لیست شرکت ها

اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید. بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. انتخاب نام شرکت بازرگانی، تجاری، اسم شرکت بازرگانی ، اسم شرکت عمرانی و ساختمانی و خدماتی،اسامی سه سیلابی ایرانی برای شرکتهای تولیدی و صنعتی،نام … واحد انتخاب نام شرکتها و اسامی شرکت و موسسات غیر تجاری در هر اداره ثبت شرکتها مستقر می باشد. کلیه واحد ها زیر نطر اداره ثبت شرکت ها تهران بوده و از یک سامانه یکپارچه استفاده می نمایند.

  • علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد.
  • ماده ۱ – متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی ، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم ، نسبت به پیشنهاد نام شخصیت حقوقی (انتخاب نام شرکت) مورد نظر اقدام می نمایند .
  • برای انجام فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازماندهی شده باید از طریق ثبت یک شرکت یا موسسه و ثبت علامت تجاری تجارت خود را آغاز نمود.
  • با هنجارها و اداب جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته باشد.
  • این نام در حقیقت واژه یا واژگانی می باشد که اشخاص برای معرفی شرکت خود اعلام می دارند.

اسم خاص کلمه ای است که می تواند مستقیماَ نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص، شییء یا مفهومی به کار می رود. از لغت لاتین Sonus به معنی صدا گرفته شده و Sonny یک اصطلاح خیابانی امریکایی به معنی «جوان باهوش» است. شرکت سونی این کلمه را به Sony تغییر داد تا راحت تر و زیباتر تلفظ شود. شرکت HP توسط دو نفر به نام های بیل هیولت و دیو پاکارد تاسیس شد.

برخی از کارشناسان فعال در این حوزه اعتقاد دارند که اسامی انتزاعی در این مورد جز بهترین اسامی هستند، این در حالی است که تعدادی دیگر بر این باورند که اسامی و عناوین ابداعی بیشتر در ذهن عموم مردم باقی می مانند، در حالی که تعدادی معتقدند که این اسامی سریع تر به فراموشی سپرده می شوند. نظرات کارشناسان در این باره متفاوت و شما باید با توجه نوع خدمات و یا محصولاتی که به مردم ارائه می کنید نام متناسب و هم چنین تاثیرگذاری را انتخاب کنید. ثالثاً با مراجعه به دفاتر ثبت برند تجاری موجود و كثرت نام شركتهای ثبت شده موجود سعی می شود كه همواره نام انتخابی تشابه اسمی با نام شركتهای ثبت شده را پیدا نكند پس از حصول اطمینان از اینكه نام انتخابی یك اسم مطلوب می باشد در دفتر مربوطه با توجه به نوع شركت و تاریخ ماه و سال وارد می شود. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. اسم شرکت همان قدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است.

پیشنهاد انتخاب نام خاص و مناسب اسم شرکت

اگر قصد ثبت کردن یک شرکت تجارتی ، بازرگانی ، آموزشی ، فرهنگی ، تجارت الکترونیک را دارید باید برای موفقیت شرکت تان ابتدا نام مناسب و درخور حیطه فعالیت تان انتخاب کنید. بسیاری از مدیران شرکت های موفق نام های خوبی را برای شرکت خود انتخاب کرده اند و از همه مهمتر ابتدا باید ببینید که نامی که انتخاب کرده اید خالی است و یا قبلا رزرو شده است. گروه فنی مهندسی برنا نیرو فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه برق صنعتی و الکترونیک آغاز کرد.

1- نام شرکت باید دارای معنی و ریشه فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد. شرکت موتورولا با هدف درست کردن بی سیم و رادیوی خودرو کار خود را آغاز کرد. از آنجایی که مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شرکت Victrola بود، موسس این شرکت یعنی آقای پال کالوین نیز اسم شرکتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی کلمه موتور نیز به نوعی در اسم شرکتش وجود داشته باشد. این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحات وب است.

داوطلبان شرکت کننده آزمون ورود به حرفه مهندسان نوبت اول و دوم سال 99 رشته برق می بایست با مطالعه منابع اعلام شده برای حضور در جلسه آزمون آماده شوند.مواد امتحانی آزمون نظام مهندسی ۹۹ صلاحیت های نظارت و طراحی رشته برق به.. وزارت نیرو قبلا هر ساله برای بخش‌های مختلف آب و برق شرکت‌های تابعه و وابسته خود آزمون استخدامی برگزار می‌کرد که آخرین بار. ۲۶ مهرماه ۹۷ برای شرکت‌های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو (نظیر شرکت‌های توزیع نیروی برق. شرکت‌های آب و فاضلاب و نیروگاه‌های برق) آزمون برگزار نمود.. نحوه انتخاب نام برای شرکت های تازه تاسیس نمونه نام برای. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، موردتایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است. در حقوق ایران استفاده از نام شرکت تجاری به وسیله شخص ثالث تحت عنوان جعل یا تزویر قابل تعقیب کیفری نیست .

