سامانه جامع ثبت شرکت ها

نام شرکت های خارجی را که در حال تاسیس هستند تغییر و تعیین کنند. برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد. تاجر باید تمامی دیون و مطالبات و صادرات و وارداتی که در هرروز انجام می‌دهد در این دفتر ثبت نماید. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

ssaa.sherkat

تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد . پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. صورت جلسه تغییرمحل شرکت با مسئولیت محدود مجمع عمومی فوق …

برای مشاهده ” نمونه صورتجلسات شرکت های سهامی خاص ” اینجا کلیک کنید . ارائه دو نسخه از صورتجلسه شرکت که مربوط به موسسین اصلی و هیئت مدیره باشد. این نام حتماً باید دارای پسوند یا پیشوند نوع شرکت شما بوده و همچنین خلاف عرف جامعه و مقررات جمهوری اسلامی ایران نباشد.

توضیحات اولیه سایت

حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید. سپس با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اظهارنامه می شوید. می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود.

  • در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی ،سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود.ارزش ریالی هر سهم نیز باید تعیین گردد.
  • تمامي حقوق اين پورتال براي روزنامه رسمی کشور محفوظ است.
  • هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد .
  • به منظور ثبت شرکت سهامی خاص باید حسابی را در یک بانک افتتاح کنید و ۳۵ درصد از سرمایه کل شرکت را تا زمانی که آگهی شرکت در روزنامه رسمی ثبت شود در آن نگه دارید.

در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. طبق ماده ۶ قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید.

تعداد سهامداران شرکت‌های مسئولیت محدود حداقل دو نفر و شرکای شرکت‌های سهامی خاص حداقل ۳ نفر است. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. در صورت مجوزی بودن شرکتها و موسسات هر گونه تغییرات شرکت درخواستی باید به تایید وزارت خانه مربوطه برسد و ذیل تمام صورتجلسات ممهور به مهر ارگان مربوطه گردد. در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید.

ثبت اریکه ایرانیان

موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از پرداخت هزینه پلمپ دفاتر, دفاتر قانوی پلمپ که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل می باشد زمانی حدود ۱۰ روزکاری بعد به دست متقاضی به آدرس شخصیت حقوقی (شرکت ها و موسسات) یا آدرس اعلام شده شخصیت حقیقی (افراد) ارسال می گردد. مجدد به سایت ثبت شرکت در تهران اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی می شوید. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد.

سلام من سال ninety three به عنوان مدیر عامل وارد شرکت جهان بنای کیهان شدم به عنوان امتیاز آور شرکت .بعد از گذشت 6سال هنوز اسم من به عنوان مدیر عامل داخل آن شرکت میباشد در صورتی که با این شرکت 2ساله قرارداد داشتم. الان میخواهم اسم من از این شرکت خارج شود .لطفا راهنمایی فرمایید. بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد. با انتخاب نام هر یک از شرکا میزان سهام یا سرمایه شان را مشخص کنید . در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می شود که بعداَ می توانید از طریق این شماره وضعیت کار خود را در سامانه پیگیری کنید.

آيين‌نامه اجرايي بند (ب) ماده (۹۲) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي… مصوبه شرايط و نحوه انتخاب و فعاليت صاحبنظران حقيقي امور قرآني عضو شوراي توسعه فرهنگ… تصويب‌نامه ثبت برند تجاری در خصوص تعيين شهرستان بشرويه (استان خراسان جنوبي) به مدت دو ماه از اول… نکته مهم اینجا است که هر مدیرعامل فقط می‌تواند در یک شرکت خاص نقشه مدیرعامل را داشته باشد.

در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد. به این صورت که در ابتدا تمام صفحات شماره‌گذاری ثبت تغییرات می‌شود. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در آن درج می‌شود.