سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

به همین منظور صاحبان شرکت‌ها بعد از اینکه تغییری در وضعیت شرکت رخ داد، باید به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنند و با پرداخت هزینه‌های آگهی تغییرات و هزینه روزنامه رسمی به صدور آگهی تغییرات مبادرت کنند. درصورتی که پرونده دارای نقص باشد و مدارکی در پرونده ناقص تشخیص داده شود, به متقاضی توسط سامانه ابلاغ می شود و متقاضی موظف می باشد ظرف مدت معلوم نواقص پرونده را برای اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارسال کند. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید . در مورد شرکت های سهامی برای صورتجلسه تغییرات نقل و انتقال گواهی نقل و انتقال ( گرفتن مفاصا) از اداره دارایی ضروری است.

تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. دقت نمایید که شماره رهگیری صادره جهت صورتجلسه شما عامل اصلی شناسایی و پذیرش صورتجلسه است. حتما” در بالای برگه صورتجلسه شماره رهگیری و بارکد صادر شده ذکر شود، همچنین یک نسخه ازرسید پذیرش اینترنتی شامل شماره و بارکد رهگیری را روی پاکت الصاق نمایید. کمرنگ یا ناخوانا بودن کد رهگیری موجب عدم تایید صورتجلسه شما می شود. برای تایید نام به منظور سهولت بیشتر برای ثبت نام شرکت، باید از اسامی three سیلابه همراه با اسم خاص استفاده نمایید و در نظر داشته باشید اسامی مانند بازرگانی –صنعتی- تجارت و… شامل اسم خاص نمی باشند و صرفا تعریفی از فعالیت شرکت می باشند .

حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتوانم روزنامه کثیرالانتشار را تغییر دهم.(ضمنا هزینه درج آخرین آگهی پرداخت شده است) سپاسگزارم. برای اموری مانند اخذ کارت بازرگانی، ثبت لوگو ، اخذ کداقتصادی ارائه آخرین تغییرات هیات مدیره، حق امضا و تغییر آدرس حسب مورد الزامی است.

  • تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است.
  • در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید.
  • خیر ، در این مرحله امکان تغییر هیچ کدام از مشخصات شرکت وجود ندارد.
  • تصمیم گیری در مورد تغییر در اساسنامه و اعمال تغییراتی نظیر تغییر در نام، موضوع، محل اقامت و … شرکت.
  • متن آگهی تغییرات شرکت با وارد کردن کد هجده رقمی در سامانه روزنامه رسمی و سامانه روزنامه کثیرالانتشار قابل مشاهده است.

در صورتیکه در اساسنامه شرکت، تصمیماتی مشخص بر عهدههیات مدیرهباشد مانند تصمیم در مورد آدرس شرکت، تعیین سمت مدیران و …. تصمیمات مذکور در جلسه هیات مدیره و با حضور اعضا هیات مدیره قابل تصمیم است. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه ثبت برند تجاری به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . در شرکت های با مسئولیت محدود تقاضانامه و در شرکت های سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه می باشد.

در مرحله بعدی که اصلی ترین قدم در مسیر ثبت این تغییرات است، نوشتن یک صورتجلسه معتبر و کامل است. در همین زمان برای ثبت تغییرات شرکت ها باید مخارج لازم را بپردازید و مدارک خواسته شده را یا در سایت آپلود کنید و یا به صورت فیزیکی و به وسیله پست بفرستید. سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. با سلام، ابتدا در یک صورتجلسه باید تمدید مدیران و بازرسین مجمع عمومی عادی باشد و برای افزایش سرمایه شرکت هم یک صورتجلسه جدا به صورت فوق العاده، یعنی جدا باشند.

ثبت شرکت ، اخذ رتبه نیک پارس ثبت شرکت و ثبت برند ، اخذ رتبه ، تغییرات شرکت پارس

چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . در تغییر آدرس شرکت با مسوولیت محدود،مجمع عمومی جلسه ای را تشکیل داده و صورتجلسه ی مربوط به موضوع را تهیه می نماید که تمامی اعضای شرکت ( شرکا) با قید کردن مقدار سهام خود باید آن را به امضاء برسانند. قبل از این که بخواهیم متن صورتجلسه را به سازمان ثبت شرکت ها ارسال کنیم بایستی به آدرس سایت این شرکت برویم و متن مورد نظر را تایپ کنیم. ارسال این صورتجلسه به آدرس پستی سازمان تنها برای رویت کامل مجوز و امضاهای اعضای هیئت مدیره است. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

پیگیری درخواست تغییرات شرکت

این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. امور ثبتی خود را با اطمینان خاطر به متخصصان ثبت ایده بسپارید. نام، ایمیل و سایت من را در این مرورگر برای ارسال دیدگاه بعدی ذخیره کنید. اگر شما قصد تغییر نام دارید باید حداکثر ۵ نام را به ترتیب الویت در فیلد درخواستی مشخص کنید. تهیه‌ی لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آن‌ها. پرداخت مالیات ۴ درصد نقل و انتقال در مورد سهام با نام و بی‌نام.

شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است .

با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات اخذ شده، مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایید. در این مجمع افرادی می توانند شرکت کنند که بیش از مشخصی سهام داشته باشند. در این جلسات به بررسی ثبت تغییرات مسائلی مانند تغییر در سرمایه شرکت اعم از کاهش یا افزایش آن، تغییر در اساسنامه و نیز انحلال شرکت پرداخته می شود. کپی برابر با اصل از مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره باید ارائه شود.

ثبت تغییرات شرکت مرحله به مرحله

در این مرحله باید سمت اعضاء هیئت مدیره من جمله مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، سهام دارن و … مشخص گردد . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . فارغ التحصیل رشته کشاورزی هستم و مکانی دارم که میخواهم شرکتی ثبت کنم که در زمینه کشاورزی (خدمات کشاورزی، فروشگاه و بسته بندی و ….) و هم در زمینه غیرکشاورزی ( کافی نت، تورگردشگری و زیارتی و …) فعالیت کنم. من میخواستم به جهت راه اندازی کسب و کار مجازی، یک شرکت ثبت کنم اما در آینده احتمال اینکه احتیاج به سرمایه گذار پیدا کنم برای توسعه بیشتر(و درصدی از شرکت را در اختیار او قرار دهم)، وجود دارد. جهت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل نمایید.

در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. اگر شعبه نداشته باشد، گزینه عدم وجود شعبه را ثبت شرکت در تهران انتخاب کنید. در صورتی که پیگیر مکاتبات ادرای بودید و نتیجه مثبت بود باید به اداره بروید و حالا نیاز به پیگیری اداری دارید. توجه کنید که داشتن یک وکیل ثبتی در این مرحله به شما کمک خواهد کرد.

راهنمای ثبت شرکت

اهمیت این موضوع تا جایی است که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله انواع تغییرات شرکت را بیان کنیم و در مورد روال قانونی و معمولی که باید در تغییرات شرکت ها طی شود، با شما صحبت کنیم. اجرا و راهنمایی تغییرات شما به یکسری عوامل بستگی داره برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . صورت‌جلسه تغییرات شرکت به صورت آنلاین و بسیار دقیق در سامانه آسان‌ثبت تولید و تکمیل می‌شود. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید .

بنابر ماده یک دستور العمل های اجرایی ، درخواست کنندگان باید اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم ها وارد نمایید و پس از مراجعه به سامانه مذکور متناسب با درخواست ، تمامی اطلاعات را باید به صورت گام به گام تکمیل نمایید . لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. پس از آن مدارک توسط مؤسسه بررسی شده، صورتجلسات صادر و اقدامات مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به عنوان وکیل پرونده به نیابت از شما انجام می گردد، سپس مدارک توسط کارشناسان فوق حرفه ای مجموعه به سازمان و ارگان مربوطه ارسال شده و کارشناس پرونده تا زمان حصول نتیجه پیگیر کار شما می شود. در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد.

پیگیری درخواست ثبت شرکت به صورت حضوری نیز امکان پذیر است اما روش های آنلاین راحت‌تر و بدون دردسر هستند و در کمترین زمان نتیجه را به شما ارائه می‌کنند. در صورتی که شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید قادر خواهید بود در لینک روی گزینه ی شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام ” کلیک کرده و نوع درخواست خود را تعیین نمایید. با پاسخ به چند سوال قادر می باشید به سامانه وارد شوید و از وضعیت ثبتی خود مطلع شوید. زمانی که به سامانه وارد می شوید و ثبت نام اولیه را انجام می دهید یک کد پیگیری به شما ارائه می شود که از طریق آن قادر خواهید بود وضعیت پرونده خود را پیگیری نمایید. لذا بعد از ثبت نام الکترونیکی و دریافت کد رهیگیری می توانید بر روی لینک”پیگیری درخواست”از طریق همین سامانه کلیک کرده و از پیشرفت کار و تصمیمات گرفته شده آگاهی پیدا کنید.