شرایط ثبت شرکت در امارات و دبی در سال 2022

کارآفرینان خارجی که می‌خواهند یک شرکت با مسئولیت محدود تاسیس کنند باید بدانند که لازم است حداقل یک شریک اماراتی داشته باشند که حداقل ۵۱٪ از سرمایه پرداخت شده را در اختیار داشته باشد. 2 • الف) یک شرکت دریایی امارات متحده عربی 0٪ مالیات شرکت را پرداخت می‌کند. ب) یک شرکت دریایی تعهدات مالیاتی و الزامات تشکیل پرونده را مطابق قانون امارات متحده عربی دارد. شرکت‌های درگیر در هر نوع فعالیت تجاری می‌توانند از این مجوز بهره‌مند شوند، هر دو معامله‌گر عمومی و متخصص نیاز به اخذ مجوز برای انجام فعالیت‌های تجاری ایمن در سراسر دبی دارند.

  • بسته به حجم و ماهیت تجارت، برخی از شرکت‌ها باید مالیات بر ارزش افزوده یا هزینه گمرک پرداخت کنند.
  • در نتیجه، بسیاری از کارآفرینان و تاجران برای رشد کسب‌وکار خود دست به این اقدام می‌زنند.
  • با ثبت شرکت در امارات می توانید از مزایای خرید املاک به نام شرکت در این کشور و یا اخذ اقامت در آن بهره مند شوید.
  • برای ثبت یک شرکت از نوع FZE یا FZC در امارات شما می توانید سهامداران و مدیران را از هر ملیتی انتخاب کنید.
  • نظارت مداوم بر مدارک ملزومه سرمایه گذاری، املاک و ثبت شرکت.

نام تجارت هزینه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شامل موارد زیر هستند. اگر کسی قصد داشته باشد LLC را تاسیس کند، سرمایه‌ای که باید برای آن بپردازد ۳۰۰۰۰۰ AED است. بعد از به دست آوردن مجوز برای LLC افراد متقاضی می‌توانند این سرمایه ثبت برند را به یک سرمایه گردشی تبدیل کنند. زیرا که این کار برای آن‌ها نفع و سود بیشتری به همراه خواهد آورد. سپس شرکت باید مطابق آخرین تغییرات در قانون، برای اهداف اشتغال ثبت‌نام کرده و شماره مالیات بر ارزش افزوده را به دست آورد.

به طور معمول دریافت این کارت 10 روز کاری زمان برده و دارای اعتبار دو ساله است. نکته مهم در رابطه با مدارک ویزای کار دبی این است که تمامی فرم ها و مدارک ثبت شرکت در تهران مورد نیاز این پروسه باید به زبان عربی ترجمه رسمی شده باشد. این موضوع شامل قرارداد کاری اماراتی نیز شده و باید تمامی جزئیات به زبان عربی باشد.

ثبت شرکت در امارات و انواع شرکت

در اختیار قرار دادن مترجمین حقوقی و متبحر همراه با شخص در صورت حضوری بودن. اگر می خواهید یک تجارت خرد راه اندازی کنید ، این نوع شرکت بسیار برای شما مناسب است. ترجمه رسمی از یک قبض رسمی برای تایید آدرس درحال حاضر شما درایران(مانند ترجمه رسمی قبض موبایل شما) که تاریخ آن بیشتر از 3 ماه نگذشته باشد. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. خدمات حسابداری، اگر شما نیاز به چنین خدمات، شروع به حدود ۱۳۰ EUR در هر ماه، با این حال، آنها را می توان به نیازهای شما متناسب.

اگر می‌خواهید بهترین سود و بازدهی را در یک کشور در حال توسعه با اقتصاد بسیار خوب تجربه کنید، دبی را در لیست سرمایه‌گذاری‌های خود قرار دهید. طبق آمار، امارات جزو کشورهای پیشرفته دنیا محسوب می‌شود و از لحاظ تجاری، اقتصادی و پژوهشی وضعیتی درخور توجه دارد. این کشور در سال 2007 جزو کشورهای بسیار قدرتمند تجاری قرار گرفته‌است و رتبه 31 ام را از آن خود کرده‌است. کشور امارات سال به سال تولید ناخالص داخلی خود را افزایش می‌دهد و این رشد 2.1% می‌باشد. ثبت شرکت در دبی 2020 می‌تواند سودی کلان و تضمین شده برای سرمایه شما به ارمغان بیاورد. در مهاجرت به امارات ثبت شرکت در دبی همواره برای سرمایه گذاران جذاب بوده است.

