نام تجاری برای شرکت های صابون

خواه یا ناخواه، نامی که برای شرکت‌تان انتخاب می‌کنید بخش جدایی ناپذیر از برند شرکت‌تان خواهد شد. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک و بزرگ در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند به نحویکه یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. تمامی آگهی های اشخاص حقوقی به همراه اطلاعاتی نظیر نام شرکت،موضوع شرکت و مشخصات اعضای شرکت جهت اصالت سنجی در این سامانه بصورت رایگان ارائه می شود. با ثبت حداقل یکی از اطلاعات ذکر شده ،در صورتیکه شرکت مورد نظر پیش از این ثبت شده باشد ،اطلاعات کلی آن شامل نام کامل،تاریخ تاسیس و ثبت،شناسه ملی واحد ثبتی آدرس و کد پستی شرکت را می توان مشاهده کرد.

همچنين بايد گفت که استفاده از واژه ايران يا واژه هايي مانند « ملي ، ميهني ، ايراني » در اسم شرکت امکانپذير نيست و قوانين تجارت ما را از انتخاب چنين کلماتي در اسم شرکت منع مي کند. اسامی و عناوین در قالب تعاونی، تعاونی مسکن و مصرف و تولید و خدماتی و کشاورزی، نیاز تغییرات شرکت به اخذ مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. محصولات و خدمات یک شرکت را از محصولات یا خدمات رقبا متمایز می کند. همچنین میان علامت تجارتی و نام تجاری از نظر هدف نیز تفاوت اساسی وجود دارد. نام ها و اسامی تجارتی یکی از مصادیق حقوق مالکیت صنعتی است.

  • علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شركت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود كه باید مورد تایید و موافقت مدیر كل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود كه در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد.
  • اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد.
  • همچنین برای استفاده از نام شهرها و اماکن مختلف مجوز فرمانداری یا مراجع ذیصلاح لازم است.
  • بر طبق ماده ۵۸۲ قانون تجارت، وزارت عدلیه به موجب نظام نامه ترتیب اسم تجارتی و اعلان آن و وصول محاکمات در دعاوی مربوطه به اسم تجارتی را معین خواهد کرد.
  • برای انتخاب نام شرکت، نباید از کلمات کلیشه ای و خسته کننده استفاده کرد.

در صورتی که در کارشناسی دوم نیز نام پیشنهادی رد شد، متقاضی می تواند با تکمیل فرم مربوط، مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اعلام نماید .نظریه مسئول تعیین نام اداره مربوطه، نظر نهایی محسوب می شود. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. البته به شرط تکراری نبود امکان انتخاب نام دو سیلابی هم وجود دارد.

حمایت از نام شرکت های تجاری ثبت شده

ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شركتهای با تابعیت خارجی به نحو شركتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شركتهای خارجی منعكس می شود. چه بسا شرکت‌های بسیار معروفی در ایران و در دنیا وجود دارند که با اسامی خنثی و شاید تنبل. دارای ریشه فارسی باشد ،یعنی در فرهنگ ثبت شرکت در تهران لغات دهخدا یا معین موجود باشد. باید از حروف اول چند کلمه بعنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف استفاده ای نشود. ۳– اگر تعداد شرکا به بیش از ۱۲ نفر برسد، انتخاب و قید نام اعضای بازرسی در صدر صورت جلسه الزامی است و بازرسان باید ذیل صورت جلسه مزبور را امضاء نمایند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. به یاد داشته باشید ثبت نام یک شرکت به صورت فارسی صرفاً به صورت ۳ سیلابه نمی باشد بلکه حتی اسامی که در اداره ثبت به ثبت نرسیده باشد حتی به صورت ۲ سیلابه قابل ثبت می باشند. به منظور پرداخت مبلغ حق الثبت وکیل رسمی شرکت که وکالتنامه دارد و یا یکی از شرکا موظف است نهایتا تا مدت یک ماه به اداره ی ثبت شرکت ها مراجعه کند. آیا می توان پس از ثبت شرکت نام شرکت را تغییر داد؟ این سوالی است که برخی مدیران آن را می پرسند و برای پاسخ به سایت ثبت فردا مراجعه می کنند، باید بگوییم پاسخ مثبت است.

نام شرکت ها

در دنیای مدرن امروز، تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات رو به افزایش است. بنابراین انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک ثبت برند تجاری کالا یا خدمات توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. در مرحله اول باید با تشکیل مجمع ،اعمال تغییر نام شرکت را تصویب کرد.

روش های استعلام نام شرکت

و در آخر باید گفت که اسم پترو را نمی توان در ابتدای نام و اسم مهر در آخر نام یگر نمی توان قید کرد. اگر کسی به نظر من پاسخ داد، از طریق ایمیل به من اطلاع دهید. سلام به احتمال بسیار زیاد احتمالا می توانید بستگی به نام درخواستی شما دارد، لطفا تماس بگیرید تا بررسی کنیم. د- بعضی از کلمات در دسته ی کلمات ممنوعه قرار دارند که نباید از آن ها استفاده کرد کلماتی مانند ایران، کانون، تهران و سایر کلماتی که دولتی و ملی محسوب می‌گردند تأیید نخواهند شد. همچنین برای استفاده از نام شهرها و اماکن مختلف مجوز فرمانداری یا مراجع ذیصلاح لازم است. نام شرکت به قدری دارای اهمیت است که در برخی موارد از کیفیت محصول نیز پیشی می گیرد.

حق استفاده انحصاری از یک علامت به کسی اختصاص دارد که آن علامت را طبق مقررات این قانون به ثبت رسانده باشد. استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نامهای پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد. استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت و … در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود. اسامی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه و مذهبی باشد قابل تأیید و ثبت نمی باشد. استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد . جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات جامع تر با ما تماس حاصل فرمایید.

به نامهای سه و کلمه ای وچهار کلمه ای فکر کنید چون احتمال تکراری بودن نامهای دو کلمه ای بسیار زیاد است و به احتمالی خیلی زیاد قابلیت ثبت ندارد. حتما باید از کلمات فارسی استفاده کنید البته کلمات عربی استثنا هستند؛ برخی از اسامی نیز قبل از ثبت نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح دارند. اسم شرکت در یک شرکت با مسئولیت محدود، نباید طوری انتخاب بشه که باعث به وجود اومدن توهم ضمانت شرکاء برای اشخاص ثالث بشه و اونها در این مورد به اشتباه بیوفتن. پس از تایید نام به وسیله ی اداره ثبت شرکت ها، شرکت ثبت و آگهی می شود و دارای اعتبار نامحدود می باشد.لکن چنانچه ثبت و آگهی نگردد تا 3 ماه از تاریخ تایید نام دارای اعتبار می باشد.

در بخش صفحه اصلی – آگهی های قانونی و در آخر نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایید تا تمامی تغییرات و آگهی های مربوط به شرکت برای شما نمایان باشد . نام یک شرکت ، معرف حوزه فعالیتی آن است و در انتخاب آن باید در نظر داشت که نباید از نام های تکراری برای ثبت شخصیت استفاده نمود . ۱- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم. برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم. سلام.برای یه شرکت تولیدی کاغذ چه اسمی پیشنهاد میکنید که توش کاغذ شبز هم داشته باشه. گروهی دیگر به دلیل انتخاب سریع و بدون فکر اسم شرکت در بلند مدت با مشکل روبرو خواهند شد و به همین دلیل اقدام به ثبت نام دیگر در ادامه روند ثبت می کنند. از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است.