نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

علاوه بر این، موارد راهنمای انجام فرآیند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس و تغییر و… شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز درهمین سامانه ی اینترنتی قابل دسترسی می باشد. برای راهنمایی در این خصوص می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۲۱۴۳ موسسه حقوقی فکر برتر تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید. ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . پلمب دفاتر به واسطه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری صورت می‌پذیرد و میبایست ماقبل شروع شدن سال مالی دفاتر مد نظر تهیه بشوند. بعد از انجام پلمب دفاتر امکان انجام مراحل برای اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی وجود خواهد داشت.

  • و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید.
  • در این متن کوتاه در خصوص مراحل ثبت شرکت ها به صورت تخصصی پرداخته شده است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل ثبت شرکت ها در حوزه ثبت شرکت های کرج و تهران با ما در ارتباط باشید.
  • بنابراین در صورت پذیرش، مسئول اداره، دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید.
  • 4-در شرکت‌های تضامنی و شرکت مختلط اضافه بر نکته های فوق باید اسم همه ی شرکای ضامن نیز منتشر شود در شرکت‌های تضامنی و شرکت مختلط اضافه بر نکته های فوق باید اسم همه ی شرکای ضامن نیز منتشر شود.
  • در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند.

انتخاب نام برای هر شرکت یا موسسه غیرتجاری ضروری است؛ اما امروزه با افزایش ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ممکن است انتخاب نام با سختی‌هایی همراه باشد. اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری با ارائه دستورالعملی، الزامات انتخاب نام را تعیین کرده است. از طریق خدمات الکترونیکی اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، می‌توانید به راحتی درخواست خود را مبنی بر ثبت انواع شرکت تکمیل و ارسال کنید. ثبت شرکت و موسسه شامل ثبت شرکت سهامی خاص و عام ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت برند ، ثبت شرکت تعاونی و مشاوره رایگان با کارشناس ثبت شرکت.

ثبت تغییرات شرکت مرحله به مرحله

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. راه بعدی برای بررسی شرکتهای ثبت شده، مراجعه به اداره ثبت شرکتها می باشد، که برای شرکتهای ثبت شده در هر آدرس ثبت برند تجاری پستی باید به اداره ثبت شرکتهای آن ناحیه مراجعه نمود. شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که براساس قراردادی بین دو یا چند نفر با هدف انجام امور تجارتی ثبت می گردد و هریک از شرکاء به اندازه سرمایه خود در شرکت تعهد دارند و دلیل انتخاب نام مسئولیت محدود نیز همین می باشد ، بدین معنی که مسئولیت شرکا محدود به میزان آورده آنها در شرکت است.

ir.sherkat.ssaa

برای ثبت شرکت دانش بنیان ابتدا باید بصورت عادي در اداره کل ثبت شرکت ها ثبت … یا خدمت، درخواست خود را برای پذیرش ثبت شرکت خود به دبیرخانه ارائه نمایند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.

پیگیری پذیرش ثبت شرکت

شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . مجوز ثبت شرکت های ارائه دهنده ی خدمات حسابداری و موسسات حسابرسی نیز توسط جامعه حسابداران ایران صادر خواهد شد. نیاز است که تاجران نسبت به درج نمودن تمام صورتحساب های خودشان در این دفاتر اقدام کنند. از میان دفاتری که در بالا به آن اشاره نمودیم، دفتر روزنامه و دفتر کل الزامی هستند.

انواع شرکت های تجاری در حقوق ایران

در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید.

در آخرین مرحله نیز اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی به انضمام شماره مربوط به اظهارنامه و مهر برجسته دریافت می‌نمایید. در قسمتی که با سربرگ “اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی” برای شما باز می‌شود نیاز است تا گزینه “پذیرش اظهارنامه ثبت نام در دفتر ثبت تجارتی” را انتخاب کنید. ثبت شرکت در تهران در صورتیکه اعضا هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند، ارائه کپی آخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده (در سربرگ شرکت) و کپی شناسنامه و کارت ملی نماینده شخص حقوقی. در سمت چپ صفحه به قسمت سامانه پذیرش تاسیس و ثبت تغییرات مراجعه نمائید.

4-در شرکت‌های تضامنی و شرکت مختلط اضافه بر نکته های فوق باید اسم همه ی شرکای ضامن نیز منتشر شود در شرکت‌های تضامنی و شرکت مختلط اضافه بر نکته های فوق باید اسم همه ی شرکای ضامن نیز منتشر شود. نظر به اینکه تمام ممیزی ها بر مبنای اطلاعات وارد شده در متن صورتجلسه و اطلاعات … سلام من سال ninety three به عنوان مدیر عامل وارد شرکت جهان بنای کیهان شدم به عنوان امتیاز آور شرکت .بعد از گذشت 6سال هنوز اسم من به عنوان مدیر عامل داخل آن شرکت میباشد در صورتی که با این شرکت 2ساله قرارداد داشتم. الان میخواهم اسم من از این شرکت خارج شود .لطفا راهنمایی فرمایید.

اطلاعات مدارک تنظیم شده در خواستی وارد می شود به ترتیب ،صورتجلسه ،اساسنامه ، شرکتنامه و تقاضانامه شرکت نمونه این اسناد در سایت ثبت شرکتها موجود می باشد. پس از دریافت آگهی ثبت و اسناد تایید شده شرکت توسط وکیل ،اقدام برای واریز مبلغ روزنامه رسمی از طریق سایت (اینترنتی) و دریافت روزنامه رسمی شرکت طی ۵ الی ۷ روز کاری میباشد و مدارک ثبت شرکت با مسولیت محدود با روزنامه رسمی آماده تحویل به موکل می باشد . پیش‌تر، نام کامل اداره ثبت شرکت‌ها «اداره ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری و اختراعات» بود. یعنی این اداره علاوه بر ثبت شرکت‌ها موظف بود ثبت برند و علائم تجاری و ثبت اختراعات را نیز انجام دهد. ثبت نیلگون– یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. هنگامی اطلاعات نهایی به صورت کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تائید پذیرش را به متقاضی نشان می‌دهد که متقاضی باید به‌دقت ثبت تغییرات آن را مطالعه کند. از اینجا به بعد شما همیشه می‌توانید با ورود اطلاعات در سامانه اینترنتی و دریافت کد ره‌گیری از طریق همین سامانه تصمیم های گرفته شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.