به اضافه اینکه هر منطقه آزاد در امارات ممکن است قوانین خاص خود داشته باشد که شرکت شما باید با قوانین آن منطقه مطابقت داشته باشد. با شروع کسب و کار در امارات به راحتی می‌توانید ویزای اقامت امارات را دریافت کنید. با کسب اقامت در امارات می‌توانید در این کشور ملک اجاره کنید، وسیله نقلیه بخرید و به راحتی در داخل و خارج از کشور سفر کنید.

مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی

اما علاوه بر این، مزایای بسیار زیاد دیگری را می توان برای اخذ اقامت و یا ثبت شرکت در دبی بر شمرد که تعدادی از آن ها در ادامه و در بخش بعد به طور لیست وار مورد اشاره قرار گرفته اند. با وجود این محدویت ها در صورتی که بتوانید به عنوان یک ایرانی اقامت این کشور را به صورت موقت بگیرید، این می تواند قدم بزرگی در راه دست یافتن به آرزوهایی ثبت تغییرات باشد که در دنیای تجارت برای دست یافتن به زندگی بهتر در سر می پرورانید. با توجه به موقعیت استراتژیک امارات متحده عربی شاهد هستیم که در حالی که جمعیت چندان زیادی ندارد، توانسته است چند برابر جمعیت خود مهاجر بپذیرد. این مهاجران از قاره های مختلف و به خصوص از کشورهای آسیایی و اروپا در به این کشور رفته و اقامت گرفته اند.

هزینه ها و مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی چیست؟

اعضای خانواده بعد از صدور NOC می‌توانند در شرکت دیگری در امارات مشغول به کار شوند. هزینه انتخاب اسم شرکت در هزینه‌های کلی ثبت شرکت اعمال شده است اما اگر بخواهید اسم غیر عربی برای شرکت خود انتخاب کنید، باید 2 هزار درهم اضافه‌تر پرداخت کنید. با وجود ثبت شرکت مجازی Virtual در امارات، یک آدرس و مکان حقیقی برای شرکت باید داشته باشید.

اگر قصد ثبت شرکت در امارات را دارید، می‌توانید با توجه به حوزه فعالیت شرکت برای یکی از این مجوزها اقدام کنید. مثلا در منطقه DMCC شما می‌توانید در بیش از 600 فعالیت تجاری در بخش‌های مختلف انرژی، کالا، طلا، الماس، فناوری، ساخت و ساز، مراقبت‌های بهداشتی، هواپیمایی، حمل و نقل، آموزشی، مدیا، خدمات مالی و بسیاری از حوزه‌های دیگر فعالیت نمایید. در حالی که در مورد نوع شخصیت حقوقی شرکت تصمیم می‌گیرید، باید یک نام تجاری نیز انتخاب کنید. وزارت توسعه اقتصادی قبل از هر مجوزی باید نام تجاری شما را تایید کند.

اینگونه شرکت برای انجام فعالیتهای اداره خود وابسته به کفیل است. این شرکت ها تنها با حضور یک سهامدار قابل تأسیس بوده و می تواند اعضای بسیاری داشته باشد. می توانید از اینجا شروع کنید و ما مراحل را برای شما توضیح می دهیم. تمامی موضوعات خدماتی، صنعتگران و هنرمندان و متخصصان و مشاوره ای باید از این مجوز استفاده نمایند.

علاوه بر این یک شهروند اماراتی باید در دفتر شعبه و نمایندگی به عنوان “نماینده خدمات” منصوب شود. این نماینده هیچ سهمی در دارایی یا مشارکت در مدیریت شعبه را بر عهده ندارد. بلکه در عمل نقش نماینده فقط مربوط به ارائه‌ی خدمات خاص مثل کمک در برقراری ارتباط با ادارات دولتی یا تسهیل اخذ ویزا برای پرسنل شرکت‌ خارجی یا انجام سایر امور اداری می‌باشد. هیچ حداقل سرمایه برای ثبت دفتر نمایندگی و شعبه وجود ندارد و هیچ محدودیتی در محل شرکت برای اجاره تحمیل نمی‌شود. مقررات خاصی برای ثبت شرکت در امارات و شروع کسب و کار در این کشور وجود دارد که شما باید از آن‌ها پیروی کنید.