نمونه اسم برند خارجی

در این مقاله بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک ایرانی برای خانم‌ها و آقایان را معرفی کردیم تا بتوانید با قیمت بهتر و کیفیت بهتر خرید کنید. از طریق ۴ شعبه فروش در تهران و یک شعبه فروش در رشت می‌توانید پوشاک با کیفیت ایران برک را به صورت حضوری تهیه کنید. هم چنین برای اطلاع از قیمت و سفارش می‌توانید به وب سایت ایران برک مراجعه فرمایید. در صورتی که قصد خرید یک کت‌وشلوار خاص سفارشی در هر سایزی بر اساس سلیقه خودتان ثبت برند دارید، می‌توانید به برند زاگرس پوش اعتماد کنید و یک ست کت‌وشلوار درجه یک از لحاظ کیفیت و دوخت تحویل بگیرید. انواع ساک ورزشی، کیف‌دستی، کیف دوشی، کیف کمری و کوله‌پشتی مردانه و زنانه از سایر کاره‌ای تولیدی برند وادین کوک است. انواع اکسسوری شامل دستبند، کش موی سر، جوراب مردانه، جوراب زنانه، کراوات، پاپیون، شال گردن، روسری، شال، کلاه، دستکش و کمربند را نیز می‌توانید از فروشگاه‌های وادین کوک تهیه نمایید.

برند اکوبرا یکی از تولید کنند های بزرگ استرالیایی است در ابتدا با تولید کلاه به بازار پوشاک وارد شد سپس در سال های بعدی با تولید کمربند، کیف، و دیگر اکسسوری ها به بازار رقابت ورود پیدا کرد. با موفقیت و طرفداران زیادی که این برند در طی مدت فعالیت خود پیدا کرد توانست محصولات خود را به نقاط مختلف دنیا صادر کند. انتونی پیت بازار یاب خلاق در سال ۲۰۰۸ توانایی و مهارت های خود را صرفه راه اندازی برند لباس خود کرد. در طی این چند سال پوشاک اکادمی برند روز به روز بیشتر طرفدار پیدا کردند. این برند لباس در زمینه لباس مردانه و بچه گانه فعالیت دارد و لباس های آن از کیفیت دوخت و رنگ بالایی برخوردار است.

اسم برند های خارجی

به منظور رقابت در بازارهای داخلی و حتی جهانی، ایجاد و حفظ چهره‌ای قوی از برند ضروری است. برخی از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی سعی در برند سازی محصولات خود برای بازارهای جهانی دارند تا محصولاتی با کیفیت برای بازارهای بین‌المللی و زنجیره‌های خرده‌فروشی عرضه کنند. یکی دیگر از برند های لوک و گران قیمت در زمینه کیف مواواد Mouawad می باشد. معروف ترین کیفی که توسط این برند طراحی شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است، مربوط به کیف دستی کوچکی است که با الماس و طلا تزیین شذه است و با قیمت 3.8 میلیون دلار فروخته شد. افرادی کهطرفدار زرق و برق هستند و به دنبال کارهای گران و جواهرات هستند سراغ این برند خواهند رفت.

برند Cartier

برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند. تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. چیزی بنظر شما میرسه ک بتونه در ایران و حتی جهانی گل کنه…. این مقاله به کوشش محمد حسین عراقی، سمیرا سرباز، حامد رضوی، سعید رهبری، صفیه منتظری، حسین بابائی، مینا شهانی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. اسم برندتان حتماً باید دارای ریشه فارسی بوده و معنی‌دار باشد؛ ملاک داوری هم لغت‌نامه دهخدا است.

  • در حقیقت در این‌صورت با تعداد زیادی سلیقه مواجه هستید که ممکن است بسیاری از آن‌ها تخصصی و حرفه‌ای نباشند.
  • ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
  • این نام تا زمانی که جورج اول در سال 1714 به پادشاهی نرسیده بود، زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.
  • امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند.
  • آیا بهترین برند‌های لباس زنانه را می‌شناسید؟ همانطور که اطلاع دارید این روزها شناخت بهترین برندهای لباس زنانه برای هر خانمی یک ضرورت محسوب می‌شود.

این برند یکی از پیشروها و پرچمداران دنیای مد است که در ۶ سال متوالی از ۲۰۰۶ الی ۲۰۱۲ به عنوان با ارزش ترین نام تجاری در زمینه تولید کالا های لوکس در جهان شناخته شده است. شاروت اولین فروشگاه پوشاک آماده برای پوشیدن را در سال ۱۸۳۸ درپاریس تاسیس کرد و در سال ۱۸۷۷ خیابان مشهور پاریس Place Vendôme را تاسیس کرد این جابه جایی باعث شد این برند بین افراد بالا دست جامعه بیشتر شناخته شوند. خانواده شاروت از ابتدا لباس های خود را برای خانواده های سلطنتی مانند ناپلئون تولید می کردند. این برند که امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده کالا های لوکس شناخته می شود یکی از برندهای برتر و همچنین جزء 15 برند پوشاک فرانسه به شمار می رود. این برند در سال ۱۸۳۷ میلادی به عنوان تولید کننده زین اسب کار خود را شروع کرد.