اسم شرکت صنعتی

برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید. در انتخاب نام شرکت باید دقت لازم را نمایید زیرا بعد از انتخاب شرکت و ثبت آن برای تغییر نام شرکت باید وقت و هزینه جداگانه ای را صرف نمایید. شرکت مهنــدسی برق آوران با بهــره منـــدی از نیرو های متخصص و کارآمد و با تکیه بر کارنامه ارزشمنــــد خود.

اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. كلیه این نامه ها پس از اینكه وارد دفتر اندیكاتور اداره شود در قسمت نام مورد بررسی قرار می گیرد و از اسامی انتخابی نام مطلوب انتخاب و بوسیله نامه برای شهرستان مربوطه صادر می شود.برای هر نام مدت دو ماه اعتبار در نظر گرفته شده است سپس اسم شركت و نام شهرستان و شماره دفتر اداره و تاریخ روز در دفاتر وارد می شود. برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، پس از توضیح درباره انتخاب اسم و ….

موسسه نوول با درایت و تخصص خود در زمینه ثبت و ارائه بهترین نام برای شرکت و کسب و کار شما بهترین گزینه جهت انجام امور حقوقی نام شرکت شما می باشد که با مشاوره رایگان حقوقی نکات مهمی را در خصوص ثبت اسم شرکت به شما ارائه می دهد. اسم شرکت باید دارای ویژگی هایی هم چوندارای ریشه فارسی بودن و متمایز از دیگر موارد ثبتی در قبل از اقدام به تاسیس شرکت که می توان برای جلوگیری از تکرار و ارائه موارد اضافی ثبتی قبل از ارائه اسم مورد نظر با کارشناس تغییرات شرکت ثبت شرکت ها در مورد انتخاب بهترین نام مشورت شود . به همین دلیل ارائه ان به اداره ثبت شرکتها موجب رد شدن نام پیشنهادی می گردد. تعیین انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود.

در صورت به کار بردن نام مهندسی یا مهندسین در نام شرکت:

نوارتیس ازجمله شرکت های بزرگ تولید مواد دارویی و مواد شیمیایی در جهان است. این شرکت دارویی از ادغام شرکت های معروف سیباگایگی و لابراتوار ساندور در شهر باسل سویس تشکیل شده است. این کمپانی در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دارویی و مواد شیمیایی فعال است. اولین محصول این کمپانی مربوط به فیلم و ظهور فیلم بود ورفته رفته فعالیت آنها افزایش یافت. ایستمن اولین نمونه فیلم های عکاسی حلقه ای خود را با نام کداک وارد بازار کرد. او در مورد علت انتخاب این نام گفت این نام مثل نام های عجیبی است که کودکان بر زبان می آورند و او نیز ناگهان کداک به فکرش خطور کرده است.

شروع ثبت نام آزمون استخدامی شرکت‌های توزیع برق / برگزاری. از برندهای آرایشی است که تنوع زیادی در محصولات خود دارد و برای هر سن و جنسیتی محصولات متناسب را تئلید می کند. این شرکت بزرگ توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد تاسیس شد. در کتابی که Jerry Yang و David Filo موسسان یاهو خوانده بودند (کتاب سفرهای گالیور نوشته Jonathan Swift) انسان های عریان اولیه و زشت را «یاهو» معرفی کرده بود و موسسان یاهو نیز چون خود را همانند یاهوهای یاد شده در آن کتاب می دانستند این اسم را انتخاب کردند. شرکت ایستمن کداک در امر فیلم و فیلم برداری یکی از نام های بزرگ است.

بهترین وکیل امور ثبتی در تهران و کرج

کمپانی نوکیا را بایدبزرگترین نام در زمینه تولیدات تلفن همراه و تکنولوژی مخابراتی نامید زیرا محصولات این کمپانی سرتاسر جهان را فرا گرفته است. نوکیا در سال 1865 به عنوان یک کارخانه تولید خمیر کاغذ توسط فردریک آیدشتام بنیان گذاشته شد. این کمپانی گسترش یافت و در شهر نوکیا ی فنلاند به تولید محصولات لاستیکی نیز مشغول شد و از همان زمان ثبت شرکت نام نوکیا را برای تولیدات خودبرگزید. کمپانی هیتاچی ژاپن نیز در اوچانومیزو و توکیو مستقر است. این کمپانی در سال 1910 به عنوان یک مغازه تعمیر لوازم برقی راه اندازی شد و اولین تولیدات این مغازه با عنوان شرکت نیز موتور برق کوچک بود. نامی هی اودایرا بنیانگذار هیتاچی که خود متولد شهر هیتاچی بود نام زادگاه خود را برای شرکت انتخاب کرد.

این کمپانی برای خود خطوط هوایی را نیز دارد که اکثر مراسلات توسط این پروازها انجام می شود. در حال حاضر دفتر اصلی و اروپایی این شرکت در بروکسل می باشد و دفتر آلمان آن نیز در لایپزیک می باشد. این شرکت در ابتدا فقط بین سانفرانسیسکو و هونولولو فعالیت می کرد که رفته رفته حوزه فعالیت این شرکت گسترش یافته و به آسیا، استرالیا، اروپا و خاورمیانه کشیده شد. در اواسط دهه 1980 نام آتاری مترادف با پیشگام صنعت بازی های ویدیویی بود.