانه انتخاب شد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان ستاره مد بین المللی برگزیده شد. سوپریم یک فروشگاه اسکیت بورد و نام تجاری لباس است که در نیویورک تاسیس شده است.

اصولش در مقاله گفته شد اما اولویت اول چیزهای دیگریست که منافاتی هم با «انتخاب اسم خوب» نداره. حساس بودن با «زیاد حساس بودن» فرق داره و بنده هم گفتم زیاد حساس نباشید. انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست.