نمونه اسم زیبا برای شرکت و موسسه حقوقی

بعد ارائه گواهی عدم سو پیشینه چرا از ثبت شرکت زنگ زدن گفتن مشکل قضایی داری آیا ممکنه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنیدم. سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم. از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است. شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود. پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.

این پایگاه اینترنتی یکی از روش های معتبر به منظور استعلام از نام شرکت می باشد شایان ذکر است که این سازمان تحت نظارت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد و به جز شرکت ها در برگیرنده ی کلیه ی اشخاص حقوقی کشور مانند نهاد های دولتی و شهرداری ها می باشد. مدیران موسسان موسسه همگی از برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی از کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ 40،000 ریال نمی باشد. البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از 3 ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و همچنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید.

داشتن اطلاعات در انتخاب نام موسسه از موارد بسیار حساس و الزامی به حساب می آید . اسامی موسسات و شرکت های قابل ثبت در کشور بر طبق توانایی و فعالیت در آن حرفه بستگی دارد . یکی از بزرگترین دغدغه های فعالان اقتصادی در سال های اخیر انتخاب و گزینش بهترین نام برای شرکت خود می باشد . برای انجام این امر بهتر است با کارشناسان ثبتی و حقوقی مجرب در انتخاب زیبا ترین نام برای شرکت بر اساس موضوع فعالیت شرکت بهترین را برای دستیابی به اهداف خواهد بود .

همان طور که بارها گفتیم انتخاب نوع شرکت مهمترین و موثرترین تصمیم شما در روند موفقیتتان به شمار می رود. اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد. اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردی که ثبت موضوع فعالیت آن نياز به مجوز داشته باشد. لذا تفاوت اصلی شرکت های تجارتی با موسسات غیرتجاری در قلمرو و نوع فعالیت و اهداف و وضعیت و قوانین حاکم برآن می باشد.

  • وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.
  • ماده۱۳-تفویض وکالت از طرف مراجعه کنندگان مستقیما به موسسه و با تنظیم وکالتنامه رسمی متضمن حق توکیل غیر برای وکلای دادگستری خواهد بود.
  • هزینه ثبت شرکت بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود.
  • اتباع خارجی به دو صورت میتوانند در ایران شرکت اقدام به تاسیس انواع شرکتها کنند.
  • رتبه بندی شرکت شامل رتبه پیمانکاران، رتبه مشاور، رتبه انفورماتیک، رتبه انبوه سازی و رتبه طراحی و ساخت است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. ملاک مهم، فعالیت شخص حقوقی است که در مورد انجمن باید جنبه معنوی داشته باشد، مانند فعالیت های ورزشی، هنری و ادبی لذا در تفاوت بین شرکت های تجارتی از موسسات غیرتجاری صرفا سودآوری و منفعت ملاک تشخیص نمی باشد. جنبه غالب شرکت های تجارتی موضوعات قرار دادی و انتفاع می باشد به عبارت دیگر قصد بردن سود و تقسیم آن میان شرکا از خصایص شرکت های تجارتی می باشد که ثبت برند در عمده موسسات غیرتجاری بدین شکل نیست. این که شخص حقوقی ایجاد شد، با نام انجمن ثبت شده است یا نه موثر در تاجر بودن یا نبودن آن نیست وباید ماهیت حقوقی آن را با توجه به اساسنامه اش معین کرد. یعنی در هر موردباید مشخص شود که شخص حقوقی تشکیلات غیرتجاری است یا شرکت تجارتی، البته پیش بینی سود برای تشکیل دهندگان شخص حقوقی ملاک تشخیص نخواهد بود زیرا هم در مورد شرکت تجارتی و هم در مورد انجمن جستجو سود و تقسیم آن بین اعضا مجاز است.

ادامه وکیل گمرکی

برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. اسم انتخابی باید یک اسم خاص است و استفاده از نام های عام امکان پذیر نیست. three.کپی مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه) برابر با اصل کلیه ی اعضاء هیأت مدیره و شرکا در دفاتر اسناد رسمی. _نام های انتخابی می بایست دارای ثبت شرکت در تهران معنی باشد و حدالمقدور معنی نام شرکت با حوزه فعالیت آن متناسب باشد. در اساسنامه و سایر اوراق باید مشخص شود موضوع شرکت، اقامتگاه شرکت، سهم هر شریک در سود و ضرر به چه صورت است. وکیل به شخصی گفته می شود که کار های یک شخص دیگر را به عهده می گیرد و این وکالت باید با سند عادی یا رسمی صورت گیرد.

نام موسسات حقوقی ثبت شده

همچنین یکی از مهمترین تفاوت های شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که سرمایه نقدی شرکت با مسئولیت محدود کاملا اظهاری است و نیازی به سپرده گذاری سرمایه شرکت در بانک وجود ندارد اما برای ثبت شرکت سهامی خاص سپرده گذاری حداقل 35% از سرمایه شرکت در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس الزامی است. اداره ثبت شرکتها به عنوان مرجع قانونی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان در چند تغییرات شرکت سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را آسان کرده است. لازم به ذکر است تمامی امورثبت شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر از طریق همین سامانه صورت می پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد. تمامی شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند.

ادامه وکیل خانواده

به شما 100 درصد اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، به هیچ تحقیق دیگری راجع به ثبت شرکت تان نیاز نخواهید داشت و کاملا می توانید با ذهنی باز و اطمینان خاطر راجع با ثبت مجموعه خود تصمیم گیری نمایید. باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی آراکس هست. داشتن ساختار مناسب به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا به صورت کارآمد عمل کند و مسیر را برای رسیدن به اهداف تجاری مورد نیاز شما هموارتر سازد. این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند.

دربارهموسسه ثبت مفید

از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. شرکتی است که تحت نام مخصوصی جهت انجام امور تجاری بین 2 یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود به طوری که اگر دارایی شرکت برای ادای قروض و تعهدات شرکت کافی نباشد هریک از اعضای شرکت به تنهایی مسئول پرداخت تمام قروض و تعهدات شرکت در مقابل افراد ثالث است. شرکت ها در حالت کلی به دو دسته شرکت های تجاری و شرکت های مدنی تقسیم بندی می شوند.

موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. به این نکته توجه کنید در صورتی که شرکتی آدرس خود را تغییر داده باشد بایستی با اطلاعاتی که از اداره ثبت شرکت ها اخذ نموده است به پایگاه اینترنتی روزنامه رسمی رجوع نماید و در آنجا آگهی تغییر مکان و دیگر تغییرات شرکت مورد نظر خود را رویت نماید.