شرکت­های دارویی ایرانی نیز محصولاتی دارند که می­ توانند با محصولات خارجی رقابت کنند. این محصولات از نظر قیمت نسبت به محصولات خارجی ارزانتر هستند. یکی از پیگیری ثبت تغییرات شرکت انواع بوتاکس که ساخت شرکت­ های تولیدی دارویی ایران است، مصسپورت است. این محصول به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌برد.

شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک سیاست‌های را خود دنبال می‌نمایند. سلام و عرض ادب وقتتون بخیر, اسم برند برای محصولات شرکت لبنیات چی پیشنهاد میکنید? این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است. Fendi یک برند ایتالیایی است که بخاطر کیف های دستی خود بسیار شناخته شده است.

یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین برندها LC Waikiki children است که در زمینه طراحی و تولید پوشاک کودک، کفشکودک، وسایل جانبی برای تمام سنین دختر و پسر فعال می باشد. پوشاک های ارائه شده توسط این برند عبارتند از لباس های جین کودک برای تمام سنین، پیراهن کودک، تی شرتکودک ، لباس خواب ، بیژامه و … برای کودکان دختر و پسر می باشد. لباس های تولید شده در این برند با توجه به سلیقه و نظر کودکان تولید و ارائه شده است به همین جهت بسیار مورد پسند کودکان می باشد.

۱۷ برند لباس زنانه کلوئه Chloé

سرجی برین موسس گوگل با انتخاب این نام می‌خواست تعداد دیتا‌هایی که به زودی در این موتور جست و جو یافت خواهد شد را بیان کند. این دامنه در سال ۱۹۹۷ ثبت شد و در سال ۱۹۹۸ نیز به صورت رسمی برروی شرکت گذاشته شد. البته نام موتور جست‌و‌جو این شرکت در ابتدا برای مدت کوتاهی BackRub بود. اگر این نام ثبت شرکت در تهران باقی می‌ماند حال ما باید هر روز به سایت بکراب رفته و کلمات مورد نظر خودمان را بکراب می‌کردیم. هم چنین می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان مجرب در انتخاب و نام گزاری اسامی منتخب و خاص برای برند گام برداشته و با در نظر داشتن موارد فوق اسم خاص و انحصاری برای برند خود انتخاب کنید .

۳۳ برند لباس زنانه نیکول میلر Nicole Miller

رویکرد نوآورانه و یکپارچه DESA، آن را از دیگر رقبا در این صنعت متمایز کرده است. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات دباغی و تولیدی خود، کل فرایند تولید را از مواد خام گرفته تا محصول نهایی کنترل می کند. DESA با داشتن تأسیسات تولیدی یکپارچه، تکنیک های سنتی دست ساز را با جدیدترین پیشرفت های فن آوری ترکیب کرده و قادر است محصولات چرمی خود را با کیفیت و انعطاف پذیری بالا تولید کند. فروشگاه‌های ایپکیول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند.

این نام در قرون وسطی استفاده نشد اما در قرن پانزدهم دوباره مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن رایج شد. این نام از کلمه کارل در آلمانی گرفته شده و به معنای انسان آزاد است. شکل لاتین این نام محبوبیت خود در اروپای قرون وسطی را مدیون رهبر شارلمانی است. جوزف فرم انگلیسی نام عبری یوسف است و به معنای “خدا پسری دیگری به شما عطا کند” می‌باشد. پسر محبوب یعقوب نبی نیز به همین نام ملقب بوده که برادران حسودش او را در چاه انداختند و در نهایت توسط گروهی به بردگی فروخته شد. ویلیام از wil به معنای تمایل و Helm به معنای حفاظت تشکیل شده است.

بنابراین برای انتخاب یک لباس‌زیر باکیفیت خوب و قیمت مناسب به بازار داخلی و یا بازار کشور همسایه یعنی ترکیه نگاهی می‌اندازند. لباس ‌زیر علاوه بر ویژگی پوشانندگی، برای ما زیبایی و سلامتی به همراه دارد. انتخاب بهترین برند لباس ‌زیر درواقع احترام به‌سلامت خود ماست و بهتر است که در این زمینه سخت‌گیر و سخت پسند باشیم.

بالمین بعد از مرگ پدرش در این بوتیک مشغول به کار شد و کم کم طراحی های خودش را شروع کرد. بالمین در رشته معمماری تحصیل می کرد اما بیشتر وقت خود را صرف طراحی لباس می کرد. یکی از نکات جالبی که درباره برند هرمس وجود دارد این است که تولید انبوه ندارد و تولید لباس های خود را برون سپاری نمی کند، چون عقیده دارد هر محصول باید با سخت کوشی و تلاش تولید شود. برند فندی برند ایتالیاییه مشهور در زمینه تولیدات چرمی و لوکس. در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم .

به گزارش خودرو۴۵، بر اساس آمار منتشر شده از 86 میلیون خودرو خریداری شده در بازارهای کلیدی جهان، سهمی معادل 36 درصد، یعنی 30 میلیون خودرو، متعلق به خودروهای شاسی بلند بوده است. در این گزارش آمده‌است که حتی برندهای محبوب جهان از این کاهش نرخ خرید و فروش مستثنی نیستند. پارفومز د مارلی برندی فرانسوی است که از سال 2009 توسط جولین اسپرچر، ‌جوانی رویاپرداز در جهان عطر و رایحه، تأسیس شد. برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید.